دراپ باکس هوش مصنوعی

آخرین ویژگی های دراپ باکس هوش مصنوعی چیست؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

پلتفرم‌های زیادی در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی هستند و Dropbox یکی از جدیدترین آنهاست. آخرین ویژگی های هوش مصنوعی آن چه می تواند انجام دهد در اینجا آمده است. دراپ باکس هوش مصنوعی چیست؟

رونق هوش مصنوعی با هر ابزار، نرم افزار یا برنامه وب که ابزارهای هوش مصنوعی و مفاهیم یادگیری ماشین را معرفی می کند، ادامه دارد. Dropbox این را از دست نمی دهد. کاربران Dropbox می توانند از ابزارها و ویژگی های هوش مصنوعی در Dropbox با نام ویژگی جدید استفاده کنند.

با Dropbox Dash و ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی که معرفی می کند، زندگی و گردش کار شما به طور یکپارچه آسان می شود. بیایید ویژگی‌های اعلام‌شده هوش مصنوعی Dropbox را بررسی کنیم.

Dropbox Dash یک جعبه ابزار از ابزارهای هوش مصنوعی است

در 21 ژوئن 2023، Dropbox ابزارهای جدید هوش مصنوعی را از طریق وبلاگ Work In Progress خود معرفی کرد. در حالی که این اولین بار دراپ باکس از هوش مصنوعی یا ابزارهای یادگیری ماشینی نیست، این ابزارها به عنوان بخشی از جعبه ابزار بزرگ هوش مصنوعی معرفی شده به عنوان Dropbox Dash عمل می کنند. با Dash، می‌توانید به سازماندهی تمام محتوای خود در فضاهای کاری، برگه‌ها و اسناد در یک مکان کمک کنید.

از زمان اعلام، Dropbox Dash در حالت بتا قرار دارد و برای کاربرانی که به لیست انتظار می‌پیوندند تا به ویژگی‌های هوش مصنوعی دعوت شوند، در دسترس است. هر کسی می‌تواند به لیست انتظار بپیوندد، اما نمی‌توان گفت که مدت انتظار چقدر خواهد بود.

آخرین ویژگی‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (ML) Dropbox به هر کسی که در یک آشوب سازمان‌یافته آنلاین قرار می‌گیرد کمک می‌کند.

Dropbox Dash چه ویژگی هایی را ارائه می دهد؟

Dropbox Dash یک افزونه مرورگر است که حاوی یک نوار جستجوی جهانی برای هر چیزی است که باید در محتوای خود پیدا کنید – چه آنلاین و چه در اسناد ذخیره شده در Dropbox. با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی Dropbox، هرچه بیشتر از ویژگی‌های Dropbox Dash استفاده کنید، ابزارها با آنچه شما نیاز دارید سازگار می‌شوند.

می توانید تقریباً هر ابزار دیگری را با Dropbox Dash ادغام کنید تا از جستجوی جهانی آن بهره مند شوید. با Google Workspace، Figma، Salesforce، Hubspot، Spotify، Microsoft Outlook، Zoom یا هر ابزار آنلاین دیگری که استفاده می کنید، یکپارچه شوید. هر یک از ابزارهای خود را از یک نوار جستجو جستجو کنید – در زمان شما صرفه جویی می شود.

پسوند مرورگر Dropbox Dash با صفحه شروع Dropbox Dash شروع می شود. Dropbox Dash همچنین شامل Stacks، Answers و Summarize می شود. همه این ویژگی‌ها برای کمک به سازماندهی فایل‌ها و برنامه‌های شما و به دست آوردن کنترل در اینجا هستند. در اینجا بینشی از ویژگی های اصلی Dropbox Dash آورده شده است:

صفحه شروع Dropbox Dash

صفحه شروع خانه افزونه مرورگر Dropbox Dash شما است. از این صفحه واحد، می‌توانید با عملکرد جستجوی جهانی جستجو کنید، به Stacks دسترسی پیدا کنید – در مورد آن در زیر بیشتر می‌شود – و جلسات، ایمیل‌ها، مخاطبین را ادغام کنید و کار خود را به داشبورد متصل کنید.

داشتن همه چیزهایی که از رایانه خود نیاز دارید از یک صفحه به این معنی است که دیگر مجبور نیستید بین برنامه ها یا برگه ها حرکت کنید، به یاد داشته باشید که کجا اسناد را پیدا کنید، یا پنجره های جدیدی را برای تماس با افراد باز کنید. همه اینها در صفحه شروع جدید Dropbox Dash شما وجود دارد. پیدا کردن آسان است و مطمئناً گردش کار شما را بهبود می بخشد.

Dropbox Dash Stacks

چگونه اسناد، پیوندها، برگه ها و برنامه های خود را یکپارچه خواهید کرد؟ با Dropbox Dash Stacks.

Stacks که در صفحه شروع یافت می شود به شما امکان می دهد مجموعه های هوشمندی از پیوندهای مهم خود ایجاد کنید. به همان روشی که فضای ذخیره سازی رایانه شما فایل ها و پوشه ها را نگه می دارد، Dropbox Dash Stacks مشکل عدم وجود خانه برای یافتن و ذخیره پیوندهای شما را برطرف می کند.

از Stacks، می توانید به راحتی URL ها را ذخیره، سازماندهی و بازیابی کنید تا زمان را در گردش کار خود کاهش دهید. به اشتراک گذاری و سازماندهی اسناد و محتوای ابری خود در اینجا آسان است. در صورت داشتن حساب Dropbox می‌توانید فهرست Stacks خود را با مشارکت‌کنندگان به اشتراک بگذارید. به دیگر راه‌های عالی برای همکاری‌های خلاقانه و اشتراک‌گذاری پیوند اضافه می‌کند و آن را به ابزار همکاری مفیدتری برای ساده‌سازی گردش کار شما تبدیل می‌کند.

Dropbox Dash Answers

 دراپ باکس هوش مصنوعی

دراپ باکس هوش مصنوعی

یکی از دو ابزار اصلی Dropbox Dash، Dropbox Dash Answers است. با استفاده از قدرت‌هایی مانند ربات‌های چت ChatGPT، می‌توانید از Dropbox Dash درباره فایل‌های خود هر کاری بپرسید، و پاسخ را برجسته می‌کند. ابزارهای هوش مصنوعی دیگری وجود دارد که به پاسخگویی به سؤالات PDF شما کمک می کند، اما با Dash، می توانید همه چیز را در یک مکان داشته باشید.

قراردادهای کاری خود را در دش ذخیره کنید، و دیگر مجبور نیستید ساعت‌ها کاغذبازی قانونی را پشت سر بگذارید. فقط از داش یک سوال بپرسید، “چه زمانی قرارداد من به پایان می رسد؟” یا “نرخ دستمزد من چقدر است؟” و Dash پاسخ را در عرض چند ثانیه بر اساس اسناد ذخیره شده شما القا می کند.

Dropbox Dash Summarize

دومین ویژگی مهم Dropbox Dash ابزار Summarize آن است. Dropbox Dash علاوه بر اینکه می‌تواند هر سؤالی را در اسناد ابری و PDF ذخیره‌شده‌تان بیابد و به آنها پاسخ دهد، می‌تواند خلاصه‌ای از آن اسناد طولانی و پرکلام را نیز تهیه کند.

در حالی که توصیه نمی شود برای خواندن و خلاصه کردن اسناد مهم خود به طور 100٪ به یک دستگاه تکیه کنید – اگر به یک تکه از اطلاعات نیاز دارید یا به هر دلیلی آن را فشرده کنید، باید خودتان حداقل یک بار آن را بخوانید، ویژگی Summarize در Dropbox Dash به شما کمک می کند. .

استفاده از ابزارهای Dropbox Dash مانند Answers و Summarize می تواند به عنوان یک ابزار هوش مصنوعی برای تحقیقات دانشگاهی مورد استفاده قرار گیرد.

Dropbox Dash زندگی شما را با هوش مصنوعی و ML بهبود می بخشد

آینده Dropbox با Dropbox Dash و ابزارهای هوش مصنوعی آن فرا رسیده است. در حالی که ممکن است مجبور باشید منتظر بمانید تا دسترسی بتا باز شود، اما می توانید از چشم اندازهایی که Dash به گردش کار شما می آورد هیجان زده شوید. همکاری، سازماندهی و اطلاعات همه در یک مکان در نوک انگشتان شماست.

دیگر لازم نیست چندین تب، برنامه یا برنامه را برای ادامه کار باز کنید. با Dropbox Dash، همه چیز با هم است. و در حالی که در آن هستید، چرا مطمئن نمی شوید که با نحوه مدیریت Dropbox آشنا هستید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT