کناره گیری بنیانگذار صرافی هیوبی

کناره گیری بنیانگذار صرافی هیوبی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

سقوط فعلی بازار رمزارزها، انواع شرکت های فعال در این حوزه را تحت تاثیر قرار می دهد. صرافی رمزارزها نیز در از این قاعده مستثنا نیستند. در این خبر به بررسی کناره گیری بنیانگذار صرافی هیوبی می پردازیم.

کناره گیری بنیانگذار صرافی هیوبی

در ابتدا گزارشاتی مبنی بر اینکه صرافی رمزارزی هیوبی مستقر در سیشل برنامه های تعدیل نیرو را بررسی می کند ، منتشر شد. درحال حاضر پیامد دیگری در انتظار این صرافی است. بر اساس گزارشات ، بنیانگذار صرافی هیوبی، لی لین(Li Lin)، به دنبال خروج از این شرکت است. این درحالیست که پس از حذف حساب های کاربری چینی در این پلتفرم، درآمد هیوبی با کاهش قابل توجهی روبه رو است.

بنا بر اعلام کالین وو در توییتر، آقای لین در حال بررسی فروش سهام خود در این صرافی است. آقای لین بیش از نیمی از سهام هیوبی را در اختیار دارد.

هفته گذشته، آقای وو عنوان کرد که صرافی هیوبی می‌تواند بیش از 30 درصد از نیروی کار فعلی خود را تعدیل کند. کاهش شدید درآمد هیوبی به موجب حذف حساب های کاربری چینی منجر به چنین اقدامی شده است. درآمد این صرافی پس از حذف کاربران چینی به شدت کاهش یافت و باعث تعدیل نیرو شد.

سال گذشته، ممنوعیت رمزارزها در چین، این صرافی را وادار کرد که میلیون‌ها حساب کاربری چینی را از پلتفرم خود حذف کند. حذف گسترده این حساب ها منجر به کاهش بالغ بر 80 درصدی حجم معاملات در این پلتفرم شد. Panda ، یکی از حامیان رمزارزها در رابطه با این صرافی عنوان کرد: صرافی هیوبی با وجود کاهش 80 درصدی حجم معاملات ، جان سالم به در برد و امروز همچنان قدرتمند است.

منبع:coingape

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT