تکنیکال اتریوم 23 مرداد

تحلیل تکنیکال اتریوم 23 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت اتریوم (ETH) در این هفته تقریباً 18 درصد افزایش یافته و به سطح روانی بسیار مهمی نزدیک شد. شکست این مانع مهم می تواند زمینه ساز آغاز مراحل بعدی این رالی بزرگ باشد. در واقع، با وجود چندین شاخص تکنیکال و فاندامنتال دیگر به نفع یک واکنش صعودی تر، انتظار می رود که قیمت ETH به زودی به سطح مقاومت ماهانه R2 در 2278 دلار برسد و جهشی 30 درصدی نسبت به پایان هفته گذشته را ثبت کند. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم 23 مرداد می پردازیم.

تکنیکال اتریوم 23 مرداد

قیمت اتریوم پس از پشت سر گذاشتن یک هفته معاملاتی بسیار دشوار، در آستانه بستن ششمین کندل صعودی متوالی خود قرار گرفته است. این افزایش قیمت در حالی اتفاق میفتد که بازارهای جهانی در پی اعلام نرخ تورم در ایالات متحده در نهایت شروع به کاهش کرده اند.

در حال حاضر، قیمت اتریوم در موقعیت خوبی برای جهش به بالای 1928 دلار قرار دارد، یک سطح کلیدی درست پایین تر از R1 ماهانه وجود دارد که گاوها برای تثبیت موقعیت خود باید آن را فتح کنند. از آنجا، یک ورودی عالی برای حرکت به سمت سطح روانی 2000 دلاری و سپس سطح R2 ماهانه و میانگین متحرک 200 روزه در حدود تراز 2278 دلار ارائه می شود. اگر گاوها بتوانند این رویه را تا پایان آگوست (اوایل شهریور) ادامه دهند، تقریباً 30 درصد رشد از این ناحیه پیش بینی می شود.

تکنیکال اتریوم 23 مرداد

تکنیکال اتریوم 23 مرداد

در مقابل، ریسک نزولی همراه با ریجکت شدن در تراز 1928 دلار تقویت می شود. در این صورت ممکن است شاهد کاهش شدید و پولبکی عمیق به سمت 1688 دلاری باشیم. در چنین حالتی، گاوهایی که در طول مسیر خرید کرده‌اند شروع به دامپ دارایی های خود می‌کنند و ناخواسته قدرت بیشتری به خرس‌ها می‌بخشند. قدرت گرفتن فروشندگان می تواند قیمت اتر را به سمت تراز 1404 دلار هدایت کند. این اتفاق، با کاهش 20 درصدی قیمت همراه خواهد شد.

در حال حاضر، در نمودار روزانه، شاخص مقاومت نسبی (RSI) بالاتر از سطح 50 و در منطقه اشباع خرید قرار دارد. اندیکاتور MACD نیز در ناحیه صعودی در حال حرکت است.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT