تکنیکال بایننس کوین (BNB) 23 مرداد

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) 23 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

جفت ارز BNB/USDT نزدیک به دو ماه است که یک روند صعودی پایدار  را دنبال می کند و در اثر آن ، سقف بی سابقه 336.67 دلاری را به ثبت رسانده است. با توجه به کف 18 ژوئن(28 خرداد) در 184.5 دلار ، این آلت کوین به میزان 82.76 درصد افزایش یافته است و از چندین سطح مقاومتی عبور کرده است. این آلت‌کوین درحال حاضر به دنبال مورد امتحان قرار دادن مجدد سطح مقاومت 330 دلاری است. در ادامه ، خریداران می تواند منجر به آغاز روند صعودی بعدی شوند. با این حال، قبل از اینکه خریداران برای عبور از سطح 330 دلاری تلاش کنند، امکان عقب نشینی جزئی BNB وجود دارد. در این پست به تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) 23 مرداد می پردازیم.

تکنیکال بایننس کوین (BNB) 23 مرداد

رمزارز بایننس کوین(BNB) از هفته گذشته، در تلاش  است که به بالای سطح مقاومت 330 دلاری صعود کند. علاوه بر آن، بایننس کوین با بستن چندین کندل از این مقاومت عقب نشینی کرده است که نشان دهنده فروش BNB در این مقاومت توسط معامله گران است.

بر اساس الگوی کندل ها در سطوح مقاومت  275 و 300 دلار ، معامله گران درحال سیو سود هستند. این می تواند منجر به عقب نشینی جزئی 8-11 درصدی قیمت شود.

تکنیکال بایننس کوین (BNB) 23 مرداد

تکنیکال بایننس کوین (BNB) 23 مرداد

در صورت افزایش فشار فروش، قیمت BNB ممکن است با افت 9 درصدی ، مرز روانی 300 دلار را مورد امتحان قرار دهد. جهش از این حمایت می تواند مومنتوم گاوی را تقویت کند و خریداران را در مسیر افزایش قیمت به سمت مقاومت 330 دلاری قرار دهد.

با عبور موفق BNB از مقاومت مذکور ، قیمت 6 درصد دیگر رشد می کند و به ناحیه عرضه بعدی در 360 دلار خواهد رسید.

علیرغم اینکه شرایط برای صعود BNB مهیا به نظر میرسد ، اما از دست رفتن سطح حمایت 300 دلاری منجر به تداوم اصلاح این آلت کوین خواهد شد که در اثر آن ، قیمت ممکن است به سطح 244 دلاری عقب نشینی کند.

اندکاتور های تکنیکال

شاخص RSI: شاخص RSI روزانه با توجه به روند بازیابی فعلی ، به ناحیه اشباع خرید جهش می یابد.

EMA: قرارگیری میانگین متحرک نمایی 200 روزه در کنار سطح مقاومت 330 دلاری، مسیر خریداران را سختتر می کند.
سطوح مقاومت: 330 و 360 دلار
سطوح حمایتی: 300 و 275 دلار
این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: coingape

امتیاز 5/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT