معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

زمان مطالعه 6 دقیقه

Bare metal یک سرور فیزیکی است که به یک مشتری اختصاص داده شده است و در مقابل سرور‌های مجازی و ابری قرار می‌گیرد. هر سروری که برای اجاره ارائه می‌شود یک سخت افزار فیزیکی متمایز است که به تنهایی یک سرور کاربردی است. در ادامه به سایت‌های خرید سرور Bare metal می‌پردازیم.

با وجود افزایش سرورهای فیزیکی در سال‌های اخیر، آنها جدید نیستند و از اوایل سال ۲۰۱۰ به صورت تجاری در دسترس بوده‌اند. بسیاری از بازیکنان بزرگ در حال حاضر پیشنهادات سرور فیزیکی را به عنوان بخشی از نمونه کار خود، در کنار ذخیره سازی ابری یا CDN ارائه می‌دهند.

بهترین سایت‌های خرید سرور Bare metal

سرورهای فیزیکی، سرپرست سربار را که امکان مجازی سازی با خدمات رایانش ابری را فراهم می‌کند، حذف می‌کنند به این معنی که هیچ چیز مانع از عملکرد سریع برنامه‌ها نمی‌شود.

با این حال، برخی از سرورهای فیزیکی عادی فروشندگان از مزایای عملکرد بالای یک سرور فیزیکی که با مجازی سازی به دست می‌آید‌، یاد می‌کنند.

علیرغم اینکه اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شود، اصطلاحات “سرور فیزیکی” و “سرور اختصاصی” به انواع مختلف سرورها اشاره دارد. بنابراین، ارزش این را دارد که از خود بپرسید: bare-metal در مقابل سرورهای اختصاصی: کدام گزینه میزبانی بهتر است؟

 با در نظر گرفتن همه اینها، در اینجا بهترین ارائه دهندگان میزبانی bare-metal در بازار آورده شده است.

۱. سرورهای bare metal از IBM titan

1 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

دلایل خرید:

  • خدمات مقرون به صرفه
  • مراکز داده جهانی
  • سفارشی سازی

IBM سرورهای Cloud Bare Metal خود را به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای AWS  قرار می‌دهد. این شرکت شش سال پیش SoftLayer و قابلیت‌های سرور فیزیکی آن را به دست آورد و اکنون بیش از ۶۰ مرکز داده IBM Cloud را در ۱۹ کشور جهان اداره می‌کند.

سرورهای فیزیکی آن را می‌توان برای برآوردن نیازها و حجم کاری سفارشی کرد، با بیش از ۱۱ میلیون پیکربندی در دسترس است که می‌توان آنها را به صورت ساعتی، ماهانه یا از طریق ظرفیت رزرو شده پرداخت کرد. IBM از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی Nvidia، علاوه بر پردازنده‌های ۱، ۲ یا ۴ هسته‌ای اینتل، برای کنترل بارهای سنگین استفاده می‌کند.

۲. خرید سرور Bare metal از سایت Oracle

برای میزبانی فیزیکی بر اساس عملکرد

دلایل خرید

  • گزینه‌های استاندارد
  • ورودی/خروجی سریع
  • محاسبات با کارایی بالا

اگر به پیکربندی سرور فیزیکی بسیار متناسب با حجم کاری خاص نیاز دارید، Oracle’s Bare Metal Instances می‌تواند برای شما مناسب باشد. گزینه‌ها شامل یک پیکربندی نمونه “استاندارد” برای حجم کاری استاندارد است، که هسته‌های CPU، حافظه و منابع شبکه را متناسب با طیف وسیعی از برنامه‌ها و موارد استفاده متعادل می‌کند. ‘HighIO’، برای حجم کاری پایگاه داده با عملکرد بالا و نیازهای IOPS بالا، SSD‌های محلی NVMe را ارائه می‌دهد.

برای حجم کاری داده‌های بزرگ، “DenseIO” وجود دارد و “HPC Instance” قدرتمندترین پیکربندی اوراکل است که برای حجم کاری انبوه HPC (یا محاسبات با عملکرد بالا) طراحی شده است.

۳. Amazon EC2 C5 Instances

3 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

دلایل خرید:

  • طیف گسترده‌ای از گزینه‌های خدمات
  • عملکرد بالا
  • Distributed analytics

در نوامبر ۲۰۱۹ آمازون یک سرور فیزیکی جدید برای نمونه‌های سرور EC2 C5 خود راه اندازی کرد، که معمولا برای اجرای بارهای سنگین محاسباتی مانند پردازش دسته‌ای، تجزیه و تحلیل توزیع شده و محاسبات با عملکرد بالا استفاده می‌شود. آمازون سرور‌های فیزیکی خود را در شرکت‌هایی که برنامه‌هایی را نصب ‌کنند که نیاز به جلوگیری از کند شدن سرعت مجازی سازی، دسترسی به منابع فیزیکی و ویژگی‌های سخت افزاری دارند و به طور مستقیم بر روی سخت افزار سرور اجرا می‌شود، هدف قرار می‌دهد.

موارد Amazon EC2 C5 می‌توانند از Elastic Load Balancing ،Auto Scaling ،Amazon CloudWatch آمازون و سایر خدمات AWS استفاده کنند.

۴. Alibaba Cloud ECS Bare Metal Instance

4 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

دلایل خرید:

  • ۹۶ هسته
  • حداکثر ۷۶۸ گیگابایت RAM
  • تنظیمات ذخیره سازی

بر اساس فناوری مجازی سازی نسل بعدی این شرکت، ECS Bare Metal Instance علی بابا هم مزایای مجازی سازی و هم مزایای عملکرد سرورهای فیزیکی را ارائه می‌دهد. سازگار با تمام محصولات Alibaba Cloud ،ECS Bare Metal Instance از پیکربندی CPU بین هشت تا ۹۶ هسته‌ای پشتیبانی می‌کند، علاوه بر افزایش حافظه از ۳۲ گیگابایت به ۷۶۸ گیگابایت.

تنظیمات ذخیره سازی از تصاویر سرور مجازی یا دیسک‌های ابری شروع می‌شود و از قابلیت نصب چندین دیسک ابری برای قابلیت ذخیره سازی بهتر پشتیبانی می‌کند. همه اینها با قوانین امنیتی شدید Alibaba محافظت می‌شود، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد امنیت داده‌های خود نخواهید داشت.

۵. خرید سرور Bare metal از Fasthost

5 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

متخصص ارائه دهنده میزبانی فیزیکی انگلستان

دلایل خرید:

  • صورتحساب پرداخت هزینه
  • گزینه های هارددیسک
  • بهینه سازی عملکرد

یکی از شرکت‌هایی که می‌خواهند به مراکز داده و پشتیبانی مستقر در انگلستان دسترسی داشته باشند، سرورهای Fasthost Bare Metal به شما امکان می‌دهد پروژه‌هایی را روی سرورهای single-tenant با منابع اختصاصی اجرا کنید، که به صورت ساعتی یا ماهانه با صورت حساب پرداخت می‌شوند.

از نظر ذخیره سازی، میتوانید از بین هارد دیسک با ظرفیت بالا یکی را انتخاب کنید. SSD (برای ذخیره سازی سریع) یا NVMe برای ذخیره سازی سریع و بزرگ. سرورها دارای توازن بار یکپارچه برای گسترش منابع در زیرساخت سرور برای بهینه سازی عملکرد است.

۶. Scaleway Elements Bare Metal Cloud Servers

6 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

استقرار سریع میزبانی فیزیکی

دلایل خرید:

  • چندین گزینه لینوکس
  • استقرار سریع
  • ویژگی‌ها و امکانات اضافی

سرورهای ابری Scaleway Elements تنظیمات سخت افزاری را بر اساس پردازنده‌های Intel Xeon یا AMD EPYC ارائه می‌دهند که در Ubuntu ،Debian ،CentOS و سایر نسخه‌های لینوکس موجود است. پیکربندی‌ها به صورت فوری قابل اجرا هستند، شامل CPU قدرتمند (تقویت شده با CPU برای داده‌های بزرگ)؛ و حافظه بالا است.

آنها مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که شامل راه اندازی از راه دور از یک فایل ISO و قابلیت مدیریت سرورها از طریق Scaleway Console یا API (برای ایجاد حالت خودکار، نصب، راه اندازی مجدد یا حذف خدمات) است.

۷. Zenlayer Bare Metal Cloud

7 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

برای محاسبات با عملکرد بالا، Zenlayer Bare Metal Cloud به شما امکان می‌دهد سرورها را از ۲۵ مکان در عرض ۱۰ دقیقه اسپین آپ کنید. به علاوه ترافیک بین Zenlayer Bare Metal Cloud PoPs اتصالات عمومی را دور می‌زند.

اگر در حال ساختن یک سرور ابری ترکیبی با عملکرد بالا هستید، Zenlayer یک گزینه جذاب است، زیرا سرور ابری فیزیکی آن می‌تواند با ابرهای عمومی شرکت‌هایی مانند AWS مرتبط باشد.

۸. خرید سرور Bare metal از Redstation Gaming

8 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

DDoS از سرورهای فیزیکی محافظت می‌کند.

دلایل خرید:

  • ویژه گیمرها
  • حفاظت DDOS
  • پهنای باند نامحدود

سرورهای فیزیکی Redstation از چندین نوع حمل و نقل و peering در سطح ۱ بهره می‌برند، به این معنی که آنها طوری تنظیم شده‌اند که حتی اگر در طرف دیگر جهان در مقابل هم تیمی‌های خود قرار داشته باشند، کمترین پینگ را به گیمرها بدهند.

شبکه فیبر این شرکت پهنای باند نامحدودی را ارائه می‌دهد و برای میزبانی برنامه‌های مورد نیاز برای نظارت و بهینه سازی عملکرد، درآمدزایی و ارائه تبلیغات مناسب است. سرورهای Redstation در محیطی عاری از DDoS کار می‌کنند، بنابراین شما نگران این نباشید که مشتریان بازی‌های شما دربین جلسه هدف حمله DDoS قرار بگیرند.

۹. HEFICED bare metal servers

9 معرفی بهترین سایت های خرید سرور Bare metal و اختصاصی

جدیدترین میزبانی فیزیکی

دلایل خرید:

  • امکانات پیشرفته
  • مدیریت هوشمند
  • امنیت قوی

سرورهای فیزیکی HEFICED وعده عملکرد بالا، امنیت قوی را می‌دهند و با سطح بالایی از سفارشی سازی در دسترس هستند. سرورهای این شرکت که توسط شرکت‌هایی مانند IBM ،Avast و PureVPN مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای تاییدیه ISO، دارای فناوری داده‌های پیشرفته Tier 3 هستند.

آنها همچنین مجهز به Intelligence Platform Management Interface (IPMI) هستند تا دسترسی و نظارت آسان از راه دور را تضمین کنند و شما به پشتیبانی فنی داخلی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌تواند مشکلات مربوط به زیرساخت‌ها را بدون تأخیر در محل برطرف کند.

حال که با بهترین سایت‌های خرید سرور Bare metal آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT