آموزش موسیقی در LessonFace

با آموزش موسیقی در LessonFace درآمد کسب کنید

زمان مطالعه 2 دقیقه

کل جهان آنلاین شده است. همه چیز از سرگرمی گرفته تا کسب درآمد و یادگیری اکنون به راحتی آنلاین است. حتی موضوعاتی مانند هنر و موسیقی نیز به صورت آنلاین تغییر کرده اند. آموزش موسیقی در LessonFace را در ادامه بررسی کرده ایم.

زمانی که یک درس فقط به چند نفر آموزش داده می شد، اکنون تمام دنیا می توانند در کلاس شما ثبت نام کنند.

بنابراین اگر شما یک نوازنده یا یک معلم در صنعت موسیقی هستید، اکنون می توانید استعداد خود را با جهان به اشتراک بگذارید و از آن درآمد کسب کنید.

LessonFace چیست؟

LessonFace یک پورتال وب است که در آن می توانید آموزش های موسیقی آنلاین را به صورت زنده دریافت کنید. چه بخواهید ساز خاصی را یاد بگیرید یا تئوری موسیقی یا هر زمینه دیگری را مطالعه کنید، LessonFace به ارتباط معلمان ماهر با دانش آموزان در سراسر جهان کمک می کند. به عنوان یک کارشناس موسیقی، می توانید به عنوان یک معلم موسیقی ملحق شوید و ضمن کسب درآمد، هنر را به مردم آموزش دهید.

چگونه کار می کند؟

آموزش موسیقی در LessonFace

آموزش موسیقی در LessonFace

برای شروع آموزش و کسب درآمد در LessonFace، تمام آنچه باید بدانید در اینجا آمده است.

برای شروع آموزش آنلاین موسیقی باید خود را در پلتفرم HERE ثبت نام کنید. LessonFace قبل از شروع چند الزام دارد. یکی اینکه باید مدرک رسمی یا گواهینامه مربوطه داشته باشید و حداقل 2 سال تجربه داشته باشید.

پس از ثبت نام، باید شروع به آماده سازی مشخصات خود برای دانش آموزان کنید. تجربه خود را به عنوان یک معلم تا حد امکان با جزئیات توضیح دهید. پس از تکمیل پروفایل شما می توانید درخواست خود را برای بررسی ارسال کنید.

پس از بررسی و پذیرش درخواست شما، اکنون می توانید تدریس را شروع کنید!

LessonFace چگونه پرداخت می کند؟

این پلتفرم معلمان خود را به نرخ دستمزد خاصی محدود نکرده است، معلمان مجاز هستند هر نرخ حقوقی را برای کلاس های خود تعیین کنند.

اگر دانش‌آموزی شما را از طریق پلتفرم پیدا کند، LessonFace ۱۵ درصد از هزینه‌های درس شما را از معلمان خود دریافت می‌کند. اما اگر دانشجویان خود را به صورت فیزیکی یا از طریق معرفی بیاورید، هزینه ها به 4 درصد کاهش می یابد.

LessonFace به معلمان خود از طریق Stripe، Mailed Checks و Paypal پرداخت می کند. پرداخت ها هر جمعه برای دروسی که تا پنجشنبه ثبت نام می کنند ارسال می شود. اگر روز جمعه درس بگیرید، جمعه بعد پرداخت می شود.

نحوه شروع استفاده از LessonFace

خوشبختانه برای شما، آنها یک راهنمای کامل برای کاربرانی که می خواهند از این پلتفرم برای آموزش استفاده کنند، قرار داده اند. اینم لینک این راهنما همه چیز را از تجهیزات مورد نیاز گرفته تا تنظیم کامل و مؤثر کردن درس های آموزشی شما را آموزش می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT