سایت Cloud Peeps چیست

کسب درآمد یورویی از سایت Cloud Peeps

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت‌های دورکاری که امکان همکاری با آنها با توجه به زمینه تخصصی خود وجود دارد، بسیار زیاد و گسترده هستند. در این مقاله می‌خواهیم به سایت Cloud Peeps بپردازیم که در حال حاضر به عنوان سایت فریلنسری فعالیت دارد که اکثر مشتریانش از اتحادیه اروپا می‌باشد.

معرفی سایت Cloud Peeps

خانم Kate Kendall که سالها به عنوان فریلنسر و حتی مشاور برخی شرکت‌ها فعالیت می‌کرد، متوجه شد که اشکالاتی در زمینه ارتباط میان کارفرما و مجری پروژه وجود دارد که به نوعی کار را کند یا فرسایشی می‌کند. به همین دلیل ایشان در سال ۲۰۱۵ مجموعه Cloudpeeps را با هدف ایجاد ارتباط بهتر بین کارفرما و فریلنسر ایجاد کرد که هر دو طرف با رضایت و اطمینان خاطر همکاری کرده و پروژه‌ها را پیش ببرند.

معرفی سایت Cloud Peeps

آمارها نشان می‌دهد این سایت در ابتدای سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۲۰ هزار مشتری از ۱۵۰ کشور دنیا داشته است. شغل‌های فریلنسری متفاوت می‌توانند در این سایت فعالیت کنند و فریلنسرها به مشتریان (که اکثرا اروپایی هستند) متصل شده و برای پروٰژه‌ها درخواست همکاری دهند. به طور کل مشتریان در این سایت به سه صورت با فریلنسرها همکاری می‌کنند:

  • پروژه‌های ساعتی: مشتری برای هر ساعت کاری، به فریلنسر دستمزد می‌دهد که معمولا حوزه‌های کاری طراحی، بازاریابی اینترنتی و تامین‌کننده محتوای شبکه‌های اجتماعی شامل این موارد می شود.
  • پروژه‌های ثابت: مشتری به طور ماهیانه به فریلنسر دستمزد می‌دهد که معمولا شغل‌های نویسنده محتوای وبلاگ‌ها، مدیریت و پاسخگویی شبکه‌های اجتماعی از جمله این موارند.
  • پروژه‌های تک مرحله‌ای: مشتری‌ها بابت اتمام پروژه، به فریلنسر دستمزد پرداخت می‌کنند. معمولا طراحان سایت، توسعه دهندگان و گرافیست‌ها شامل چنین مواردی می‌شوند.

درآمد یورویی از سایت Cloud Peeps

برای فعالیت در Cloud Peeps باید مراحل زیر را سپری کنید:

۱) فیلترشکن را فعال کرده و وارد سایت Cloud Peeps شوید و روی گزینه Sing up کلیک کنید.

۲) روی بخش Peep کلیک کنید تا فرم مربوط به Sing up as a freelancer مشاهده شود.

۳) فرم مربوطه شامل نام و نام خانوداگی را پر کنید (شماره تلفن نیازی به پر کردن ندارد و شماره ایران هم وارد نکنید).

ثبت نام سایت Cloud Peeps

۴) وارد سایت شده و اطلاعات مربوط به سابقه فعالیت، مهارت‌ها، Time Zone و … را پر نمایید. (کشور را یک کشور اروپایی انتخاب کنید)

۵) پس از پر کردن اطلاعات شخصی خود، اجازه خواهید داشت که وارد بخش Find Work شوید و لیست کارها و پروژه‌ها را مشاهده کنید.

کار در سایت Cloud Peeps

۶) اگر کاری که مناسب شما بود را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید و درخواست خود را وارد نمایید. مشتری بر اساس مشاهده اطلاعات شما تصمیم خواهد گرفت که آیا با شما همکاری کنید یا خیر.

۷) مشتری قبلا هزینه پروژه را به سایت پرداخته است، با اتمام و تحویل پروٰژه، سایت دستمزد یورویی را با کسر مالیات به اکانت شما واریز می‌کند.

۸) برای نقد کردن درآمد یورویی حاصل از سایت Cloud Peeps ، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات نقد درآمد ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. علی اسکندری گفت:

    آیا نیاز به وریفای هویت و آدرس ( پاسپورت و قبض ) هست یا خیر؟

    1. فرید امیری گفت:

      تا جایی که اطلاع داریم خیر نیازی نیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT