ارز TON تلگرام رکورد زد

ارز TON تلگرام رکورد زد !!!

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروز تغییراتی در ده دارایی برتر ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار رخ داده است، زیرا بازار 3.2 درصد رشد کرده است که عمدتاً توسط آلت کوین ها هدایت می شود.
تون‌ کوین در 9 آوریل پس از افزایش چشمگیر 23 درصدی در روز به بالاترین قیمت تاریخ 6.98 دلار رسید، و به جایگاه 10 ارز برتر راه یافت. ارز TON تلگرام رکورد زد !!!

ارز TON تلگرام رکورد زد !!!

این حرکت بزرگ به آن امکان داد تا جایگاه کاردانو را تصاحب کند و با ارزش بازار 22.4 میلیارد دلار در جایگاه دهم قرار گیرد.

کاردانو که هنوز بیش از 80 درصد با اوج خود در سال 2021 فاصله دارد، علیرغم افزایش روزانه 4 درصدی به بالای 0.61 دلار، از لیست 10 ارز برتر حذف شد.

علاوه بر این، طبق گفته CoinGecko، توکن بومی تلگرام (TON) از ابتدای ماه مارس تاکنون بیش از 150 درصد افزایش یافته است.

پرداخت ها و برنامه های هوش مصنوعی تلگرام

اخیراً دلایل زیادی برای نوسانات Toncoin وجود داشته است، از جمله اقدام تلگرام به عنوان یک روش پرداخت در اوایل این ماه برای کنار گذاشتن یورو به نفع توکن TON بومی خود.

رونمایی از پرداخت‌ های تلگرام به وسیله ارز TON برای تبلیغ‌ کنندگان و پرداخت‌ های رمزنگاری برای سازندگان محتوا در این برنامه پیام‌ رسانی باعث افزایش فعالیت در شبکه شد.

بر اساس گزارش TonStat، تعداد حساب‌ های موجود در شبکه طی ماه گذشته تقریباً دو برابر شده و به حدود 12 میلیون رسیده است. علاوه بر این، تعداد کیف‌ پول‌ های فعال شده روی زنجیره طی ماه گذشته 77 درصد افزایش یافته و به تقریباً 3 میلیون رسیده است.

با این حال، حرکت به سمت هوش مصنوعی، انفجار قیمت امروز را تسریع کرده است. شبکه باز و شرکت بیومتریک HumanCode AI قراردادی را بر روی یک برنامه تشویقی 5 میلیون دلاری در TON امضا کرده اند تا افراد بتوانند در سیستم “اثبات شخصیت” اسکن کف دست شرکت ثبت نام کنند.

این برنامه به اعضا و کاربران جامعه TON اجازه می دهد تا کیف پول خود را به هم متصل کرده و کف دست خود را اسکن کنند تا سهمی معادل 1 میلیون تن کوین (TON) را دریافت کنند.

دونگ ژانگ، یکی از بنیانگذاران هوش مصنوعی HumanCode، گفت: ابزار های اثبات انسان بودن تقاضای زیادی دارند. او افزود:

در حالی که راه‌ حل‌های اثبات دیگری وجود دارد، سیستم کف دست HumanCode محافظت بیشتری از حریم خصوصی کاربر ارائه می‌ کند و به سخت‌ افزار خاصی نیاز ندارد.

در همین حال، کاردانو کمرنگ بوده و بیشتر مورد FUD قرار گرفته است، که بنیانگذار چارلز هاسکینسون فعالانه با آن مبارزه کرده است.

قیمت‌ کاردانو در رکود باقی مانده است و نتوانسته‌ منعکس‌ کننده دستاوردهای بسیاری از همتایان خود در این بازار صعودی باشند، به همین دلیل از ده بازار برتر خارج شده‌ اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT