تکنیکال کاردانو 23 مرداد

تحلیل تکنیکال کاردانو 23 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

کاردانو یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که علیرغم سقوط بازار توانسته است حمایت های مهم خود را حفظ کند. با بهبود اخیر، این دارایی دیجیتال حرکت هایی را تجربه کرده است، اگرچه بدون هیچ گونه نوسان صعودی قابل توجهی در همان سطح به روند خود ادامه می دهد. با این حال، رویدادی در این شبکه در حال رخ دادن است که نشان می دهد به زودی برخی حرکات صعودی اتفاق خواهد افتاد. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو 23 مرداد می پردازیم.

تکنیکال کاردانو 23 مرداد

هاردفورک واسیل ارز کاردانو در حال انجام است که مدتی توسعه دهندگان روی آن کار می کنند. این یک هارد فورک است که قرار است شبکه را برای توسعه‌دهندگان دوست‌داشتنی‌ تر کند و در نتیجه افراد بیشتری را تشویق کند تا روی این بلاک چین به ایجاد پروژه های جدید بپردازند.

با این حال، هارد فورک قربانی تعویق های متعدد شده است که باعث تغییراتی در قیمت ADA شده است. اولین باری که هارد فورک به تعویق افتاد در ماه ژوئن به دلیل اشکالاتی که در شبکه یافت شد، به تعویق افتاد. زمانی که توسعه‌ دهندگان شبکه هنوز باگ‌ها را تمام نکرده بودند، تاریخ بعدی باید یک بار دیگر جابه‌جا می‌شد، زیرا می‌خواستند تعامل با آن را ایمن کنند.

تکنیکال کاردانو 23 مرداد

تکنیکال کاردانو 23 مرداد

به این ترتیب تاریخ عرضه هارد فورک به آگوست منتقل شد. اما برخلاف دو بار قبلی که ارتقاء به تعویق افتاد، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، در ویدئویی به جامعه اطمینان داد که فکر نمی کند تاخیر بیشتری برای هارد فورک وجود داشته باشد.

بنیانگذاران Cardano اخیرا سندی را منتشر کرده اند که نشان می دهد تصمیم نهایی برای هارد فورک گرفته شده است. Node 1.35.3 ظاهراً مشکلات مبرم موجود در نسخه‌های قبلی را که راه‌اندازی را به تاخیر انداخته بود، برطرف کرده و بر اساس آن‌ها برخی از پیشرفت‌های CLI را ارائه کرده بود. بنابراین آنها انتظار دارند که هارد فورک با موفقیت در شبکه اصلی با این گره راه اندازی شود.

کاردانو آماده است تا به ماه برود!

با پاسخ قطعی تر در مورد اینکه آیا هارد فورک Vasil نزدیک به اتمام است، سرمایه گذاران Cardano مطمئن تر تصمیم گیری در مورد توکن را شروع می کنند. ADA هنوز در محدوده 0.5 دلار معامله می شود، اما روند انباشت فعلی نشان می دهد که ممکن است به زودی رالی صعودی خود را شروع کند.

همچنین این واقعیت وجود دارد که کل بازار ارزهای دیجیتال در انتظار بروزرسانی ادغام اتریوم به رشد خود ادامه می دهد. توسعه‌ دهندگان اتریوم گفته‌اند که انتظار دارند ادغام در ماه سپتامبر اتفاق بیفتد و با توجه به اینکه هارد فورک Vasil پیش از این فعال می‌شود، این دو ارتقای مهم را به هم نزدیک می‌کند.

پیش‌بینی هر دوی این رویدادها احتمالاً یکدیگر را تغذیه می‌کند، با توجه به اینکه هر دو شبکه قرارداد هوشمند هستند و باعث افزایش قیمت می‌شوند. اگر همه عرضه‌ها طبق برنامه پیش بروند، ADA احتمالاً تا پایان سپتامبر به 0.7 دلار خواهد رسید.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: بی تی سی نیوز

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT