احتمال ۳ رقمی شدن فایل کوین

احتمال ۳ رقمی شدن فایل کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت فایل‌کوین (Filecoin)، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز، تنها در هفته گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. همچنین، قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ درصد افزایش یافته و به ۷.۷ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم ۳.۹۴ میلیارد دلار است. در این پست به بررسی احتمال ۳ رقمی شدن فایل کوین می پردازیم.

احتمال ۳ رقمی شدن فایل کوین

شایان ذکر است که حجم معاملات فایل‌کوین طی روز گذشته ۲۲۰ درصد افزایش یافته و در مجموع به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده علاقه شدید سرمایه‌گذاران به این آلتکوین است.

علی مارتینز، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، روندی جذاب را در الگوهای معاملاتی فایل‌کوین شناسایی نموده و به تثبیت آن در یک کانال موازی در نمودار ۳ روزه اشاره کرده است.

با نزدیک شدن قیمت به مرز بالایی کانال، مارتینز به سرمایه‌گذاران هشدار داده که به رفتار قیمت در محدوده مقاومت احتمالی در ۸.۵۰ دلار، توجه داشته باشند.

به گفته وی، در پی شکسته شدن این مقاومت، قیمت فایل کوین پتانسیل یک رشد بیش از ۳ برابری و رسیدن به محدوده ۲۵.۵ دلار را خواهد داشت.

احتمال ۳ رقمی شدن فایل کوین

احتمال ۳ رقمی شدن فایل کوین

از سوی دیگر، بنیاد فایل‌کوین فعالانه روی قابلیت‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز داده‌ها کار می‌کند. این بنیاد پیش‌بینی می‌کند که در سال‌های آینده، حجم عظیمی از داده‌ها تولید شود که فرصت خوبی برای گسترش نفوذ فایل‌کوین در بازار خواهد بود و موجب رشد قیمت توکن آن خواهد شد.

یکی از پیشرفت‌های دیگر اکوسیستم فایل‌کوین، همکاری اخیر آن با شبکه سولانا بوده است. این همکاری نقطه عطف قابل‌توجهی در توسعه هر دو پلتفرم محسوب می‌شود.

تحلیلگران در مورد آینده فایل‌کوین بسیار خوشبین هستند و برخی پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن تا پایان سال به ۵۰ دلار برسد.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT