آپدیت جدید دوج کوین

آپدیت جدید دوج کوین عرضه شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

میچی لومین (Michi Lumin) یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین از انتشار نسخه ۰.۱.۲ کتابخانه libdogecoin خبر داد. در این به‌روز رسانی، امکاناتی همچون پشتیبانی از طرح BIP39 برای تولید عبارات بازیابی معرفی شده است. در این پست به بررسی آپدیت جدید دوج کوین می پردازیم.

آپدیت جدید دوج کوین

لومین در توییت خود انتشار نسخه ۰.۱.۲ کتابخانه دوج کوین را «ارتقایی بزرگ» خواند و خاطرنشان کرد این بروزرسانی ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده و باگ‌های مختلفی را اصلاح کرده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بروزرسانی، پشتیبانی از طرح BIP39 است. این طرح برای نخستین بار در شبکه بیت کوین استفاده شد و در حال حاضر توسط بسیاری از کیف پول‌ها برای تولید عبارات بازیابی استفاده می‌شود. علاوه بر این، این بروزرسانی پشتیبانی از استانداردهای مختلفی از جمله BIP32، BIP44 و SLIP44 را به شبکه دوج کوین اضافه می‌کند.

اضافه شدن پشتیبانی از استانداردهای مذکور در شبکه دوج کوین بدان معنی است که کاربران، گزینه‌های بیشتری در رابطه با عبارت‌های بازیابی خود خواهند داشت. در دنیای رمزارزها، منظور از عبارت بازیابی یا seedphrase مجموعه کلماتی است که به عنوان راهی برای بازگرداندن اطلاعات کیف پول استفاده می‌شود. لومین همچنین خاطرنشان کرد از زبان‌های مختلفی برای تولید عبارات بازیابی پشتیبانی می‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های این بروزرسانی، اضافه شدن قابلیت تولید QR کد است که اغلب در تراکنش‌های مربوط به کیف پول‌های موبایلی استفاده می‌شوند.

به گفته لومین، در این آپدیت توسعه‌دهندگان می‌توانند از یونیکد فاز کنونی ماه (moon phase unicode) برای کارهای خلاقانه خود استفاده کنند. اصطلاح «قیمت دوج کوین تا ماه» یک اصطلاح رایج میان طرفداران این میم کوین است که الهام بخش قرار دادن این ویژگی در دوج کوین شده است.

سایر ویژگی‌های مربوط به این بروزرسانی در حساب توییتری لومین و گیت هاب بنیاد دوج کوین توضیح داده شده است.

در زمان نگارش این خبر، هر واحد دوج کوین با افتی ۱.۶۶ درصدی نسبت به شبانه روز گذشته با قیمت ۰.۰۷۴ دلار معامله می‌شود و رمزارز DOGE در رده هشتم بازار رمزارزها قرار دارد.

cryptoslate

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT