استیبل کوین Djed

استیبل کوین Djed برای کاردانو

زمان مطالعه 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو (Cardano)، در توئیت اخیر خود نشانه ای از پیشرفت ایجاد شده در ساختمان استیبل کوین Djed در کاردانو ارائه کرده است. Djed، یک استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز برای کاردانو که توسط IOG توسعه یافته و توسط COTI منتشر شده است، و اخیراً در شبکه آزمایشی عمومی راه اندازی شد. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، این را به عنوان یک نقطه عطف مهم برای استیبل کوین های الگوریتمی ذکر می کند.

استیبل کوین Djed

استیبل کوین Djed

Djed

بنیانگذار کاردانو قبل تر به دنبال فروپاشی استیبل کوین ترا (UST) از ترا (Terra) انتقاد کرد. استیبل کوین الگوریتمی Terra، UST، پس از از دست دادن پیوند خود، در 11 می(21 ادریبهشت) سقوط قیمتی به 0.26 دلار را تجربه کرد. دارایی بومی Terra، لونا (LUNA) نیز تقریباً 93 درصد کاهش یافته است. زیرا این حادثه احساسات منفی را در بین دارندگان Terra ایجاد کرده است.

هاسکینسون در مورد پیشرفت SigUSD، یک استیبل کوین الگوریتمی مبتنی بر پروتکل AgeUSD تحقیق کرده بود. پروتکل استیبل کوین ایج (AgeUSD) با مشارکت بنیاد ارگو (Ergo)، رسانه IOHK و امرگو (Emurgo)، شرکت زیر مجموعه تجاری کاردانو، مورد تحقیق قرار گرفت. در پاسخ به به‌روزرسانی‌های SigUSD، مدیر عامل IOHK اظهار داشت: “proto djed خوب به نظر می‌رسد.”

استیبل کوین Djed

Djed

استیبل کوین ها برای بازارهای کریپتو حیاتی هستند. زیرا ثبات قیمت در خود دارایی ها ادغام می شود. این فرصت های مختلفی را برای DeFi و انتقال ارزش بدون ترس از نوسانات قیمت ایجاد می کند. این وثیقه اصولی، نحوه دستیابی آنها به ثبات قیمت است.

استیبل کوین الگوریتمی کاردانو از Djed نامگذاری شده است که نماد ثبات در مصر باستان و ستون فقرات نمادین خدای اوزیریس، خدای زندگی پس از مرگ و رستاخیز است.

توسعه دهنده کاردانو، سورج (Sooraj) در توضیح جزئیات Djed اظهار داشت: “Djed اولین پروتکل استیبل کوینی است که ادعاهای ثبات برای آن به طور دقیق و ریاضی بیان شده، اثبات شده و به طور رسمی تایید می شود. الگوریتم حاکم Djed مانند یک بانک مستقل عمل می‌کند که استیبل کوین‌ها را با قیمتی در محدوده‌ای که به قیمت هدف مرتبط است، می‌خرد و می‌فروشد.”

رزرو کوین شن(Shen)، مسئولیت تامین ذخایر اضافی برای این استخر را بر عهده دارد. 

 منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT