تلفن تجاری

بهترین خدمات تلفن تجاری در سال 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

معرفی خدمات تلفنی برای مشاغل و شرکت های کوچک

خدمات تلفن تجاری در دهه گذشته به شدت تغییر کرده است. خدمات VoIP اکنون میز پوشیده شده با یک بانک تلفن را جایگزین کرده است.

نتیجه این است که کارمندان می ‌توانند از دستگاه ‌های تلفن همراه خود در حال حرکت استفاده کنند و از چیزی بیشتر از یک برنامه برای پیوستن به شبکه شرکت استفاده کنند، چه برای چت، کنفرانس، یا حتی برای مدیریت خدمات فکس آنلاین.

راه اندازی معمولاً آسان و بسیار ساده است، زیرا به چیزی بیش از ثبت نام در یک سرویس دیجیتال و سپس دسترسی به آن پس از پرداخت هزینه نیاز دارد. در حالی که ممکن است برخی تنظیمات پیکربندی کوچکی وجود داشته باشد که باید انجام شود، این ممکن است تنها چند دقیقه طول بکشد. پس از تکمیل، اکنون یک سیستم تلفن خدمات کامل دارید که می تواند به تعداد کارمندانی که نیاز دارید را پوشش دهد.

معمولاً سطوح خدمات مختلفی ارائه می ‌شود، با طرح‌ های ارزان ‌تر که ویژگی ‌های ضروری را ارائه می‌دهند، با طرح‌ های گران ‌تر که در صورت نیاز ویژگی ‌های اضافی را ارائه می ‌دهند.

هزینه‌ ها معمولاً بر اساس کاربر است تا چرخش تجاری، و اگرچه بسیاری از شرکت‌ های خدمات تلفنی قیمت‌ های مشخص و ثابتی را ارائه می ‌کنند، برخی از ارائه‌ دهندگان به دنبال ارائه یک قیمت شخصی ‌شده هستند که اغلب می ‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد و در عین حال امکان گزینه‌ های اضافی را فراهم نمی ‌کند. به طور معمول در دسترس است.

در اینجا بهترین خدمات تلفن تجاری، با انتخاب های اصلی ما، با گزینه های اضافی که باید در نظر بگیرید، آورده شده است.

ما همچنین بهترین تلفن های IP را معرفی کرده ایم.

بهترین خدمات تلفن تجاری در سال 2023 به طور کامل:

1. RingCentral MVP

بهترین سرویس تلفن تجاری مبتنی بر ابر

دلایل خرید

+ ارتباطات یکپارچه

+ مرکز تماس

+ سفارشی سازی API

RingCentral MVP خود را به عنوان یک راه حل همه کاره برای همه اندازه های کسب و کار، با یک استراتژی ارتباطات یکپارچه معرفی می کند که به معنای گزینه های ادغام زیادی است، از Google تا Microsoft، Oracle تا Amazon و Zendesk تا Salesforce.

ابتدایی ترین رده، مدیریت تماس و مدیریت سیستم تلفن، و همچنین گزینه های اجاره تلفن برای تلفن های کنفرانس و حتی میز را ارائه می دهد.

با این حال، این سطوح قیمت بالاتر از این است که RingCentral MVP واقعاً با مجموعه‌ ای از ویژگی ‌ها که باید برای هر سرویس تلفن مدرن یکپارچه باشد، به خود می ‌رسد.

RingCentral همچنین ارتباطات یکپارچه را به عنوان سرویس (UCaaS) و همچنین مرکز تماس به عنوان سرویس (CCaaS) ارائه می دهد، به این معنی که می تواند تجربه سازمانی را حتی برای مشاغل کوچک فراهم کند.

علاوه بر این، RingCentral همچنین می ‌تواند یک پلتفرم ارتباطی به‌ عنوان سرویس (CPaaS) ارائه دهد که به معنای دسترسی به یک شبکه توسعه ‌دهنده است که به شما امکان می ‌دهد از API ها برای سفارشی ‌سازی و ادغام سیستم تلفن خود با نرم ‌افزار های دیگر استفاده کنید. استفاده کنید.

به طور کلی، اگرچه، طرح ارزان‌ تر احتمالاً به اندازه کافی برای جلب رضایت کوچک ترین کسب ‌و کار ها ارائه می‌ کند، اندازه متوسط ​​و بزرگ ‌تر خواهد بود که احتمالاً از ثروت باورنکردنی ویژگی ‌هایی که RingCentral MVP می ‌تواند ارائه دهد، بیشترین بهره را خواهد برد.

قیمت گذاری با طرح Essentials در حدود 33 دلار / 30 پوند / 50 دلار استرالیا در ماه هنگام صورتحساب سالانه شروع می شود.

2. ooma office

خدمات تلفن تجاری مقرون به صرفه

بهترین معاملات امروز

از سایت دیدن کنید

دلایل خرید

+ راه اندازی آسان

+ پیشنهاد با ارزش عالی

+ ویژگی های قدرتمند

دلایلی برای اجتناب

ادغام های محدود

Ooma Office یک سرویس تلفن تجاری است که هدف آن ارائه یک تجربه تلفن تجاری بزرگ به مشاغل کوچک است. Ooma ممکن است تمام ویژگی های موجود در خدمات رقیب را نداشته باشد، اما خود را به عنوان راه حلی برای شرکت های کوچکتر با بودجه های محدود تر نشان می دهد و از این نظر موقعیت بسیار خوبی دارد.

با این حال، این تصور را نداشته باشید که این یک سرویس تلفن بیزینس تجاری است – در واقع Ooma Office تمام ویژگی‌ های اصلی را که انتظار دارید، به علاوه برخی عملکرد های پیشرفته ‌تر مانند پذیرش مجازی که به تماس‌ ها اجازه می ‌دهد به طور خودکار به بخش مناسب انتقال داده شوند.

مشترکان همچنین از نگه داشتن و انتقال موسیقی بهره مند می شوند و Ooma برنامه های تلفن همراه را برای iOS و Android ارائه می دهد، بنابراین می توانید قابلیت هایی مانند انتقال تماس را تنظیم کنید، امکان ارسال تماس ها از تلفن رومیزی به تلفن همراه شما در هنگام بیرون رفتن و خارج شدن از منزل. با این حال، برخی از بازخورد های آنلاین در مورد برنامه های تلفن همراه عالی نیستند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

با این حال، به طور کلی، Ooma قابلیت های زیادی را برای هزینه های نسبتاً متوسط ​​به شما می دهد، به استثنای ادغام های CRM.

برای اینکه بدانید چه چیزی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، باید با Ooma تماس بگیرید.

3.تلفن تجاری Aircall

مرکز تماس VoIP و راه حل CRM

بهترین معاملات امروز

از سایت دیدن کنید

دلایل خرید

+ تمرکز قوی روی CRM

+ راه اندازی آسان مرکز تماس

+ ادغام های زیاد

Aircall یکی دیگر از راه حل های خدمات تلفن تجاری با میزبانی ابری است که می تواند تنها با چند کلیک راه اندازی شود. سپس یک راه حل کامل مرکز ارتباطات برای تماس، ویدیو و پیام رسانی از طریق وب، دسکتاپ یا تلفن همراه به کسب و کار شما ارائه می کند.

راه‌اندازی Aircall بسیار آسان است و شامل طیف گسترده ‌ای از عملکرد های CRM میز کمک و بهره ‌وری برای پشتیبانی از خدمات تلفن شما و همچنین نحوه رسیدگی به تماس ‌ها توسط تیم ‌های فروش و پشتیبانی خود را بهبود بخشید، به ویژه از نظر انتقال آنها و همچنین نزدیک شدن به مشتریان. و همانطور که انتظار می‌رفت، مجموعه ‌ای از تجزیه و تحلیل وجود دارد که به اندازه‌ گیری کارایی و ردیابی KPI ها در گردش کار کمک می‌کند و به دنبال راه‌ هایی برای بهبود آنها می ‌گردد.

از آنجایی که Aircall فراتر از ارائه یک سیستم تلفن تجاری است و در عوض به ارتباطات یکپارچه و CRM نگاه می کند، می تواند پشتیبانی بهتری برای تیم های فروش و پشتیبانی ارائه دهد. همچنین تعداد زیادی ادغام موجود است، مخصوصاً برای SalesForce، Zendesk، Hubspot، Zoho، Freshdesk و Slack.

Aircall سه طرح ارائه می دهد: Essentials، Professional و Custom. ارزان ‌ترین طرح Essentials هنگام صورت ‌حساب سالانه برای هر کاربر 30 دلار / 25 پوند / 45 دلار استرالیا هزینه دارد.

4. Dialpad

بهترین سرویس VoIP برای مشاغل کوچک

بهترین معاملات امروز

از سایت دیدن کنید

دلایل خرید

+14 روز آزمایشی رایگان

+تک ورود

+ قیمت گذاری مشاغل کوچک

Dialpad به ویژه برای نرم افزار کنفرانس صوتی و تصویری خود، Uberconference شناخته شده است. Dialpad Talk سیستم VoIP آنهاست.

سطح پایه یک ورود به سیستم را ارائه می دهد که در بسیاری از ارائه دهندگان دیگر وجود ندارد. طرح اولیه شامل ادغام هایی مانند Google Workspace (G Suite سابق) و Microsoft 365 است.

ساختار قیمت گذاری Dialpad آن را برای مشاغل با هر اندازه ای بسیار قابل دسترس تر می کند، که از آنجایی که سایر ارائه دهندگان شرکت ها را نسبت به مشاغل کوچک ترجیح می دهند، استقبال می شود. کاربران همچنین می توانند این سرویس را با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه امتحان کنند. اشتراک ‌های سالانه نرخ ‌های ماهانه با تخفیف را ارائه می ‌دهند که باعث می ‌شود حتی مقرون به صرفه ‌تر شود.

قیمت‌ گذاری بسیار مناسب ‌تر از برخی از موارد فوق برای مشاغل کوچک است، حتی با ابتدایی ‌ترین طرح از جمله شماره ‌های رایگان، تماس نامحدود در ایالات متحده/کانادا، ارسال تماس، کنترل‌ های تماس، تماس ویدیویی HD، انتظار تماس، تبریک پست صوتی، نامحدود , SMS, MMS, ارسال پیامک گروهی به ایالات متحده و کانادا.

5.تلفن تجاری MiCloud Connect

سرویس تلفن تجاری تاسیس شده

دلایل خرید

+مارک قابل اعتماد

+ تعداد زیادی ویژگی

+کاهش هزینه های سخت افزاری

Mitel یک سیستم تلفن VoIP تجاری مبتنی بر ابر را در قالب MiCloud Connect ارائه می دهد که هدف آن ارائه یک راه حل جامع صدا، همکاری و مرکز تماس برای تجارت است.

این پلتفرم خود با استفاده از Google Cloud کار می‌کند، به این معنی که مطابق با HIPAA و SOC 2 است، مزایای کلیدی شامل سیستم‌ های تلفن PBX میزبان Mitel است که می ‌تواند بر روی دستگاه ‌های تلفن همراه در حال حرکت اجرا شود، عملکرد سرویس وصل و پخش، و همچنین رابط کاربری ساده. که امکان مدیریت یک کلیک سیستم ها را فراهم می کند.

MiCloud Connect همچنین شامل کنفرانس های صوتی و تصویری، اشتراک گذاری وب، VPN، چت گروهی، مرکز تماس، و شامل تعدادی گزینه ادغام است.

ردیف قیمت گذاری پایه شامل PBX، کنفرانس و ابزار های همکاری است. سطح بعدی ویژگی‌ های ضبط تماس و یکپارچه‌ سازی را در بالا اضافه می ‌کند. توجه داشته باشید که قیمت آگهی برای 50 تا 100 کاربر است و تعداد کمتری از کاربران احتمالاً با نرخ بالاتری شارژ می شوند.

با این حال، برای افرادی که دارای تیم هستند، می ‌توانید انواع طرح های مختلف را برای کاربران مختلف ترکیب و مطابقت دهید، بنابراین مطمئن شوید که فقط برای سطح خدمات مورد نیاز از هر یک برای کارایی بیشتر هزینه پرداخت می‌کنید.

6.تلفن تجاری 8×8

بهترین خدمات تلفنی برای مشاغل کوچک

دلایل خرید

+ لایه پایین دارای ویژگی های پیشرفته است

+ برنامه های تلفن همراه در دسترس است

+ گزینه ای برای مرکز تماس یکپارچه

دلایلی برای اجتناب

-بدون تخفیف برای کاربران اضافی

8×8 یک پلتفرم مبتنی بر ابر ارائه می دهد که سطوح خدمات مختلفی را برای ارائه تماس، کنفرانس، همکاری و مرکز تماس ارائه می دهد.

برای مشاغل کوچک، ارزان ‌ترین سطح موجود 8×8 Express است که با 30 روز آزمایشی رایگان در دسترس است. بسیاری از ویژگی ‌های اساسی اما ضروری وجود دارد، و این سطح از طرح می ‌تواند راهی عالی برای یک کسب ‌و کار بسیار کوچک یا تازه ‌کار باشد تا خدمات تلفنی را بدون هزینه زیاد امتحان کند.

پس از آن، برنامه ‌های سطحی تماس نامحدود با چهارده کشور، برنامه ‌های تلفن همراه، پیام ‌رسانی تیمی، کنفرانس ویدیویی HD با اشتراک ‌گذاری صفحه، ضبط تماس، پیام ‌های صوتی رونوشت ‌شده، تجزیه و تحلیل، Single Sign On (SSO) و همچنین ادغام با Salesforce، Zendesk و NetSuite را ارائه می‌ کنند. .

سطوح گران ‌تر برای کسب ‌و کار ها و شرکت ‌های بزرگ، تماس نامحدود به کشور های بیشتری، تجزیه و تحلیل سرپرست، گزارش کیفیت تماس و تابلوی اپراتور را اضافه می ‌کند.

در مقایسه با سایر ارائه دهندگان 8×8 می تواند به عنوان یک سرویس تلفنی مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک عمل کند.

7. Phone.com

یک سرویس تلفن تجاری مقرون به صرفه

دلایل خرید

سازگار با HIPAA

+ شامل ویژگی های برتر

دلایلی برای اجتناب

-دقیقه محدود در تمام برنامه ها

Phone.com قصد دارد یک سرویس VoIP تجاری مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک و با طرح پایه ارزان تر از اکثر رقبا باشد. توافق این است که این طرح، دقایق صوتی و حجم پیام های متنی محدودی را ارائه می دهد که ممکن است برای اکثر استفاده های تجاری کافی نباشد.

از طرف دیگر، حتی در این طرح ساده، ویژگی‌ های ممتازی مانند پست صوتی به ایمیل، مسدود کردن تماس ‌ها و صف ‌بندی تماس وجود دارد. همچنین نشان داده شده است که این سرویس برای مطابقت با استاندارد های حفظ حریم خصوصی برای مشاغل مرتبط با مراقبت های بهداشتی مطابق با HIPAA است.

شاید گزینه‌ های واقعی ‌تر برای اکثر مشاغل، گزینه ‌های گران ‌تر باشند که محدودیت ‌های دقیقه‌ ها و پیامک‌ های تلفن را افزایش می ‌دهند.

کاری که Phone.com واقعاً به خوبی انجام می دهد این است که خدمات تلفن تجاری مبتنی بر فضای ابری کامل را برای کوچکترین مشاغل واقعاً در دسترس قرار می دهد، بنابراین خواه یک شرکت LLC یک نفره باشید یا تجارت انفرادی، همچنان می توانید به ویژگی هایی دسترسی داشته باشید که معمولاً فقط برای شرکت ها در دسترس هستند.

سایر خدمات تلفن تجاری که باید در نظر گرفته شوند

چه به دنبال یک سیستم تلفن سنتی تر PBX یا یک سیستم تلفن VoIP باشید، ارائه دهندگان مختلف زیادی وجود دارد. اینکه کدام یک برای شما بهترین است به نیازهای خود و اندازه کسب و کار شما بستگی دارد. در حالی که ما پنج ارائه دهنده را در بالا معرفی کرده ایم، تعداد زیادی جایگزین وجود دارد. در اینجا نگاهی سریعتر به پنج مورد دیگر خواهیم داشت.

Avaya (در برگه جدید باز می شود) یکی دیگر از نام های بزرگ در ارتباطات یکپارچه است و همراه با Mitel خود را به عنوان یک بازیکن متخصص پیشرو در ارتباطات تجاری تثبیت کرده است. با این حال، Avaya OneCloud برای طیف گسترده ‌ای از اندازه ‌های کسب‌ و کار، از کوچک تا شرکتی، پاسخگو است، بنابراین فکر نکنید که نام‌ های بزرگ به معنای هزینه ‌های کلان هستند. VoIP مبتنی بر ابر در حال حاضر یک پیشنهاد معتبر از Avaya است و گزینه‌های مختلفی برای کسب و کار شما در دسترس است.

FluentStream (در برگه جدید باز می شود) یکی دیگر از ارائه دهندگان VoIP مبتنی بر ابر است که یک پلت فرم UCaaS چند وجهی و تعداد زیادی ادغام را ارائه می دهد. فهرست مناسبی از ویژگی‌ ها حتی برای طرح اولیه، با افزایش سطوح گزینه ‌های خدمات تا سطح مرکز تماس وجود دارد. همانطور که انتظار می رفت، استفاده از تلفن همراه با برنامه های موجود برای Android و iOS به جای یک گزینه، به عنوان استاندارد در نظر گرفته می شود.

اسکایپ احتمالاً گزینه ای است که به راحتی نادیده گرفته می شود، اما قبلاً حتی قبل از اینکه توسط مایکروسافت خریداری شود، خود را به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو VoIP تثبیت کرده بود. اکنون تمام ادغام ‌های ابری و آفیس را که از شرکت مادر نیروگاه انتظار دارید، ارائه می‌کند. تا زمانی که از برقراری تماس های خود به صورت آنلاین خوشحال هستید و از تلفن همراه یا تبلت برای تماس و کنفرانس استفاده می کنید، این می تواند ارزان ترین گزینه در بین تمام موارد ذکر شده در اینجا باشد.

Spitfire (در برگه جدید باز می شود) یک ارائه دهنده VoIP چشمگیر است بدون اینکه برجسته باشد. این واقعیت که این شرکت زیرساخت ترانکینگ SIP خود را دارد و آن را حفظ می کند، یک مزیت بزرگ است، همانطور که قرارداد حمل و نقل آنها با ارائه دهندگان عمده مخابراتی در بریتانیا نیز وجود دارد. و حمل و نقل بین المللی امکان برقراری ارتباط یکپارچه با مشتریان و مشتریان از سراسر جهان را فراهم می کند.

چگونه بهترین خدمات تلفن تجاری را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین خدمات تلفن تجاری، طیف وسیعی از گزینه‌ های محبوب را جستجو کردیم و همچنین توصیه ‌هایی را از افرادی که می ‌شناسیم و خدمات تلفن تجاری خودشان را اجرا می ‌کنند، گرفتیم. سپس هر پلتفرم را امتحان کردیم تا ببینیم هر کدام چقدر کاربر پسند است و همچنین مشخص کنیم که چه طیفی از ابزارها و گزینه های پیشرفته در دسترس است. هنگام تعیین بهترین لیست ما، قیمت نیز در نظر گرفته شد.

کدام سرویس تلفن تجاری برای شما بهترین است؟

هنگامی که تصمیم می گیرید از کدام یک از بهترین خدمات تلفن تجاری استفاده کنید، ابتدا نیاز های واقعی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شخصی که به سادگی می ‌خواهد با تعداد معدودی از افراد به ‌صورت گاه به گاه صحبت کند، ممکن است گزینه ارزان‌ تری را بیابد که مقرون‌ به ‌صرفه‌ ترین گزینه باشد و در عین حال همه ابزار های لازم را فراهم کند. با این حال، اگر قصد دارید از خدمات تلفن تجاری برای مقاصد حرفه ای یا تجاری استفاده کنید، به خصوص با تعداد زیادی از افراد و به طور منظم، احتمالاً می خواهید به گزینه های بالاتر برای ابزار های پیشرفته تر نگاه کنید. که شامل می شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT