کیف پول کاردانو

کیف پول کاردانو در آستانه دریافت یک بروزرسانی بزرگ است

زمان مطالعه 2 دقیقه

کاردانو IOHK بروزرسانی هفتگی توسعه خود را در مورد ارتقاء بزرگی که در انتظار کیف پول کاردانو است به اشتراک گذاشته و می‌گوید:”تیم Adrestia بروزرسانی بزرگی را برای Cardano-wallet آماده کرده است، از جمله معرفی حالت «Light»، اضافه کردن قابلیت ضرب کردن و سوزاندن توکن ها و به حداقل رساندن کارمزدها.”

بروز رسانی جدید برای کیف پول کاردانو

توکن سوزی در این کیف پول به سوزاندن توکن‌های بومی بر روی بلاک چین کاردانو اشاره دارد و نه کوین ADA.

IOHK همچنین بیان می‌کند که تیم‌ های نود و اجماع Ouroboros را برای هارد فورک Vasil که در ماه ژوئن (خرداد) اجرا می‌شود، آماده کرده‌ است. همچنین به یک تغییر پارامتر حیاتی اشاره کرد که هفته گذشته رخ داد. در این تغییر اندازه بلوک از ۸۰ کیلوبایت به ۸۸ کیلوبایت افزایش یافت تا امکان تراکنش ها و اسکریپت های بیشتری در یک بلوک وجود داشته باشد.

علاوه بر این، تیم کیف پول Daedalus آخرین نسخه Cardano-node v.1.34.1 را با Daedalus آزمایش و ادغام کرد. همچنین طبق گفته IOHK، باگ‌های مختلف ویندوز متصل به کیف‌ پول‌ های سخت‌افزاری لجر را تعمیر و آزمایش کرده است. این تیم اکنون در حال کار بر روی ساختار اصلی کیف پول دسکتاپ جدید است.

تیم Marlowe نیز اولین قرارداد خود را در این هفته بر روی شبکه اصلی اجرا کرد که یک نقطه عطف بزرگ محسوب می‌شود. علاوه بر این، تیم Hydra توسعه قابلیتی را به پایان رسانده که به کاربران اجازه می‌دهد تا به عقبگرد ها رسیدگی کنند و اسناد لازم را در وب‌سایت Hydra منتشر کنند. آنها همچنین بر روی معیار تراکنش ها به عنوان بخشی از طرحی برای استفاده از چند امضای مناسب و بهبود ویژگی Hydra Heads از نظر ایمنی صندوق آن کار کردند.

تنها یک هفته مانده به رای گیری در مورد بیش از ۱۰۰۰ پروپوزال، Cardano’s Project Catalyst وارد مرحله رای گیری نهایی خود می شود. بر اساس گزارش IOHK، پس از اعلام نتایج رای‌گیری، صدها طرح موفق وارد کار خواهند شد. فاز دوم یعنی Fund9، در اوایل ژوئن (اواسط خرداد) آغاز خواهد شد.

در نهایت، IOHK آمار مربوط به رشد شبکه را در نمودار ارائه شده به اشتراک گذاشت. در حال حاضر، ۹۲۵ پروژه در کاردانو در حال ساخت است. پنجاه پروژه اخیراً در کاردانو راه اندازی شده، در حالی که تعداد پروژه های NFT برابر با ۵۴۴۱ عدد است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، در زمان انتشار این مقاله، قیمت ADA با کاهش ۱/۴۸ درصدی به ۰/۸۱ دلار رسید.

منبع: U.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT