هاردفورک Vasil کاردانو

شبکه آزمایشی هاردفورک Vasil کاردانو تا پایان ماه می راه اندازی می شود

زمان مطالعه 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، بیان کرده است که هاردفورک Vasil طبق برنامه پیش می رود. کاردانو و پلتفرم قرارداد هوشمند آن، پلوتوس، قرار است در هاردفورک وسیل که برای 29 ژوئن (8 تیر) برنامه ریزی شده است، پیشرفت های قابل توجهی را تجربه کنند. برای این منظور، IOHK اشاره می کند که شبکه آزمایشی آن ممکن است تا پایان ماه می (10 خرداد) راه اندازی شود. در این خبر به بررسی زمان راه اندازی هاردفورک Vasil کاردانو می پردازیم. با ما همراه باشید

زمان راه اندازی هاردفورک Vasil کاردانو

هاسکینسون انتظارات مثبت خود را از ارتقای هاردفورک وسیل ابراز کرده است که ممکن است “بهبود عملکرد گسترده ای برای کاردانو” و قابلیت های قرارداد هوشمند آن ارائه دهد.

هاردفورک Vasil کاردانو

هاردفورک Vasil کاردانو

به‌ روزرسانی آینده وسیل، چهار CIP مختلف را معرفی می‌کند: CIP-31 (ورودی‌های مرجع)، CIP-32 (مقصدهای درون خطی)، CIP-33 (اسکریپت‌ های مرجع) و CIP-40 (خروجی‌های موازی)، که توسط IOHK به اشتراک گذاشته شده است.

کاردانو به‌ روزرسانی‌ های هفتگی توسعه را به اشتراک می‌گذارد

در به‌ روزرسانی هفتگی توسعه، IOHK اشاره می‌کند که همه تلاش ها برای آماده‌ سازی رویداد هاردفورک وسیل در ژوئن (خرداد) باقی می‌مانند. اشاره می‌کند که پیشرفت‌ هایی در آزمایش‌ ها و بهبود ثبت گزارش حاصل شده است.

همچنین کار بر روی ادغام UTXO HD آغاز شده است که بر تست و بررسی جریان های کاری حل مشکل تمرکز دارد. کاردانو می‌گوید هشت گره IOG را مجدداً در شبکه آزمایشی P2P مستقر کرده و 51 SPO از پیش ثبت‌ شده را برای ارزیابی عملکرد شبکه آزمایشی و اشتراک‌ گذاری بازخورد اضافه کرده است.

در طول این هفته، کاردانو نسخه جدیدی از کیف پول Daedalus را به نام Daedalus 4.10.0 منتشر کرد که نمایش توکن های بومی ناشناس را بهبود می بخشد و پشتیبانی از محیط توسعه ویندوز را اضافه می کند و همچنین مشکل جفت شدن Ledger Nano S در ویندوز را برطرف می کند.

منبع: U.today

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT