احتمال رشد 50 درصدی شیبا

احتمال رشد 50 درصدی شیبا پس از خروج از الگوی “فنجان و دسته”

زمان مطالعه 3 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) در 14 آگوست از الگوی “فنجان و دسته” خود خارج شد و چشم انداز خود را برای تضمین سود های بیشتر در هفته های آینده افزایش داد. در این خبر به بررسی احتمال رشد 50 درصدی شیبا می پردازیم.

رشد 50 درصدی شیبا

یک فنجان و دسته زمانی ظاهر می‌شود که قیمت در مرحله اول به اندازه مسیر U شکل بالا می‌رود و در مرحله دوم طی یک حرکت سریع به طرف پایین می‌آید. قابل توجه است که روند قیمت تحت یک سطح مقاومت مشترک توسعه می یابد.

به طور معمول، الگوهای فنجان و دسته پس از شکسته شدن قیمت از سطح مقاومت برطرف می شوند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، حرکت روند این رمز ارز با خرید شیبا اینو (SHIB) توسط سرمایه گذاران در 14 آگوست که 27 درصد افزایش یافته به 0.000016 دلار، رسیده است.

رشد 50 درصدی شیبا

رشد 50 درصدی شیبا

طبق قاعده تحلیل تکنیکال، هدف شکست فنجان و دسته با اندازه گیری فاصله بین پایین ترین نقطه الگو و خط مقاومت و افزودن آن به نقطه شکست تعیین می شود. در نتیجه، SHIB می تواند به سمت $0.00002253 حرکت کند. به عبارت دیگر، تا ماه سپتامبر احتمال افزایش 50 درصدی قیمت شیبا اینو (SHIB) است.

بررسی داده ها برای پامپ قیمت شیبا اینو

اساسا، افزایش قیمت روزانه 27 درصدی شیبا اینو در 14 آگوست، هیچ محرک قابل مشاهده ای نداشت، به جز معیاری که نشان می داد توکن سوزی شیبا اینو در یک روز 825 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که مقدار SHIB سوخته تنها بیش از 4500 دلار ارزش دارد.

رشد 50 درصدی شیبا

رشد 50 درصدی شیبا

با این حال، در کل، شبکه Shiba Inu بیش از 6.36 میلیون دلار توکن SHIB را در طول عمر خود سوزانده است.

علاوه بر این، رالی شیبا اینو تقریباً ده روز پس از اعلام بایننس مبنی بر افزودن پشتیبانی SHIB به کارت های پرداخت صادر شده در اروپا برگزار شد. با انجام این کار، صرافی کریپتو پتانسیل SHIB را برای یافتن کاربران جدید در فضای ارزهای دیجیتال در حال ظهور اروپا افزایش داد.

به گفته تام بولکوفسکی، تحلیلگر با سابقه، با توجه به اینکه الگو فنجان و دسته به افزایش قیمت 61 درصدی اشاره دارد که می تواند اهداف سود خوبی را نشان دهد، اما عوامل بنیادی و داده های درون زنجیره ای ضعیف است که در این صورت ممکن است حرکت صعودی محقق نشود.

بنابراین، با شکست این الگو و همچنین با عقب نشینی از میانگین متحرک نمایی 200 روزه (موج آبی در نمودار زیر) نزدیک به 0.00001755 دلار – می تواند SHIB یک اصلاح اولیه را به سمت 0.00001306 دلار را داشته باشد. این یک کاهش 20 درصدی است.

رشد 50 درصدی شیبا

رشد 50 درصدی شیبا

تنظیم الگو فنجان و دسته شیبا اینو به دلیل شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) در منطقه اشباع خرید ممکن است باطل شود. قابل توجه است که RSI از 70 عبور کرده است که معمولاً منجر به یک دوره تثبیت یا اصلاح جانبی می شود.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT