نقد دلار پی پال

نقد دلار پی پال در کمترین زمان و بالاترین نرخ در اول پرداخت

زمان مطالعه 4 دقیقه

در حال حاضر پی پال شناخته‌ شده‌ترین و در بین برترین سرویس‌های پرداخت بین المللی قرار دارد. پی پال در طول سال‌ها فعالیت خود، به ابزاری عالی برای فریلنسرها، شرکت‌ها و حتی کاربران عادی برای جابه‌جایی پول به صورت بین‌المللی تبدیل شده است. این سرویس به دلیل امنیت بالا و سرعت عمل قابل قبول، میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است. شما با کمک پی پال می‌توانید در هر نقطه جهان که هستید، پول در قالب ۲۴ ارز مختلف ارسال یا دریافت کنید. در این مقاله به بررسی شرایط نقد دلار پی پال با بهترین نرخ در اول پرداخت می پردازیم.

نقد دلار پی پال

یکی از این ارزهای مورد پذیرش، دلار پی پال است و شما می‌توانید از سایت این شرکت اقدام به خرید دلار پی پال کنید. البته این تنها ارز موجود در پلتفرم پرداخت پی پال نیست و می‌توانید مبالغ خود را به سرعت به ۲۴ ارز دیگر مانند یورو پی پال، پوند پی پال و … تبدیل و در کیف پول خود نگهداری یا جهت خرید از سایت‌های خارجی از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شما با استفاده از پلتفرم اول پرداخت می توانید نسبت به نقد یورو و پوند نیز اقدام نمایید.

نقد دلار پی پال

شما با در اختیار داشتن یک حساب پی پال به منظور انجام تراکنش‌های بین‌المللی، بسیار راحت‌تر از انجام این امور از طریق بانک‌هاست. شما با خرید و فروش دلار پی پال می‌توانید:

  • به دوستان خود وجه ارسال یا دریافت کنید.
  • از سایت‌های خارجی مانند علی اکسپرس خرید کنید.
  • پرداخت هزینه‌های سفارت، اقامت و خرید بلیط هواپیما و هتل
  • انتقال از حساب پی پال به حساب بانکی یا کارت اعتباری خودتان و …
  • تقریبا از همه فروشگاه‌های آنلاین سرویس یا محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • با استفاده از پی پال به دیگران پول ارسال کنید.
  • به راحتی پول خود را به عنوان کیف پولی برای دریافت حقوق دلاری فریلنسری با آن دریافت کنید.
  • هزینه آزمون بین المللی یا شهریه دانشگاه را پرداخت کنید.
  • به صورت مستقیم از طریق بانک خارجی به حساب پی پال پول ارسال یا دریافت کنید.
  • شارژ آنلاین اکانت و خرید گیفت کارت های مختلف را با آن انجام دهید.

انتقال پول با پی پال

استفاده از پی پال در درآمدهای ارزی فریلنسری

امروزه تعداد فریلنسرها روزبه‌روز در حال افزایش است و درآمدهای ارزی رونق بالایی پیدا کرده‌اند. پی پال علاوه بر امنیت و سرعت بالای خود، اجازه داده تا حتی با ساده‌ترین روش‌ها نیز کاربران بتوانند پول خود را جابه‌جا کنند؛ تا حدی که شما حتی با یک ایمیل ثبت شده در این پلتفرم می‌توانید پول دریافت یا ارسال کنید.

شما می توانید بدون نیاز به افتتاح حساب پی پال نسبت به خرید با پی پال و انتقال پول از طریق پیپال با استفاده از هدمات محموعه اول پرداخت اقدام نمایید.

فروش دلار پی پال یا نقد کردن پی پال

اگر به عنوان یک فریلنسر درآمد ارزی دارید، اگر می‌خواهید از آن سر دنیا برای خانواده خود در ایران پول ارسال کنید یا اگر کسب و کار بین‌المللی شما با ارزهای دلاری یا غیره کار می‌کند و پلتفرم پی پال را برای تراکنش‌های خود انتخاب کرده‌اید، مطمئنا یکی از نگرانی‌های شما چگونگی فروش دلار پی پال یا نقد کردن آن است تا بتوانید آن را داخل کشور خرج کنید.

به طور کلی به دو روش قادر هستید پول حساب پی‌پال خود را نقد کنید؛ می‌توانید یا آن را به حساب بانکی‌تان منتقل کنید، یا می‌توانید پول‌تان را از طریق دستگاه‌های ATM دریافت کنید. اما مسئله این است که با توجه به شرایط استفاده از پی پال در ایران، این سیستم پرداخت از کاربران داخل کشور ایران پشتیبانی نمی‌کند و دستگاه ATM این پلتفرم در کشور ما وجود ندارد. بنابراین ما از این خدمات محروم هستیم.

مرحله دوم انتقال پی پال به حساب بانکی است که در این مرحله نیز چون حساب بانکی خارجی نداریم، باز هم با چالش مواجه می‌شویم. اما این پایان کار نیست و می‌توانید موجودی پی پال خود را به حساب بانک داخل ایران خود منتقل کنید. می‌پرسید چگونه؟
اول پرداخت به عنوان پلتفرمی برای برطرف کردن این موانع، تا آخرین لحظه در کنار شما خواهد بود. اول پرداخت با ارائه خدمات نقد کردن درآمد ارزی شما با بهترین نرخ ممکن، این مشکل را از سر راه‌تان برداشته است.

نحوه نقد کردن پی پال بدون محدودیت

نقد کردن پی پال در حساب کاربری‌تان از طریق اول پرداخت کار بسیار راحتی است. پس از ثبت نام و عضویت، تکمیل مدارک و احراز هویت:

  1. در مرحله اول باید وارد پنل کاربری خود شوید.
  2. نرخ خرید لحظه ای ارزها را در داشبورد اکانت کاربری خود مشاهده نمایید.
  3. سپس از قسمت فروش ارز به ما نسبت به ثبت درخواست خود اقدام فرمایید.
  4. در نهایت پس از بررسی و تایید تیم پردازش اول پرداخت پس از ثبت درخواست ؛ فاکتوری برای شما صادر می شود که حاوی حساب پی پال برای دریافت درآمد شما می باشد.
  5. پس از انتقال وجه فاکتور را اعلام پرداخت نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن پول‌ به صورت ریال به حساب بانکی شما واریز می‌شود.

ویژگی‌های نقد کردن پی پال از طریق اول پرداخت

مزیت مهمی که در نقد کردن پی پال، پرفکت مانی و … با اول پرداخت وجود دارد، این است که خرید توسط خود اول پرداخت و نه شخص سوم انجام می‌گیرد. پس بدون فوت وقت و در کمتر از چند دقیقه شما می‌توانید موجودی پی پال خود را به تومان در حساب خود تحویل بگیرید. از دیگر مزایای نقد کردن پی پال با اول پرداخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرخ مناسب و تضمین بهترین قیمت خرید
  • پشتیبانی و مشاوره رایگان
  • بدون محدودیت در حجم موجودی پی پال
  • تضمین همیشگی نقد کردن درآمد
  • در کمتر ۱۵ دقیقه تسویه انجام می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT