تحلیل قیمت هاروست فایننس (FARM)

تحلیل قیمت هاروست فایننس (FARM)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

هاروست فایننس (FARM)، یک پروتکل غیرمتمرکز است که به طور خودکار بالاترین بازدهی را از جدیدترین پروتکل‌های دیفای ردیابی می‌کند. در این پست به تحلیل قیمت هاروست فایننس (FARM) می پردازیم.

تحلیل قیمت هاروست فایننس (FARM)

قیمت توکن بومی این پروژه، FARM، روز گذشته ۸ آوریل، افزایش قابل‌توجه حدودا ۶۰ درصدی را تجربه کرد، با این وجود، طی ۲۴ ساعت گذشته اندکی کاهش یافته است.

بر اساس داده‌های بازار، توکن FARM که در ۸ آوریل موفق شده بود سقف ۱۲۳ دلار را ثبت کند، طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۵ درصد کاهش یافته و به ۷۱.۲۲ دلار رسیده است. با این وجود، همچنان نسبت به هفته و ماه گذشته، رشدی به ترتیب ۴۸ و ۲۹ درصدی دارد.

یکی از عجیب‌ترین جنبه‌های رشد اخیر قیمت FARM، افزایش خیره‌کننده بیش از ۱۸ هزار درصدی حجم معاملات آن در تاریخ ۸ آوریل بود که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به این ارز دیجیتال است.

قیمت توکن FARM، علی‌رغم افزایش اخیر، به صورت چشمگیری نسبت به سقف تاریخی خود یعنی ۲۲۳۶ دلار که در ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ ثبت شد، پایین‌تر است.

این موضوع نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال همچنان پتانسیل رشد دارد. به گفته برخی از تحلیلگران، هدف بعدی قیمت این توکن، سطح ۱۹۲ دلار خواهد بود.

قابلیت هاروست فایننس در پیدا کردن بهترین بازده‌ها، موجب جذب کاربرانی شده که قصد دارند بازدهی سرمایه‌گذاری خود را در بازار رقابتی دیفای به حد‌اکثر برسانند. سرمایه‌گذاران همچنین این پلتفرم را به دلیل مدل صدور و تخصیص توکن منحصربه‌فرد آن جذاب می‌دانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT