اخبار ارزهای دیجیتال ۲۸ بهمن

اخبار ارزهای دیجیتال ۲۸ بهمن

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروز قیمت ارزهای دیجیتال بزرگی مانند بیت کوین، اتریوم، سولانا، بایننس کوین، ریپل و کاردانو پس از بازدهی‌های قابل توجه، روند کاهشی به خود گرفتند. در این پست به بررسی اخبار ارزهای دیجیتال ۲۸ بهمن می پردازیم.

اخبار ارزهای دیجیتال ۲۸ بهمن

بیت کوین آماده سقوط به زیر ۵۲۰۰۰ دلار شده است و درحال حاضر در محدوده قیمتی ۵۲۰۱۱ دلاری معامله می‌شود. این درحالی است که حجم معاملات بیت کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵.۷۴ درصد کاهش یافته و به ۲۶.۵۶ میلیارد دلار رسیده است. قابل توجه است که این رمزارز بزرگ ارزش بازار ۱.۰۲ تریلیون دلاری دارد.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم حالت کاهشی به خود گرفته و از مهم‌ترین نقطه عطف قیمتی خود در دو سال گذشته، یعنی سطح ۲۸۰۰ دلاری، عقب‌نشینی کرده است.

اتریوم با کاهش ۱.۷۳ درصدی به قیمت ۲۷۸۸.۲۹ دلار رسید، در حالی که ارزش بازار آن ۳۳۵.۵۳ میلیارد دلار است. حجم معاملات اتریوم نیز کاهشی بوده است و با ۲۷.۰۶ درصد کاهش به ۱۶.۲۶ میلیارد دلار رسیده است.

در میان این عقب‌نشینی‌های قیمتی، سولانا نیز به زیر ۱۱۰ دلار رفت. سولانا امروز شاهد کاهش ۳.۱۲ درصدی در قیمت خود بود و با ۱۰۹.۷۹ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، حجم معاملات این رمزارز نیز با کاهش ۲۲.۸۱ درصدی به ۱.۸ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسید.

امروز بایننس کوین و ریپل نیز با کاهش قیمت مواجه شدند. بایننس کوین با ۰.۴۷ درصد کاهش به ۳۵۹.۸۷ دلار رسید. حجم معاملات بایننس کوین هم در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸.۶۴ درصد کاهش داشته و به ۱.۳۹ میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر اینها، قیمت ریپل نیز کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. ریپل با ۲.۸۷ درصد کاهش به قیمت ۰.۵۶۰۴ دلاری رسید و با ۳۰.۸۴ درصد کاهش، حجم معاملات ۱.۲۶ میلیارد دلاری را برای خود به ثبت رسانید.

کاردانو نیز از روند کاهشی دور نماند. قیمت کاردانو با ۲.۵۹ درصد کاهش به نقطه ۰.۵۹۳۹ دلاری در روز جاری رسید. کاردانو همچنین شاهد کاهش ۳۵.۸۲ درصدی در حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته خود به ۴۹۹.۸۷ میلیون دلار بود.

کاهش قیمت میم کوین‌ها در فضای کاهشی بازار کریپتو

میم کوین‌ها نیز تحت تأثیر این فضای کاهشی قرار گرفتند. قیمت دوج کوین به ۰.۰۸۵۰۸ دلار رسیده و ۱.۷۲ درصد کاهش داشته است. شیبا اینو، رقیب دوج کوین نیز کاهش ۲.۰۵ درصدی را تجربه کرده و با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۷۶ دلار معامله می‌شود.

پپه کوین، یکی از ترندهای بازار میم کوین‌ها امروز با کاهش قابل توجه ۵.۱۴ درصدی مواجه شد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۱۷۴ دلار رسید. حجم معاملات پپه کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶.۶۳ درصد کاهش داشته و به ۱۱۶.۷۹ میلیون دلار رسیده است. ارزش بازار این میم کوین، اکنون ۴۹۴.۸۲ میلیون دلار است.

افزایش قیمت ۳۰ درصدی توکن بیت گت (BGB)

در بین تمام این کاهش قیمت‌ها، توکن بیت گت ۳۰ درصد افزایش قیمت داشت. بیت گت توکن بومی صرافی Bitget با افزایش چشم‌گیر ۲۹.۶۸ درصدی به قیمت ۱.۱۲ دلار رسید.

اما باید توجه کرد که حجم معاملات بیت گت ۲۲.۶۱ درصد کاهش داشته و به ۶۹.۴۰ میلیون دلار رسیده است. پیش‌بینی می‌شود بیت گت امروز رکوردهای جدیدی نیز ثبت کند!

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT