سایت dashlane

پرداخت در سایت dashlane | خرید اکانت dashlane | مدیریت پسوورد

زمان مطالعه 4 دقیقه

استفاده از مدیریت رمز عبور یک راه عالی برای محافظت از داده ها و حساب های شخصی یا تجاری شما است. نرم افزار مدیریت رمز عبور استفاده از رمزهای عبور پیچیده و متنوع را برای همه حساب های خود آسان می کند، بدون اینکه لازم باشد همه آنها را به خاطر بسپارید یا آنها را در قالبی که به راحتی قابل شکستن است ذخیره کنید. در این مقاله به بررسی سایت dashlane و همچنین پرداخت در سایت داشلین می پردازیم.

پرداخت در dashlane با پی پال :
( درصورتی که اطلاعاتی از ایران در اکانت کاربری شما وجود نداشته باشد)

پرداخت در سایت dashlane

سایت dashlane

سایت dashlane

پرداخت در dashlane با پی پال :
( درصورتی که اطلاعاتی از ایران در اکانت کاربری شما وجود داشته باشد)

پرداخت در سایت dashlane

سایت dashlane (داشلین)

داشلین یک مدیر رمز عبور است که داده های شما را رمزگذاری می کند تا به طور ایمن اعتبار ورود به سیستم را برای همه وب سایت ها و حساب هایی که استفاده می کنید ذخیره کند. این ابزار شامل استانداردترین ویژگی ها مانند تولید رمز عبور، ذخیره سازی و اشتراک گذاری، به همراه برخی موارد اضافی است.

سایت dashlane

سایت dashlane

با Dashlane، یک سرویس برای ایمن سازی داده های خود در شبکه های Wi-Fi عمومی دریافت می کنید. قفل Dashlane را نیز می توان با برنامه های MFA مانند Duo باز کرد و با آن ادغام کرد ورود تک (SSO) پلتفرم هایی مانند Okta و Azure Active Directory. Dashlane از ویندوز، مک، iOS، اندروید و تمامی مرورگرهای اصلی پشتیبانی می کند.

مقایسه 1Password و Dashlane

مدیریت و اشتراک گذاری رمزهای عبور

هر دو ابزار ویژگی های مدیریت رمز عبور اولیه مانند ذخیره سازی امن، تکمیل خودکار و تولید رمز عبور را ارائه می دهند. آنها همچنین به کاربران اجازه می دهند تا معیارهای تولید رمزهای عبور تصادفی جدید، از جمله طول، نوع کاراکتر و خوانایی را سفارشی کنند.

1Password تولید کننده های رمز عبور و نام کاربری را برای ایجاد اعتبارنامه های ورود ایمن ارائه می دهد که مجدداً در وب سایت ها استفاده نمی شوند. از یک سیستم خزانه امن برای به اشتراک گذاری رمز عبور استفاده می کند. گاوصندوق ها را می توان برای سازماندهی گذرواژه های شما و به اشتراک گذاشتن ایمن آنها با دیگران در سازمان ایجاد کرد.

به طور مشابه، ویژگی اشتراک گذاری امن Dashlane را می توان برای اشتراک گذاری یک یا چند کلمه عبور و یادداشت های امن استفاده کرد. کاربران می‌توانند رمز عبور را با کاربران یا گروه‌ها به اشتراک بگذارند و مجوزهای اشتراک‌گذاری را برای دسترسی کامل یا محدود تنظیم کنند.

امنیت و نظارت

هر دو سرویس از رمزگذاری 256 بیتی AES و احراز هویت دو مرحله ای برای ایمن کردن اطلاعات ورود شما استفاده می کنند. Dashlane از رمزگذاری PBKDF2 برای محافظت از رمزهای عبور کاربر استفاده می کند، در حالی که 1Password سیستم رمزگذاری کلید مخفی خود را دارد.

از نظر نظارت، 1Password دارای ویژگی نظارت برج مراقبت است که با آن ادغام می شود آیا من تحت فشار قرار گرفته ام برای ارائه هشدار در صورتی که هر یک از رمزهای عبور شما در نقض داده ها ظاهر شده است. این یک راه عالی برای شناسایی سریع رمزهای عبور در معرض خطر است.

Dashlane مانیتورینگ دارک وب را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید در صورتی که اطلاعات شخصی یا اعتبار ورود به سیستم شما در معرض خطر قرار گرفته و در دارک وب به اشتراک گذاشته شده است، به شما هشدار داده شود. این ابزار نظارتی سوابق مربوط به هک ها و نقض داده ها را تجزیه و تحلیل می کند و هر روز نزدیک به یک میلیون رکورد جدید اضافه و تجزیه و تحلیل می شود.

سایت dashlane

گزارش ها

Dashlane و 1Password هر کدام داشبوردهای گزارش دهی را ارائه می دهند که به کارکنان یا مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد به داده های فعالیت در سطح شرکت دسترسی داشته باشند، کارمندان را اضافه کنند و گروه ها و مجوزها را مدیریت کنند.

1Password گزینه های گزارش دقیق را ارائه می دهد. مدیران می‌توانند گزارش‌هایی را برای کارکنان فردی، خزانه‌های فردی، تیم‌ها و کل شرکت اجرا کنند. مشترکین طرح کسب و کار می توانند نظارت کنند که چه کسانی به منابع شرکت دسترسی دارند، از چه دستگاه هایی برای دسترسی به آنها استفاده می کنند و چه اقداماتی با آن اعتبارنامه انجام می دهند.

کاربران 1Password همچنین می‌توانند قوانینی را برای اجازه یا رد تلاش برای ورود از مکان‌های خاص ایجاد کنند. این در صنایعی که به شدت تنظیم شده اند مفید است، جایی که ممکن است بخواهید برنامه ها یا داده های خاص شرکت در خارج از ساختمان های شرکت یا از طریق Wi-Fi عمومی قابل دسترسی نباشد.

Dashlane یک داشبورد گزارش پیشرفته ارائه می دهد که بینشی در مورد سلامت رمز عبور شرکت شما، گذرواژه های در معرض خطر و کیفیت رمز عبور ارائه می دهد. مدیران همچنین می‌توانند اطلاعات کاربر و گزارش‌های فعالیت ورود به سیستم را از این داشبوردها مشاهده کنند.

کدام پلتفرم مدیریت رمز عبور بهتر است

هم Dashlane و هم 1Password نرم افزار مدیریت رمز عبور قدرتمندی هستند. در نهایت، انتخاب بین این دو به نیازها و ترجیحات فردی سازمان شما بستگی دارد.

Dashlane کمی کاربر پسندتر است، در حالی که 1Password در ابتدا می تواند کمی گیج کننده باشد. به این ترتیب، اگر در درجه اول به دنبال ابزاری کاربرپسند برای کمک به کارکنان خود در مدیریت رمزهای عبور خود هستید، Dashlane یک انتخاب عالی است. Dashlane همچنین برای سازمان هایی که از یک سیستم ثبت نام واحد استفاده می کنند، گزینه مناسبی است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT