مشکل در برداشت LUNA از بایننس

بروز مشکل در برداشت LUNA از بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

پلتفرم برتر معاملات ارزهای دیجیتال بایننس، برداشت LUNA و UST را به دلیل ازدحام و کندی شبکه متوقف کرده است. برداشت های LUNA و UST در ساعت 2:20 بامداد به وقت UTC در تاریخ 10 مه به حالت تعلیق درآمد. طبق گفته صرافی، پس از ثبات شبکه و کاهش حجم برداشت های معلق، روند عادی از سر گرفته می شود. در این خبر به بررسی بروز مشکل در برداشت LUNA از بایننس می پردازیم.

بروز مشکل در برداشت LUNA از بایننس

همانطور که قبلا گزارش شده بود، استیبل کوین الگوریتمی شبکه ترا UST، پس از از دست دادن وابستگی خود دچار سقوط آزاد شد. ارز لونا اکنون با قیمت 31.79 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 48.59 درصد کاهش داشته است، در حالی که استیبل کوین UST اکنون با 0.914 دلار معامله می شود که 9 درصد کمتر از 1 دلار است.

مشکل در برداشت LUNA از بایننس

مشکل در برداشت LUNA از بایننس

با توجه به داده‌های بلاک چین و فعالان بازار ارزهای دیجیتال، احتمالاً ناشی از برداشت‌های TerraUSD از پروژه‌های غیرمتمرکز Curve Finance و Anchor بوده است. در روز یکشنبه، U.Today گزارش داد که قیمت دارایی بومی LUNA، با کاهش شدیدی روبرو شد زیرا استیبل کوین UST برای مدت کوتاهی پیوند خود را پس از اینکه شخصی 285 میلیون دلار توکن UST را در Curve و Binance در آخر هفته تخلیه کرد، از دست داد.

استیبل کوین ها برای حفظ ارزش ارزهایی مانند دلار آمریکا طراحی شده اند و انواع سنتی این توکن ها توسط دارایی هایی مانند پول نقد یا معادل های نقدی پشتیبانی می شوند. از سوی دیگر، UST یک استیبل کوین الگوریتمی است که چنین پشتوانه دارایی ندارد و برای حفظ ارزش خود به تجارت و مدیریت خزانه داری متکی است.

دو کوون، مدیرعامل Terraform Labs، پیشنهاد داده بود تا 10 میلیارد دلار بیت کوین برای حمایت از استیبل کوین UST خریداری کند. برای کمک به تثبیت ارز دیجیتال و جلوگیری از بی ثباتی در آینده، شورای Luna Foundation Guard تصمیم گرفته است 1.5 میلیارد دلار وام به هر دو UST و Bitcoin ارائه دهد.

منبع: یوتودی

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT