دلایل ریزش اتریوم پی از ارتقای دنکن

دلایل ریزش اتریوم پس از ارتقای دنکن

زمان مطالعه < 1 دقیقه

روز گذشته، ارتقای دنکن (Dencun) با موفقیت در شبکه اصلی اتریوم اجرا شد. این به‌روزرسانی یک نقطه عطف قابل‌توجه است که وعده افزایش مقیاس‌پذیری و کاهش شدید کارمزدهای گس برای شبکه‌های لایه دوم اتریوم را می‌دهد. در این پست به بررسی دلایل ریزش اتریوم پس از ارتقای دنکن می پردازیم.

دلایل ریزش اتریوم پس از ارتقای دنکن

قلب ارتقای دنکن، معرفی مکانیسم پروتو-دنک شاردینگ (proto-danksharding) از طریق طرح بهبود ۴۸۴۴ است که انتظار می‌رود کارایی بلاکچین را در مدیریت داده‌ها بهبود ببخشد و اتریوم را به پلتفرمی در دسترس‌تر و کاربرپسندتر تبدیل کند.

در حالی که جامعه اتریوم اجرای موفقیت‌آمیز ارتقای دنکن را جشن می‌گرفت و کاربران انتظار رشد قیمت ETH به سمت ۵ هزار دلار را داشتند، یک انتقال بزرگ توجه فعالان بازار را به خود جلب کرد.
به گزارش پلتفرم ردیابی Lookonchain، یک نهنگ ۱۵،۰۷۸ اتریوم به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون دلار را به صرافی‌های بایننس و بیتفینکس واریز کرد. سپرده‌گذاری چنین مقدار زیادی از اتریوم به صرافی‌ها معمولاً نشان‌دهنده فروش است.

این حرکت غیرمنتظره منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی در جامعه کریپتو شده، به‌ویژه که با اجرای ارتقای دنکن همزمان بوده است. در این میان، تیم Lookonchain حدس می‌زند که این نهنگ ذخایر اتریوم خود را احتمالاً برای بازپرداخت بدهی ‌فروخته است.

در همین حال، تیم ردیابی Whale Alert نیز گزارش داده که قبل و در زمان راه‌اندازی ارتقای دنکن، ۱۰،۱۳۲ اتریوم به ارزش تقریبی ۴۱ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به صرافی کراکن منتقل شد.

ساعاتی قبل از اجرای این ارتقا نیز، ۱۸،۵۶۰ اتریوم به ارزش ۷۵ میلیون دلار از بایننس به یک کیف پول ناشناخته ارسال شده بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT