تغییرات ۱۰ ارز دیجیتال برتر

تغییرات ۱۰ ارز دیجیتال برتر : تن کوین به جای کاردانو

زمان مطالعه < 1 دقیقه

امروز، سه‌شنبه ۹ آوریل، تغییرات قابل‌توجهی در رتبه‌بندی ۱۰ ارز دیجیتال بازار رخ داده است. در این پست به بررسی تغییرات ۱۰ ارز دیجیتال برتر می پردازیم.

تغییرات ۱۰ ارز دیجیتال برتر

بر اساس داده‌های بازار، تن کوین (TON) توانسته از لحاظ ارزش بازار از کاردانو (ADA) پیشی بگیرد و به جایگاه نهم بازار صعود کند. این اتفاق همزمان با رشد قیمت و رکوردشکنی توکن TON رخ داده است.

ساعاتی پیش، تن کوین توانست رکورد قیمتی جدیدی را در محدوده ۶٫۹۸ دلار به ثبت برساند. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت TON به محدوده ۶٫۹۰ دلار عقب‌نشینی کرده، اما همچنان یک رشد بیش از ۲۵ درصدی در بازه روزانه دارد.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار تن کوین هم به ۲۳٫۹۳ میلیارد دلار افزایش یافته و کاردانو را از این لحاظ پشت سر گذاشته است.

علت رشد قابل‌توجه تن کوین 

اخیراً سیگنال‌های مثبت زیادی برای این ارز دیجیتال وجود داشته است، از جمله اقدام تلگرام در اوایل این ماه برای کنار گذاشتن یورو به نفع توکن TON، برای پرداخت‌های پلتفرم خود.

در همین راستا، فعال کردن گزینه پرداخت‌ با TON برای تبلیغ‌کنندگان و تولیدکنندگان محتوا در این برنامه پیام‌رسان نیز باعث افزایش فعالیت در اوپن نتورک (The Open Network) شده است.

به گزارش پلتفرم TonStat، تعداد حساب‌های موجود در اوپن نتورک طی ماه گذشته تقریباً دو برابر شده و به حدود ۱۲ میلیون رسیده است. علاوه بر این، تعداد کیف‌پول‌های فعال روی این زنجیره هم در ماه گذشته ۷۷ درصد افزایش یافته و به حدود ۳ میلیون رسیده است.

با این حال، حرکت به سمت هوش مصنوعی، اصلی‌ترین علت رشد اخیر تن کوین بوده است

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT