رسیدن بیت کوین به 48000 دلار

احتمال رسیدن بیت کوین به 48000 دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران سرشناس حوزه رمزارزها ، یک الگوی گاوی را در نمودار بیت کوین شناسایی کرده که بر اساس آن ، رشد بی سابقه و غیر منتظره بزرگترین رمزارز جهان را پیش بینی می کند. در همین حال ، تحلیلگران حوزه رمزارزها در توییتر توضیح دادند که چگونه تلاقی عوامل اقتصادی و تصمیمات سیاسی می تواند قیمت بیت کوین را با وجود رکود اقتصادی افزایش دهد. آیا امکان رسیدن بیت کوین به 48000 دلار وجود دارد ؟

رسیدن بیت کوین به 48000 دلار

کارل رانفلت (Carl Runefelt) معروف به دِ مون(the Moon) ، ویدیوی جدیدی را در رابطه با روند قیمت بیت کوین منتشر کرد که در آن، این تحلیلگر ، سطح 19600 دلاری را به عنوان کف قیمتی اصلی بیت کوین معرفی می کند. آقای رانفلت افزود که سطح 19600 دلاری ، به احتمال زیاد کف قیمتی این رمزارز پرچمدار بوده است ، سطحی که در دوره های گاوی سال 2017-2018 سقف بیت کوین بود.

آقای رانفلت از احتمال آغاز روند گاوی وبرگشتی بیت کوین پس از رسیدن آن به کف 19600 دلاری گفت که در اثر این روند ، مسیر BTC برای یک رالی عظیم تا سطح 48000 دلاری فراهم می شود.

نکته قابل توجه اینجاست که شاخص ترس و طمع بیت کوین ، معیاری که احساسات بازار نسبت به این دارایی را نشان می دهد، به تازگی از حالت ترس به حالت خنثی وارد شده است.

سایر تحلیلگران نیز به نشانه هایی از تغییر روند قیمت بیت کوین اشاره کردند

سیسی لو(Cici Lu)، مدیر عامل شرکت Venn Link Partners معتقد است که بازار بیت کوین ممکن است به پایین ترین سطح خود رسیده است. آقای لو به بلومبرگ گفت:

“به نظر می رسد لیکوئیدیشن پوزیشن های اهرمی به پایان رسیده است.”

جو دی پاسکوال(Joe DiPasquale)، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری رمزارزی ، بیت‌بول کپیتال(BitBull Capital)، از آنجایی که بیت کوین سطوح حمایتی بین 19000 تا 20000 دلار مورد امتحان قرار داده است ، به دنبال بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین است.
وی در این رابطه عنوان کرد:

“جهش های موفقیت آمیز از این محدوده رنج می‌تواند گاوها را برای تداوم رالی بیت کوین ، تقویت کند.”

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT