ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن | معرفی 5 سایت آنلاین برای ساخت انیمیشن

زمان مطالعه 4 دقیقه

انیمیشن سازی مهارتی است که یادگیری آن زمان زیادی می برد و به نرم افزار حرفه ای و اغلب گران قیمت نیاز دارد. خوشبختانه پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارد که به شما کمک میکند با کمترین هزینه انیمیشن بسازید. اگر به ساخت انیمیشن علاقمند هستید تا آخر این مقاله با معرفی بهترین پلتفرم های ساخت انیمیشن با ما همراه باشید.

خرید با ویزا کارت

نقد درآمد ارزی

5 سایت آنلاین برای ساخت انیمیشن

سایت Animaker

ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن

 

اولین برنامه در این لیست Animaker است، یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین با ویژگی های بسیار متنوع. Animaker به شما امکان می دهد ویدیوهای کوتاه، GIF و حتی ویدیوهای زنده را ویرایش کنید. منحصر به فرد ترین ویژگی این برنامه این است که تنها با کلیک بر روی یک دکمه میتوانید انیمیشن بسازید.

Animaker تمام ابزارهایی را که برای ایجاد هر انیمیشنی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. همچنین میتوانید با این برنامه کارکترهای سه بعدی بسازید و آپشن های زیادی برای انتخاب نوع چهره‌، مو، لباس‌ به شما میدهد، بنابراین میتوانید شخصیت‌ مورد نظر خود را بسازید.

Animaker به شما امکان ساخت انیمیشن‌ صورت و حرکات لب را میدهد. با این برنامه کاراکترهای شما صوت داشته و حرکت لب آن‌ها به صورت خودکار همگام می‌شود. با قابلیت Smart Move این برنامه میتوانید هر چیزی را متحرک کنید.

Animaker یک سرویس رایگان دارد اما ویدیوهای رایگان با واترمارک و پیش‌فرض Animaker outro خواهد بود. همچنین تعداد محدودی دانلود و قابلیت هایی مانند فونت‌های سفارشی و قالب‌ها را ارائه میدهد.

سایت Renderforest

ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن

Renderforest یک پلتفرم آنلاین است که با استفاده از آن میتوانید ویدیو، لوگو، گرافیک، وب سایت ها و انیمیشن های با کیفیت بالا ایجاد کنید. ساخت انیمیشن با Renderforest بسیار راحت است. این برنامه گزینه های مختلف متحرک سازی حرفه‌ای دارد که میتوانید هر کدام را انتخاب کنید. هنگامی که تمپلت مورد نظر را انتخاب کردید، می توانید آن را سفارشی کنید. همچنین می توانید تصاویر جدید آپلود کنید، فونت ها را انتخاب کنید و ویدیو را با  ابزارهای مختلف تغییر دهید. 

Renderforest امکان افزودن صدا به انیمیشن را نیز ارائه داده است. موسیقی یا صداگذاری می‌تواند به فروش ایده شما کمک کند. همه این ویژگی‌ها رایگان هستند اما محدودیت هایی وجود دارد. اگر کاربر رایگان هستید ویدیوها با حداکثر رزولوشن p 360 و به سه دقیقه محدود میشوند. همچنین واترمارک برنامه روی ویدیو قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال حذف این ویژگی‌ها یا اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند آپلود فونت یا حذف واترمارک هستید، میتوانید برنامه پرمیوم را تهیه کنید.

سایت Doratoon

ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن

اگر به دنبال یک پلتفرم آنلاین برای ساخت انیمیشن هستید Doratoon این امکان را به شما میدهد. اگر در ساخت انیمیشن یا پاورپوینت مبتدی هستید و با بسیاری از ابزارهای مربوطه آشنا نیستید، نگران نباشید زیرا Doratoon علاوه بر افراد حرفه ای برای مبتدیان نیز مناسب است. این برنامه تمپلیت های زیادی را برای انتخاب و ساخت انیمیشن ارائه داده است. Doratoon همچنین کارکترها (حالات چهره متحرک)، انواع پس‌زمینه، فیلم‌ها و فوتیج استوک را نیز ارائه میدهد.  

استفاده از Doratoon رایگان است. گرچه بعضی از الگو، فونت‌ها و آهنگ‌ها رایگان نیستند و همین باعث محدود شدن شما میشود. رزولوشن‌های بالاتر مانند p 720 و  p 1080نیز رایگان نیستند، همچنین ابزارهای مختلفی مانند دوبله و نقاشی با هوش مصنوعی و افزایش ابعاد ویدیو وجود دارد. نسخه رایگان شامل واترمارک نیز می باشد.

 

سایت Biteable

ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن

 

Biteable یک سازنده انیمیشن آنلاین با تعداد بسیار زیادی تمپلیت و پس زمینه و صحنه است. Biteable دارای تمپلیت های مختلفی است که می‌توانید از آنها استفاده کنید، اما نکته مهمتر این است که ساخت انیمیشن‌ با این برنامه بسیار آسان است.

تنها کاری که برای شروع کار با Biteable باید انجام دهید این است که تصاویر و صحنه مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس آن‌ها را برای ساخت یک داستان به هم متصل کنید. این صحنه ها می توانند انیمیشن، فوتواستوک یا کلیپ های ارائه شده توسط Biteable باشند یا می توانید صحنه و تصاویر مورد نظر خود را جدا آپلود کنید.

همه ویژگی ها رایگان است، اما گزینه های پرمیوم نیز وجود دارد. ویدیوهای رایگان ایجاد شده با Biteable دارای یک واترمارک و رزولوشن پایین تری است. گزینه های پرمیوم شامل رزولوشن بالاتر، حذف واترمارک و آنالیز ویدیویی است.

 

سایت Pixteller

ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن

Pixteller یکی دیگر از پلتفرم‌های آنلاین ساخت انیمیشن است که به شما امکان می‌دهد پروژه‌ها را با استفاده از تمپلیت و الگوهای حرفه‌ای ایجاد کنید.  Pixteller دارای صدها الگوی انیمیشن است. پس از انتخاب الگوی مورد نظر می توانید تمام جزییات انیمیشن، عکس ها، فونت‌ها، تصاویر و شکل ها را ویرایش کنید. شما میتوانید فریم به فریم تمام عناصر را متحرک سازی کنید.

Pixteller رایگان نیست و دو برنامه پرمیوم دارد. یک برنامه فقط برای تصاویر گرافیکی است و برای استفاده از ابزارهای بیشتر باید پول بپردازید.

اگر به تازگی با ساخت انیمیشن آشنا شده اید، پلتفرم هایی که معرفی کردیم شما را در این مسیر کمک خواهند کرد و پس از اینکه در انیمیشن سازی حرفه ای شدید ابزارهای تخصصی مختلفی نیز وجود دارند که با آن ها میتوانید به صورت تخصصی تر به ساخت انیمیشن بپردازید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT