تکنیکال بایننس کوین ۲۵ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۲۵ اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

هفته ای که گذشت، با کاهش قابل توجه قیمت اکثر ارزهای دیجیتال همراه بود و همین امر به نوبه خود منجر به فروش گسترده در صرافی ها شد. در حالی که از یک سو صاحبان سرمایه به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنند که ظرفیت ریسک پذیری بالاتری داشته باشند، آنها برای نجات آنچه از سرمایه‌‌هایشان باقی مانده است، با عجله از بازار خارج می‌شوند. در این پست به تکنیکال بایننس کوین ۲۵ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۲۵ اردیبهشت

با شروع روند نسبی بهبود بازارها در تاریخ 14 می (24 اردیبهشت)، بایننس کوین(BNB) حدود 10 درصد رشد کرد و به عنوان چهارمین بازار بزرگ از نظر حجم معاملات، جایگزین LUNA شد. در طی معاملات روزانه 13 می (23 اردیبهشت)، قیمت BNB به 312.27 دلار رسید. به دنبال آن، حجم معاملات این ارز تا مرز 3.07 میلیارد دلار افزایش یافت و آن را چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر حجم معاملات تبدلی کرد.

هرچند  24 ساعت بعد، شاهد یک اصلاح نزولی دیگر بودیم. در زمان نگارش این مطلب، BNB  با کاهش 1 درصدی خود با قیمت 291 دلار معامله می شود. حجم معاملات آن نیز در همین بازه زمانی به میزان 55.42 درصد کاهش یافته است.

تکنیکال بایننس کوین ۲۵ اردیبهشت

تکنیکال بایننس کوین ۲۵ اردیبهشت

روز گذشته، همزمان با تلاش برای یک آغاز روند صعودی، RSI و MFI معکوس شدند. در حال حاضر، شاخص مقاومت نسبی (RSI) پایین تر از سطح 50 و در حدود 32 ایستاده و MFI عدد 17 را نشان می دهد. درحالیکه MACD در منطقه نزولی در حال حرکت است.  این نشان دهنده افزایش فشار فروش BNB در 24 ساعت گذشته است. پس از پامپ موقت روزهای گذشته، سرمایه گذاران شروع به کسب سود کردند و همین امر موجب شد قیمت این دارایی بیشتر به سمت پایین سوق داده شود.

علاوه بر آنچه که از نمودارهای قیمت برمی آید، داده های درون زنجیره ای نیز نشان می دهند که دیروز بازارهای ارزهای دیجیتال، تقاضای قابل توجهی برای این ارز داشته است. داده های BSC Scan حاکی از آن است که تعداد تراکنش ها در شبکه BNB به میزان قابل توجهی افزایش یافته است؛ گفتنی است که این افزایش آخرین بار در دسامبر سال گذشته (آذر و دی 1400) ثبت شده بود.

با این حال، این روند صعودی در یک دوره 24 ساعته معکوس شد. نگاهی به آدرس‌های فعال شبکه BNB کاهش 8 درصدی را نشان می‌دهد و این معیار در زمان نگارش این مطلب به 16.2 هزار نفر رسیده است.

در صورت ادامه روند کاهشی امروز، قیمت می تواند تا اولین حمایت در حدود 270 دلار کاهش یابد. عبور از این خط حمایتی، قیمت را به سمت کف قبلی در حدود منطقه 220 دلاری هدایت می کند.

منبع: ambcrypto

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT