قیمت ADA

آیا قیمت کاردانو (ADA) به 15 دلار می رسد؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت کاردانو (ADA) درست یک روز پیش جهش سریعی را تجربه کرد که نشانه‌هایی از بازگشت این ارز دیجیتال نشان داد.

رسیدن قیمت کاردانو (ADA) به 15 دلار

کاردانو در 4 می(14 اردیبهشت) تقریباً 16% افزایش یافت، اما این حرکت صعودی پس از سقوط بیت کوین به 36000 دلار متوقف شد. بنابراین، دستاوردهایی که کاردانو در 4 می بدست آورد، باطل شد. با این حال، بازار امیدوار کننده به نظر می رسد و فرصتی برای صعود وجود دارد.

برخی از دلایل این چشم انداز خوش بینانه شامل افزایش تعداد سرمایه گذارانی است که برای سرمایه گذاری در آلتکوین هجوم آورده اند. این می تواند به دلیل ارتقاهای فناوری آینده مانند ارتقاء وعده داده شده و مورد انتظار Hydra باشد. اگر این توسعه فناوری طبق برنامه پیش برود، شبکه Cardano می تواند تا 1 میلیون تراکنش در ثانیه (TPS) را پردازش کند. چندین تحلیلگر گفته اند که وقتی Hydra شروع به کار کند، قیمت Cardano می تواند حتی به 15 دلار افزایش یابد.

یکی دیگر از دلایل مهم برای باور اینکه کاردانو به زودی شاهد افزایش قیمت خواهد بود، افزایش تعداد کیف پول آن است. بر اساس گزارش‌ها، کیف‌پول‌های دارای ADA از سال 2020 تا کنون 1600 درصد افزایش یافته است. جدای از چند برابر شدن تعداد کیف پول، ارزش کل قفل شده کاردانو (TVL) نیز به رشد قابل توجهی ادامه داده است.

با این حال، برای اینکه کاردانو دوباره بلند شود، باید از موانعی بگذرد. به نظر می رسد اولین مانع قابل توجه در سطح 0.90 دلار باشد. عبور از این مانع، مسیر را برای قیمت Cardano باز می کند تا سطح 0.96 دلار را مجدداً آزمایش کند که تقریباً با سطح اصلاحی 50٪ در 1.01 دلار مطابقت دارد.

در زمان نگارش این مقاله، ADA با قیمت مناسب 0.793516 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 8.1 درصد کاهش داشته است. با این وجود، با توجه به همه تحولات مثبت، آینده برای Cardano روشن به نظر می رسد و جهش 33 درصدی به 1 دلار از قیمت فعلی آن دست نیافتنی نیست.

منبع:coinquora

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT