NCR Voyix

NCR Voyix می گوید بانکداری باز در ایالات متحده استقبال گسترده ای خواهد کرد

زمان مطالعه 8 دقیقه

شادی سیفان، معاون مهندسی در NCR Voyix، در مصاحبه ای به PYMNTS گفت که پر کردن شکاف بین وعده بانکداری باز و تحقق این وعده آسان تر است، به خصوص در ایالات متحده.

وی خاطرنشان کرد که در اروپا، رگولاتورها و دولت ها نقش اصلی را در پیشبرد بانکداری باز و همچنین اصول بانکداری باز ایفا کرده اند. مولفه های مهم به اشتراک گذاری داده ها و کنترل داده های شخصی بوده است که به طور محکم در دست مصرف کنندگان قرار گرفته است.

در مقابل، سیفان گفت: «رویکردی که ایالات متحده اتخاذ کرده است، رویکردی مبتنی بر صنعت بوده است».

در این صورت، آموزش بانک‌ ها و معرفی موارد جدید به حرکت در آغوش بانکداری باز کمک می ‌کند و کمک می ‌کند تا افراد احساس راحتی بیشتری با نحوه استفاده از داده‌هایشان داشته باشند – ایمن.

او گفت که بانک ها باید به دنبال ایجاد یک اکوسیستم باز و بزرگتر در میان تحولات دیجیتال مستمر باشند و بپذیرند که اختلالات (اغلب از طرف فین تک ها) باید پذیرفته شوند.

سیفان، که افزود: اکوسیستم خدمات مالی بزرگتر دارای و باید شامل فین‌تک باشد، گفت: «یک سرویس مالی یا یک مؤسسه مالی واحد ممکن است نتواند هر چیزی را که مصرف ‌کننده شما واقعاً دوست دارد از آن لذت ببرد ارائه دهد و برای آنها تفاوت ایجاد کند. شرکت هایی که به طور کلی سریعتر از بانک های سنتی نوآوری می کنند. در طرف دیگر معادله، فین‌ تک ‌ها به‌عنوان «بخشی» از آنچه که یک بانک سنتی ارائه می ‌دهد عمل می‌ کند – ایجاد پیشنهادات ارزش افزوده برای مصرف‌کنندگان در مقیاس.

همکاری به نفع همه بازیکنان است

سیفان گفت: “همکاری و همکاری باعث درآمدزایی می شود.”

او گفت در بخش مصرف‌ کننده این معادله، برای اطمینان از راحتی همراه با امنیت و استفاده از داده‌ها به روش ‌هایی که به آن اعتماد می ‌شود، «ما باید به مصرف‌ کننده به عنوان یک هویت نگاه کنیم و نه یک نام کاربری و رمز عبور». در حال حاضر یک پایه وجود دارد، زیرا مشتریان از قبل به بانک های خود اعتماد دارند و پول و پس انداز خود را در اختیار بازیکنان سنتی قرار می دهند.

توسعه موارد استفاده زمان می‌ برد، اما برخی از میوه‌های کم درآمد شامل جمع‌آوری اکانت ها می‌ شود، که در آن افراد می ‌توانند جزئیات مربوط به دارایی ‌ها و فعالیت ‌های مختلف (حتی در چندین مؤسسه) را در یک مکان مشاهده کنند. اما ما به سمت آینده ای حرکت می کنیم که در آن داده های ذخیره شده با یک طلبکار می توانند برای درخواست وام دیگری مورد استفاده قرار گیرند و با به اشتراک گذاری ایمن داده ها سرعت بخشیده و ساده شود.

او گفت: «اگر بتوانم به طلبکار دیگری اجازه بدهم که داده‌های من را بررسی کند، به این معنی است که می‌توانم برای وام خودرو یا وام مسکن یا کارت اعتباری یا هر وامی که دارم یا می‌خواهم، سریع پاسخ فوری دریافت کنم.

به طور مشابه، اصول پشت جمع‌آوری اکانت ‌ها می ‌تواند جنبه‌های دیگر زندگی مالی روزمره را آسان‌ تر کند – مانند مدیریت اشتراک ‌ها.

سیفان گفت با نگاهی به آینده بانکداری باز در ایالات متحده، «ما آن را به روشی ارگانیک انجام می‌دهیم»، و افزود که با ادغام استانداردها حول APIهای بانکداری باز، بادهای دنباله‌دار بیشتری خواهند آمد.

او به PYMNTS گفت: «باید تردید کمی وجود داشته باشد که بانکداری باز گسترش خواهد یافت و این جا باقی خواهد ماند.

ویزا مدیر اشتراک را به مجموعه فعال سازی دیجیتال برای صادرکنندگان اضافه می کند

ویزا یک سرویس مدیریت اشتراک جدید را راه اندازی کرد که موسسات مالی می توانند به دارندگان کارت ویزا ارائه دهند.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی چهارشنبه (3 آوریل) که به PYMNTS ایمیل شده است، گفت: سرویس جدید مکانی واحد را فراهم می کند که مصرف کنندگان می توانند مکان ذخیره جزئیات کارت خود را ببینند، پرداخت های تکراری منتسب به کارت خود را مشاهده نمایند و پرداخت های تکراری را متوقف کنند.

کاتلین پیرس گیلمور، رئیس بخش صدور راه حل های جهانی در ویزا، در این بیانیه گفت: «مدیریت اشتراک ها اغلب مانند یک پیچ و خم به نظر می رسد، زیرا مصرف کنندگان گاهی اوقات در چرخه ای از هزینه های گیج کننده به دام افتاده اند. “هدف ما این است که این فرآیند را ساده‌تر کنیم و اطمینان حاصل کنیم که دارندگان کارت دقیقاً می‌دانند پولشان کجا و چه زمانی می‌رود.”

بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، مدیر اشتراک برای کمک به مصرف‌کنندگان در مواجهه با چالش مدیریت پرداخت‌هایشان در زمانی طراحی شده است که بسیاری از آنها اشتراک در خرده‌فروشی، غذا و سایر بخش‌ها را انتخاب می‌کنند. بسیاری از این اشتراک ها از طریق برنامه های مختلفی مدیریت می شوند که هر کدام ممکن است شرایط خاص خود را داشته باشند.

این راه حل به مجموعه محصول Visa’s Digital Enablement می پیوندد که دارای ابزارهایی است که به صادرکنندگان کمک می کند تا تجربه دیجیتالی بهتری را به دارندگان کارت خود ارائه دهند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «راه‌حل جدید از تلاش‌های مستمر ویزا برای افزایش شفافیت و کنترل در اقتصاد اشتراک، مبتنی بر ابتکاراتی مانند دستور 2020 آن حمایت می‌کند که بازرگانان را ملزم می‌کند تا قبل از شروع صورت‌ حساب، رضایت دارنده کارت را پس از آزمایش‌ های رایگان یا تبلیغات مقدماتی دریافت کنند».

هنگام اعلام این دستور در آوریل 2020، ویزا گفت که این سیاست برای مقابله با بدهی‌های غافلگیرکننده است که ممکن است هنگام ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان رخ دهد، فراموش کنند که این کار را انجام داده‌اند و در نهایت با پرداخت‌های تکراری غیرمنتظره مواجه می ‌شوند.

در تلاش دیگری برای مقابله با این چالش، مسترکارت در ماه مارس گفت که در حال اجرای آزمایشی یک راه حل مدیریت اشتراک به نام اشتراک های هوشمند است که موسسات مالی می توانند به پیشنهادات بانکی مصرف کننده خود اضافه کنند.

اشتراک های هوشمند می تواند توسط هر بانکی اجرا شود و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا اشتراک خود را لغو، مکث و از سر بگیرند. مخارج آنها را تجزیه و تحلیل و طبقه بندی کنید. صورتحساب های آینده را ببینید. و پیشنهادات شخصی را از بازرگانان دریافت کنید.

شرکت Rideshare BlaBlaCar با توقف طرح IPO، 108 میلیون دلار جمع آوری کرد

BlaBlaCar 108 میلیون دلار اعتبار جمع آوری کرده، زیرا در انتظار یک بازار بهتر IPO است.

نیکلاس بروسون، مدیر عامل شرکت، در مصاحبه ای که چهارشنبه (3 آوریل) منتشر شد گفت: شرکت فرانسوی کارپولینگ اولین سال سودآور خود را در سال 2023 پس از یک بیماری همه گیر “بسیار خشن” تجربه کرد، با فروش خالص 29٪ و 80 میلیون مسافر رزرو سفر از طریق برنامه خود.

قبل از همه‌گیری، بروسون از عرضه اولیه عمومی (IPO) برای BlaBlaCar در سال‌های آینده صحبت کرده بود، اما از آن زمان نظر خود را تغییر داده است.

او گفت: «ما در مرحله ای نیستیم که IPO انجام دهیم و فکر نمی‌کنم نسبتاً به این زودی باشیم.» وی افزود که این استارتاپ باید دو یا سه برابر گسترش یابد. بنابراین، تمرکز این است که خصوصی بمانیم، نوع تامین مالی را انجام دهیم و رشد کنیم.

بر اساس این گزارش، این شرکت قصد دارد از بیشتر اعتبار جدیدی که به دست آورده است برای خرید بازارها و آژانس های مسافرتی آنلاین کوچکتر، به ویژه در بازارهای با رشد سریع مانند برزیل، مکزیک و هند استفاده کند.

بروسون به بلومبرگ گفت: «اگر سودآور هستید، افزایش ارزش سهام و رقیق‌سازی گسترده منطقی نیست.

همانطور که در ماه گذشته اشاره شد، سرمایه‌گذاران ممکن است خود را برای تجدید حیات IPO آماده کنند، اگرچه شاخص IPO فین‌تک PYMNTS ممکن است به عنوان یک هشدار «خریدار مراقب باشید» باشد.

در این گزارش آمده است: «تقاضا برای انجام معامله وجود دارد، برای استارت‌آپ ‌ها برای خرید به جای ساخت عملیات، و مخصوصاً برای شرکت‌های فین ‌تک که همزمان با افزایش سرمایه، عمومی شوند.»

در میان برجسته‌ها می ‌توان Monzo را نام برد که در ماه مارس بیش از 430 میلیون دلار در یک دور مالی جمع‌آوری کرد. Zilch ممکن است یکی از شرکت ‌هایی باشد که به صورت عمومی عرضه می‌ شوند و فرصت‌ های بیشتری را برای سرمایه ‌گذاران فراهم می‌ کند تا در عرصه خرید اکنون، پرداخت بعد (BNPL) بازی کنند.

Klarna همچنین در حال ورود به بورس است و انتظار می‌رود BNPL با توجه به انعطاف‌ پذیری هزینه‌های مصرف ‌کننده، یک منطقه بزرگ رشد در ماه‌ها و سال‌های آینده باشد. و همانطور که تحقیقات PYMNTS Intelligence نشان داده است، ایده طولانی شدن پرداخت ها در طول زمان برای مصرف کنندگان در تمام سطوح درآمد جذاب می باشد.

در این گزارش آمده است: «با این حال، با شروع ماه مارس، از حدود چهار دوجین فین‌ تک که توسط PYMNTS Intelligence ردیابی شده‌اند، تنها پنج نام بالاتر از قیمت پیشنهادی خود معامله می ‌شوند. علیرغم افزایش 55 درصدی شاخص عرضه اولیه سهام فین‌تک در سال 2023، بازده مطلق تا به امروز، در بهترین حالت، ناچیز بوده است.

زیرساخت‌های پرداخت‌های White Label مورد لطف بازرگانان قرار می‌گیرند

وقتی صحبت از راه‌حل ‌های پرداخت به میان می‌آید، امروزه تجار تعداد زیادی گزینه دارند. اما همه گزینه‌های موجود در جهان به موفقیت تجاری منجر نمی ‌شوند، و ادغام راه‌حل‌های پرداخت نوآورانه در مدل‌های تجاری موجود همیشه آنطور که تاجران می‌خواهند یکپارچه نیست.

بن گریفر، مدیر ارشد اجرایی Maverick Payments، به PYMNTS گفت: «این در مورد کسب درآمد از پرداخت ها به بهترین شکل ممکن است.

از دیدگاه سازمان‌های فروش، مانند فروشندگان نرم‌افزار مستقل (ISV) و سازمان‌های فروش مستقل (ISO)، توانایی ورود سریع به بازرگانان برای آن بازرگانان بسیار مهم است تا بتوانند جریان درآمد خود را افزایش دهند و در عین حال از بار عملیاتی کمتری نیز برخوردار شوند.

پیشنهاد ایده آل یک راه حل کلید در دست است که در آن نه تاجران و نه سازمان های فروش با تمام بار فرآیندهای پشتیبان مانند پذیره نویسی، مدیریت ریسک، انطباق، توسعه فناوری، معامله با موسسات مالی حامی سر و کار ندارند. گریفر گفت: پشت صحنه اتفاقات زیادی می افتد.

او افزود: «رفتن سریع به بازار بدون اینکه تحت فشار عملیات‌های پشتیبان قرار بگیریم، کلیدی است.

از این گذشته، از آنجایی که پرداخت‌ها به طور فزاینده دیجیتالی و تعبیه شده می‌شوند، مدیریت پشته فناوری و مدیریت ذینفعان مالی که راه‌حل‌هایی مانند پردازش کارت خرید تاجر، پردازش ACH، کیف پول‌های دیجیتال، گزینه‌های ارتباط میدان نزدیک بدون تماس (NFC) و موارد دیگر، می‌تواند چشم‌انداز دلهره‌آوری برای طرف‌های درگیر باشد.

مزایای پیشنهادات برچسب سفید

در مقابل پس ‌زمینه پیشنهادهای پرداخت امروزی، و به منظور افزایش درآمد از طریق بهینه‌سازی پرداخت‌ها، سازمان‌های فروش راه‌حل پرداخت به طور فزاینده‌ای از پیشنهادات پرداخت با برچسب سفید استفاده می ‌کنند.

پلتفرم‌های پردازش پرداخت با برچسب سفید اساساً راه‌حل‌هایی هستند که به کسب‌وکارها اجازه می ‌دهند خدمات پردازش پرداخت را با نام تجاری خود، بدون نیاز به توسعه فناوری، ارائه دهند. این مدل راهی بی‌ نقص را برای شرکت‌ ها فراهم می ‌کند تا پردازش پرداخت را در پیشنهادات موجود خود ادغام کنند و ارزش پیشنهادی و تجربه مشتری را افزایش دهند.

با روی آوردن به پیشنهادات دارای برچسب سفید، هم سازمان‌های فروش و هم تاجرانی که به آنها می ‌فروشند می‌توانند «به بازار رفته و شروع به کسب درآمد از پرداخت‌ها کنند. آنها مجبور نیستند چیزی بسازند. آنها نیازی به ایجاد فناوری، زیرساخت، کارکنان عملیاتی ندارند.

نکته دیگر این است که چشم‌انداز پرداخت‌ ها به طور مداوم در حال تغییر است، هم از منظر فناوری و هم از منظر انطباق و مقررات، و با روی آوردن به یک راه‌حل کلید در دست، ISOها و ISV ها مجبور نیستند دائماً با درگاه پرداخت مرتبط بمانند. محصولات، خدمات، مدیریت تقلب، مدیریت بازپرداخت شارژ، پشته‌های API و غیره.»

راه‌حل‌های پردازش پرداخت با برچسب سفید، مانند راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط Maverick، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار مقیاس ‌پذیر هستند و رشد کسب‌ وکارها را بدون نیاز به سرمایه ‌گذاری اضافی قابل توجه در زیرساخت‌های پرداخت، تطبیق می ‌دهند. این مقیاس ‌پذیری تضمین می ‌کند که شرکت‌ ها می ‌توانند بدون به خطر انداختن کیفیت یا تجربه کاربر، به ارائه خدمات پرداخت قابل اعتماد و کارآمد با گسترش خود ادامه دهند.

این به سازمان‌های فروش اجازه می‌ دهد تا از شایستگی‌ های اصلی خود استفاده کنند، در حالی که ارائه‌دهنده راه‌حل پرداخت، عملیات پشتیبان را مدیریت می ‌کند.

هدف قرار دادن پایگاه تجاری ایده آل با پیش بینی نوآوری های آینده

در حالی که ایجاد یک زیرساخت پرداخت داخلی ممکن است کنترل بیشتری بر تجربه تاجر ارائه دهد، اغلب مستلزم هزینه ها و پیچیدگی های قابل توجهی است. برچسب زدن سفید راه حلی را ارائه می دهد که سرمایه گذاری اولیه را به حداقل می رساند و عملیات را ساده می کند. با این حال، گریفر خاطرنشان کرد که ایجاد تعادل بین کنترل و راحتی، حصول اطمینان از همسویی رویکرد انتخابی با اهداف و منابع سازمان ضروری می باشد.

او گفت: «کاربر نهایی، بازرگانان، به محصولات و خدمات بیشتری برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارند.

گریفر گفت: «همه تلاش می‌ کنند تا راه‌حل عالی برای پردازش پرداخت امن را به تاجر ارائه دهند که مقرون ‌به‌صرفه باشد و ابزارها و ادغام‌هایی در داخل آن‌ها وجود داشته باشد، با اشخاص ثالث برای کمک به آنها برای اداره کارآمدتر کسب‌وکارشان».

با نگاهی به آینده، او افزایشی در محصولات و خدمات پرداخت نوآورانه را پیش ‌بینی کرد که ناشی از پیشرفت فناوری و تقاضاهای در حال تحول بازار است. این شامل مجموعه وسیع تری از محصولات مالی ارائه شده، از جمله تامین مالی پس از خرید، راه حل های بانکی به عنوان خدمات و ابزارهای پیشرفته پیشگیری از تقلب می شود. تکامل بازار راه حل پرداخت به بازرگانان با انعطاف پذیری و کارایی بیشتر در مدیریت امور مالی خود قدرت می بخشد و در نهایت باعث رشد کسب و کار می شود.

با مشاهده خدمات مالی به طور کلی، شاهد گسترش گسترده ارائه دهندگان خدمات خواهید بود که شاید 10 سال پیش فقط پردازش کارت اعتباری تجاری را ارائه می کردند. اکنون آنها حساب های جاری، خدمات نقل و انتقال پول، گزینه های تامین مالی را ارائه می دهند. گریفر گفت: این به مجموعه ای قوی از محصولات مختلف تبدیل خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT