سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار

احتمال سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) طی ماه گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته و پس از هر اصلاحی، توسط خریداران حمایت شده است. طی این صعود، بیت کوین سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده، اما تحلیلگران هشدار داده‌اند که نباید احتمال فروکش کردن هیجانات و کاهش قیمت را فراموش کرد. در این پست به بررسی احتمال سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار می پردازیم.

احتمال سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار

در همین راستا، شرکت تجزیه و تحلیل دارایی دیجیتال سوئیس‌بلاک (Swissblock) طی یادداشتی در روز چهارشنبه اعلام کرد که قیمت بیت کوین از ۳۸ هزار دلار در اواخر ژانویه بدون هیچ‌گونه اصلاح شدیدی تقریبا دو برابر شده است، لذا این احتمال وجود دارد که این رشد به زودی متوقف شود.

به اعتقاد تحلیلگران، قیمت هیچ دارایی همواره به صورت خطی افزایش نمی‌یابد و حتما اصلاح‌هایی به وقوع خواهد پیوست.

تحلیلگران سوئیس‌بلاک پیش‌بینی خود را بر اساس واگرایی نزولی منفی بین قیمت بیت‌کوین و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته ارائه کرده‌اند.

بر اساس نموداری که هنریک زبرگ (Henrik Zeberg)، یکی از تحلیلگران سوئیس‌بلاک، منتشر کرده، اصلاح مورد بحث می‌تواند به زودی و در چند روز آینده تحقق یابد. اما در بازه زمانی بزرگ‌تر، این اصلاح، مرحله آماده‌سازی قیمت برای رسیدن به سقف‌های جدید خواهد بود.

به گفته تحلیلگران، به زودی شاهد کاهش قیمت بیت کوین به محدوده بین ۵۸ تا ۵۹ هزار دلار خواهیم بود که کاهشی ۲۰ درصدی نسبت به قیمت‌های فعلی محسوب می‌شود.

سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار

سقوط بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار

شرکت خدمات سرمایه‌گذاری کریپتو متریکس‌پورت (Matrixport) نیز روز سه شنبه عنوان کرد که رالی بیت کوین رو به اتمام است و قیمت به زودی تثبیت خواهد شد. افزایش سرسام‌آور قیمت‌ میم‌کوین‌ها از دیگر نشانه‌های یک اصلاح قریب‌الوقوع است.

چرخش سوددهی از ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالا به توکن‌های پر ریسک، اغلب آخرین مرحله در روند صعودی بازار کریپتو محسوب می‌شود. به عنوان مثال، رالی پپه‌کوین (PEPE) طی ماه می گذشته، منجر به کاهش ۱۵ درصدی قیمت بیت کوین در ماه بعدی شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT