خرید با پی پال در ایران

خرید با پی پال در ایران بدون نیاز به افتتاح حساب

زمان مطالعه 4 دقیقه

از آنجایی که پی پال یک سیستم پرداخت شناخته شده در دنیا محسوب می‌شود، بنابراین سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی هم هستند که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند. پی پال در حال حاضر بیش از ۲۹۰ میلیون کاربر در اختیار دارد و این آمار بسیاری از فروشگاه‌ها را وسوسه کرده تا خرید با پی پال را برای تمامی مردم دنیا فراهم کنند. در این مقاه آموزش کامل خرید با پی پال در ایران بدون نیاز به افتتاح حساب می پردازیم.

خرید با پی پال

خرید با پی پال در ایران

پی پال از بزرگترین سیستم‌های پرداخت آنلاین دنیا است که امکان انتقال و دریافت پول از هر نقطه دنیا را به کمک تراکنش‌های بین‌المللی و خریدهای اینترنتی ممکن می‌کند. این سیستم پرداخت جهانی در بیش از ۲۰۰ کشور مورد پذیرش قرار گرفته و هزاران کاربر از جمله فریلنسرها تا شرکت‌های بزرگ از سیستم آن استفاده می‌کنند.

خرید با پی پال در ایران

خرید با پی پال در ایران

پی پال یک شرکت بزرگ آمریکایی است که امکان انتقال وجه آنی از طریق اینترنت را ممکن ساخته. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و اکنون به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خدمات پرداخت تبدیل شده است.

خرید از سایت‌های خارجی با پی پال

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که چه به منظور فعالیت‌های تجاری بین‌المللی و چه به منظور خرید از سایت‌های خارجی یا جابه‌جایی پول به صورت روزمره نیاز به یک سیستم پرداخت مطمئن دارید، پی پال از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. ایجاد یک حساب پی پال برای کاربران خارج از کشور رایگان است و می‌توان از طریق آن پول ارسال یا دریافت کرد، کالاهای مورد نیاز خود را در هر دسته‌ای خریداری کنید یا سرویس‌های مختلف را از شرکت مورد نظر خود دریافت کنید. اول پرداخت شرایطی را فراهم نموده است که شما بدون نیاز به ساخت و افتتاح حساب پی پل می توانید نسبت به خرید در سایت های ارایه دهنده این درگاه اقدام نمایید. کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید‌ :

خرید از سایت‌های خارجی با پی پال

تراکنش‌هایی که از طریق پی پال صورت می‌گیرند، به صورت یکپارچه بین یورو اروپا، پوند انگلیس، دلار آمریکا و چندین و چند ارز برتر دنیا با کمترین کارمزد جابه‌جا می‌شوند.

اما همانطور که متوجه شدید، نام ریال یا تومان ایران در فهرست‌ ارزهای پشتیبانی شده پی پال وجود ندارد. به همین دلیل قادر نخواهید بود ارز ریالی خود را به ارزهای پشتیبانی شده پی پال تبدیل کنید. اما این عدم پشتیبانی، به این معنا نیست که قادر نخواهید بود خرید با پی پال را تجربه کنید. زیرا یک راه ساده برای این کار وجود دارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

خرید با پی پال از طریق اول پرداخت

اگر نیاز به خرید سرویس یا محصولی را از طریق پی پال داشته باشید، تنها کافی است تا با استفاده از خدمات اول پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید تا به سرعت نیاز شما برآورده شود. با این که استفاده از سرویس‌هایی مانند وب مانی یا پرفکت مانی به دلایل مختلفی رایج‌تر هستند، اما بدون شک سیستم پرداخت پی پال بسیار بزرگ‌تر است و سایت‌های بیشتری از آن پشتیبانی می‌کنند. بنابراین در صورتی که قصد خرید سرویس یا محصولی را داشته باشید که سایت ارائه دهنده آن فقط درگاه پی‌پال را در اختیارتان می‌گذارد، بدون نگرانی می‌توانید تکمیل پرداخت خود را به اول پرداخت بسپارید.

خرید از درگاه پی پال

بهترین سایت‌‌ها برای خرید با پی پال

اگر به خرید سرویس‌ از شرکت‌هایی مختلف و… فکر می‌کنید، پی پال یک گزینه خرید مناسب محسوب می‌شود. همچنین برای خرید محصولات و کالاهای فیزیکی، تقریبا فروشگاهی را نمی‌توانید پیدا کنید که از پی پال پشتیبانی نکند.

فروشگاه‌های بسیار شناخته‌ شده‌ای نظیر آدیداس، دیزنی، ای‌بی، نایک، و بسیاری دیگر اشاره کرد. نه فقط محصول و سرویس، بلکه شما حتی می‌توانید از طریق پی پال به صورت آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی خود سفارش دهید و هتل یا محل اقامت اجاره کنید. انجام سفارشات پی پال در اول پرداخت کمتر از ۳۰ دقیقه زمان بر می باشد.

خرید با پی پال در ایران

خرید با پی پال در ایران

همچنین فراموش نکنید که پرداخت سرویس‌های هاستینگ از طریق پی پال یکی دیگر از روش‌هایی است که اول پرداخت این کار را برای شما انجام می‌دهد. برترین شرکت‌های هاستینگ دنیا، پی پال را به عنوان یک روش پرداخت راحت و مطمئن برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

خرید هاست و دامین با پی پال

بنابراین اگر شرکت هاستینگ مورد نظر شما فقط از طریق پی پال قابل پرداخت بود،

انواع خدمات پی پال

پی‌پال خدمات بی‌شماری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در ادامه با برخی از این خدمات آشنا خواهیم شد.

  • انتقال، دریافت یا پرداخت پول به حساب دوستان، خانواده یا فروشنده
  • خرید یا فروش کالا از سایت‌های معتبر از جمله آمازون
  • پرداخت هزینه‌ آزمون‌های بین‌امللی
  • خرید نرم‌ افزارهای خارجی و ریجستر قانونی آن‌ها
  • پرداخت خدمات و سرویس‌های هاستینگ
  • رزرو بلیط هواپیما، قطار، کشتی
  • رزرو هتل و خدمات پیش از سفر
  • انجام خدمات و دریافت درآمد فریلنسرها
  • دریافت درآمد از فروشگاه‌های آنلاین ماننند پلی‌استور
  • ثبت نام و پرداخت شهریه تحصیل در دانشگاه‌های خارجی
  • و صدها خدمات دیگر

پی پال در ایران 

قطعا در بسیاری از سایت‌های خارجی که محصول یا سرویس‌ ارائه می‌دهند، لوگو پی پال را دیده‌ایم اما متاسفانه امکان استفاده از آن برای ما وجود نداشته است. به دلیل وجود تحریم‌ها، در کشور ایران قادر به استفاده از خدمات پی پال نیستیم.

با این حال اگر یک فریلنسر هستید یا کسب و کاری در اختیار دارید که درآمد ارزی دارید، ممکن است نیازمند به یک حساب پی پال باشید. اما وجود تحریم‌ها دلیلی بر این نیست که شما هیچ راهی برای دریافت درآمد خود یا پرداخت به حساب دیگران در اختیار ندارید. شارژ حساب پی پال را می‌توان از طریق وبسایت‌های واسطه نیز انجام داد که اول پرداخت با بهترین نرخ و سریعترین زمان ممکن در کنار شماست.

انتقال پول با پی پال

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT