برنامه 1Password و مدیریت پسورد با استفاده از آن 06

برنامه 1Password و مدیریت پسورد با استفاده از آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

فراموش کردن رمزهای عبور هر از گاهی طبیعی است، به خصوص با توجه به اینکه وب سایت‌ها و برنامه‌های مختلف نیاز به رمز عبور متفاوتی دارند. علاوه بر این، در حالی که استفاده از یک رمز عبور منحصر به فرد برای هر یک از حساب‌های شما یکی از بهترین راه‌ها برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما است، این استراتژی مرتب نگه داشتن رمزهای عبور شما را بسیار دشوار می‌کند. در ادامه به برنامه 1Password می‌پردازیم.

با بهترین ابزار‌های مدیریت رمز عبور، بدون به خطر انداختن امنیت خود، به همه رمزهای عبور خود دسترسی راحت خواهید داشت. در بررسی برنامه 1Password ، ویژگی‌های این سرویس را از نزدیک بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تعیین کنید که آیا این گزینه برای شما یا کسب‌وکارتان مناسب است یا خیر.

ویژگی ها و امکانات برنامه 1Password

برنامه 1Password و مدیریت پسورد با استفاده از آن

با برنامه 1Password ، ادمین‌ها می‌توانند با فعالیت، گروه‌ها و مجوزهای سفارشی، احراز هویت Duo در سراسر شرکت و موارد دیگر، تیم‌های خود را در یک نگاه مدیریت کنند. سازمان شما می‌تواند تعداد نامحدودی خزانه ایجاد کند تا گذرواژه‌ها و اسناد را با افراد یا تیم‌های خاص به اشتراک بگذارد.

1Password، موجود برای Chrome ،Firefox و Microsoft Edge، چندین ویژگی قابل توجه را اضافه می‌کند. می‌توانید به‌طور خودکار اطلاعات ورود و پرداخت را ذخیره و وارد کنید، همچنین افزونه در صورت نیاز رمزهای عبور پیشنهادی را ارائه می‌کند.

طرح ها و قیمت گذاری

1 برنامه 1Password و مدیریت پسورد با استفاده از آن

برنامه 1Password به برنامه‌های شخصی و تیمی تقسیم می‌شود. 1Password، اشتراک شخصی اولیه، هزینه ۲/۹۹ دلار در ماه هنگام پرداخت سالانه دارد. این دستگاه با تمام ابزارهایی که برای ذخیره رمزهای عبور نیاز دارید، از جمله رمزهای عبور نامحدود و حداکثر ۱ گیگابایت حافظه فایل ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید رمزهای عبور حذف شده را تا ۳۶۵ روز بعد بازیابی کنید.

ارتقاء به 1Password Families ماهیانه ۴/۹۹ دلار برای هر خانواده پنج نفره در صورت پرداخت سالانه هزینه دارد. این اشتراک از اشتراک گذاری بین حداکثر پنج نفر پشتیبانی می‌کند. ادمین‌ها همچنین می‌توانند فعالیت‌ها را مدیریت کرده و حساب‌های قفل شده را بازیابی کنند.

هزینه برنامه تیم ۳/۹۹ دلار برای هر کاربر در ماه است. هر کاربر ۱ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اسناد دریافت می‌کند و مدیران تیم می‌توانند مجوزها را برای هر فرد مدیریت کنند. با ۷/۹۹ دلار برای هر کاربر در ماه، Business با پشتیبانی ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای هر کاربر، کنترل‌های امنیتی سفارشی و سایر ویژگی‌های پیشرفته ارائه می‌شود. کسب‌وکارهای بزرگ همچنین می‌توانند یک قیمت سفارشی برای اشتراک Enterprise دریافت کنند، که شامل یک مدیر حساب اختصاصی به همراه آموزش راه‌اندازی و یک مهندس داخلی است.

حال که با برنامه 1Password آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT