ارسال حواله به چین

ارسال حواله به چین با بهترین نرخ | انتقال پول به چین

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارسال حواله به چین به چند صورت امکان پذیر می باشد. در این مقاله بهترین راه و سریعترین روش به همراه مناسب ترین نرخ به شما اعلام خواهد شد. با اول پرداخت همراه باشید.

ارسال حواله به چین

برای انتقال پول به چین دو راهکار وجود دارد:

استفاده از سیستم داخلی چین

سیستم داخلی چین جهت ارسال حواله یوان، یک راهکار بسیار ساده است که می‌توان آن را از سوی شرکت‌های چینی که دارای اکانت یوان هستند، جهت انتقال وجه استفاده کرد که در واقع به طور مستقیم به حساب فروشنده و یا تولیدکننده چینی، مبلغ مورد نظر واریز می‌شود. به این ترتیب حواله یوان به صورت آنلاین و مستقیم به کشور چین ارسال می‌شود. مشکل این روش این می باشد که در همه مواقع مقدور نمی باشد و همچنین از نظر کارمزد و فی بسیار بالا می باشد.

انتقال پول به چین با بهترین نرخ

برای انتقال پول به چین برای خرید کالا بهترین روش پی پال می باشد. در این روش تنها کافی است از شخص دریافت کننده درخواست ایمیل پی پال نمایید.
در این صورت انتقال در کوتاهترین زمان و پایین ترین فی انجام خواهد شد.

انتقال پول به چین

انتقال پول به چین جهت تهیه و خرید محصولات

ارسال مستقیم حواله به چین از ایران امکان‌پذیر است اما با توجه به محدودیت‌های بانک‌داری در ایران، با مشکلاتی روبه‌رو است. به همین دلیل شما می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت در زمینه پی پال و وبمانی و یا حتی ارزهای دیجیتال برای انتقال استفاده نمایید.

نکات مهم در ارتباط با ارسال حواله به چین

۱. با توجه به اقدامات سخت‌گیرانه در حیطه پول‌شویی در بانک‌های کشور چین، انتقال پول و به دنبال آن صادرات کالاهای پتروشیمی به این کشور با دشواری رو‌به‌رو است.
۲. سیستم بانک‌داری چین از مقررات مرتبط با پول‌شویی تبعیت کرده و اغلب فروشندگان ایرانی نمی‌توانند مانند گذشته مدارکی دال بر تابعیت از این قوانین را ارائه دهند.
۳. دولت چین همچنان بانک‌های ایرانی را از لیست بانک‌های پرخطر و یا دارای ریسک حذف نکرده است.
۴. بهترین نوع حواله به چین، پی پال می باشد.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT