کسب درآمد میلیونی از میم کوین ها

کسب درآمد میلیونی از میم کوین ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

سکه های میم هنوز هم سود می آورند، اما نه برای همه.میم کوین ها به طور متوسط ​​در سه ماهه اول بازده شگفت انگیز 1313 درصدی را ثبت کردند و این ارزهای میم حتی به توقف رشد خود فکر نمی‌کند و میلیون‌ها دلار سود برای تریدرها به ارمغان می‌آورد. موج‌های مثبت عظیم قیمت در عرض چند روز یا چند هفته برای برخی ارزهای میم طبیعی است. اما علت محبوبیت و رشد این صنعت در لیست ارزهای دیجیتال چیست؟ در این پست به بررسی کسب درآمد میلیونی از میم کوین ها می پردازیم.

کسب درآمد میلیونی از میم کوین ها

میم کوین نوعی ارز دیجیتال است که محبوبیت آن مستقیماً با میم های اینترنتی و محتوای وایرال شده در شبکه های اجتماعی مرتبط است. به طور معمول، آنها در ابتدا به عنوان یک شوخی بدون هیچ گونه عملکرد عملی ایجاد می شوند.

اولین و مشهورترین توکن دوج کوین (DOGE) بود که در سال 2013 بر اساس الگوی محبوب سگ شیبا اینو راه اندازی شد. دوج در ابتدا قرار بود تقلید از بیت کوین (BTC) باشد. با این حال، با گذشت زمان، این دارایی یک میلیارد دلار سرمایه به دست آورد. تفاوت اصلی بین میم کوین ها و ارزهای دیجیتال سنتی مانند اتریوم (ETH) یا بیت کوین، فقدان ارزش ذاتی و محدودیت انتشار است. هزینه آنها به طور کامل به تقاضا در میان رونق اینترنت بستگی دارد و به همین دلیل، میم کوین ها با افزایش نوسانات مشخص می شوند.

با این حال، اخیراً تمایلی به دادن اهمیت عملی بیشتری به سکه های میم وجود دارد. به عنوان مثال، توسعه دهندگان شیبا اینو (SHIB) و فلوکی اینو در حال ایجاد متاورس ها، پلت فرم های NFT و اکوسیستم های آموزشی خود بر اساس این دارایی ها هستند.

سود میلیون دلاری از میم کوین ها

تعداد توکن‌های میم منتشر شده به طور باورنکردنی در حال افزایش است و تریدرهای موفق به راحتی میتوانند با سرمایه گذاری در بازار میم کوین ثروتمند شوند. با این حال، چنین موفقیتی معمولاً کوتاه مدت و تصادفی است. در دراز مدت، با کاهش محبوبیت اینترنت، ارزش بیشتر میم کوین ها به صفر می رسد.

احتمالاً کسانی که میلیون‌ها دلار از طریق توکن‌های میم به دست می‌آورند، اطلاعات داخلی دارند. در غیر این صورت، این تریدرها و سرمایه‌گذاران چگونه می‌دانند که قیمت‌های میم کوین‌های خاص رشد سریعی را نشان می‌دهند؟ مصاحبه های انجام شده با برخی از این تریدرها نشان داد که فقط در صورتی که ناشناس بمانند اطلاعات و سیگنال های رشد در اختیارشان قرار میگیرد.

سرمایه گذاری روی پپه قورباغه

اعضای انجمن رمزنگاری پپه(PEPE) بالاترین رکورد جدید توکن قورباغه را جشن می گیرند. در این میان، یکی از سرمایه گذاران گفت که به لطف پپه فقط 90 دلار را به 1.4 میلیون دلار تبدیل کرده است.

در اواسط آوریل 2023، یک تریدر تقریباً 6.5 تریلیون پپه را در صرافی رمزنگاری یونی سوآپ فقط برای سرگرمی خریداری کرد. از آنجایی که مبلغ اولیه سرمایه گذاری اندک بود، این تریدر توکن ها را نفروخت و تصمیم گرفت که ببیند چه اتفاقی برای آنها می افتد.

این تصمیم درست‌ترین تصمیم بود چون در می 2024، 6.5 تریلیون پپه این سرمایه گذار ناشناس را میلیونر کرد. با این حال، کاربری با نام مستعار مینا اعلام کرد که قصد فروش پپه را ندارد و معتقد است که روزی قیمت سکه قورباغه از 1 دلار خواهد گذشت.

روی میم کوین ها سرمایه گذاری کنیم یا نه؟

سرمایه گذاری روی ارزهای رمزپایه میم یک ریسک قابل توجه است. این می تواند به دلیل سفته بازی، زمان بندی موفقیت آمیز خروج و از دست دادن سرمایه کامل، سود قابل قبولی به همراه داشته باشد. نکته اصلی این است که شبکه های اجتماعی را رصد کنید، اخبار را بخوانید، اطلاعات را جستجو کنید و اولین باری که یک شخصیت رسانه ای هر میم سکه ای را ذکر کرد، سعی کنید آن را دریافت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت