هاردفورک واسیل (Vasil)

هاردفورک واسیل (Vasil) برای کاربران کاردانو

زمان مطالعه 2 دقیقه

در 12 آوریل، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، یک ویدئو را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و در مورد به روز رسانی جدیدی که کاردانو را بعد از هاردفورک واسیل (Vasil) بهتر می کند توضیح داد.

هاردفورک واسیل (Vasil)

در ابتدای این ویدئو، هاسکینسون اشاره کرد که در حال آماده شدن برای کنفرانس آینده اجماع 2022 است که از 9 تا 12 ژوئن در آستین، تگزاس برگزار می شود. در آنجا، او انتظار دارد به جامعه کریپتو و علاقه مندان به کاردانو نشان دهد که IOHK و تیم توسعه کاردانو برای ایجاد بستر تجارت وارد این عرصه شده اند.

ما آنجا هستیم، و تلاش می‌کنیم افراد زیادی را به آنجا بیاوریم تا غرفه‌هایی برپا کنند و به گفت و گو بپردازند. همچنین بدیهی است که میزبان یک رویداد خاص کاردانو در Consensus هستیم.

علاوه بر این، هاسکینسون اعلام کرد که هارد فورک Vasil در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و “بهبود عملکرد گسترده ای را برای Cardano” به ارمغان خواهد آورد.

هارد فورک چه تغییراتی می تواند ایجاد کند؟

هاسکینسون قبلاً توضیح داده بود که این هارد فورک جدید چندین بهبود مقیاس‌پذیری را ارائه می‌کند که شامل «سازماندهی ماژول ها،CIP های جدید پلوتوس، ذخیره سازی UTXO روی دیسک و Hydra» می‌شود.

این ویژگی‌ها در ترکیب با تنظیمات پارامتر، توان کاردانو را افزایش می‌دهند و سیستم را برای تطبیق با طیف فزاینده‌ای از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi)، قراردادهای هوشمند و DEX بهینه می‌کنند.

علاوه بر این تغییرات، تیم IOG کاردانو در تلاش است تا محصولات و ویژگی‌های جدیدی را به کاربران خود ارائه دهد، مانند فروشگاه DApp، یک کیف پول جدید، و پل‌هایی که امکان انتقال دارایی‌ها را از زنجیره لایه اصلی به زنجیره‌های جانبی جدا می‌کند.

این زنجیره‌های جانبی ایجاد صرافی‌های غیرمتمرکز را امکان‌پذیر می‌سازد که در آن کاربران می‌توانند ADA خود را با BTC و بالعکس از طریق قراردادهای هوشمند مبادله کنند، بنابراین از احتمال کلاهبرداری جلوگیری می‌شود.

تیم کاردانو در حال کار بر روی جدول‌های زمانی بسیار تهاجمی هستند

به گفته هاسکینسون، تیم کاردانو صدها مهندس دارد که برخلاف آنچه بسیاری از رسانه‌ها گزارش می‌کنند، «دوباره روی جدول‌های زمانی بسیار تهاجمی» کار می‌کنند.

اگر به رسانه های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال و منتقدان کاردانو گوش دهید، به نظر می رسد که آنها معتقدند کاردانو وجود ندارد. همه اینها فقط یک کلاهبرداری فوق العاده پیچیده است و هیچ چیزی ساخته و انجام نشده است.

از سوی دیگر، وی خاطرنشان کرد که در 17 تا 18 می، تیمی از توسعه دهندگان کاردانو و سازمان های شخص ثالث در بارسلونا به منظور بحث در مورد سطوح سانتریفیوژ برای قراردادهای هوشمند و جزئیات روند اعتبارسنجی کیف پول های مختلف و زیرساخت های پروژه ملاقات خواهند کرد. .

اجرای هارد فورک در پروژه ای به بزرگی کاردانو کار آسانی نیست. هاسکینسون گفت که به عنوان یک بنیانگذار، او سعی میکند راه حل های جهانی ارائه دهد تا در واقع مشکل اصلی آن را حل می کند.

منبع: کریپتو پتیتو

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT