ارسال پول با پی پال

ارسال پول با پی پال | سند مانی پی پال چیست ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

با پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی جا به جایی پول دیگر دشوار نیست. یکی از روش های انتقال ارسال پول با پی پال می باشد. در این حالت دریافت کننده (فرد/موسسه/شرکت خارجی) که شما می‌خواهید مبلغی را برای آن‌ها ارسال کنید، در وب سایت خود یا از طریق ایمیل، یک حساب پی پال (PayPal Account) را در اختیار شما می‌گذارد که شما باید پول را به آن حساب ارسال کنید. به این حالت اصطلاحاً Send Money گفته می‌شود و در این حالت جهت ارسال پول به PayPal Account یا PayPal ID دریافت کننده مبلغ نیاز داریم.

ارسال پول با پی پال

ارسال پول با پی پال

حساب پی پال یا PayPal Account چیزی مشابه با شماره حساب است که به شکل یک ایمیل آدرس است. مثلاً [email protected] یا [email protected] می‌توانند هر کدام یک اکانت پی پال باشند.

دقت کنید که در این حالت لازم است پیش از ثبت سفارش، در وب سایت فرد یا سازمان دریافت کننده و یا در ایمیلی که از آن‌ها دریافت کرده‌اید، PayPal Account را پیدا کنید و حصول اطمینان کنید که ایمیل آدرسی که در دست دارید واقعاً یک حساب پی پال است و نه یکی ایمیل آدرس جهت ارتباط. در این گونه موارد اکانت پی پال حتماً در مقابل عبارت‌هایی می‌آید که به صورت صریح بیان می‌کند ایمیل آدرس مربوطه یک اکانت پی پال است. به عنوان نمونه، عبارت‌های زیر می‌توانند نشان دهنده اکانت‌های پی پال باشند:

“:PayPal Account”، “PayPal ID” ، “Pay to”

لازم به ذکر است که در استفاده از روش Send Money، از مبلغ ارسال شده تا حداکثر ۵ درصد به عنوان کارمزد توسط پی پال کسر شده و مبلغ کمتری به حساب پی پال دریافت‌ کننده واریز می‌شود. به عنوان مثال وقتی شما در سایت اول پرداخت، سفارش پرداخت پی پال ۱۰۰ دلاری را به روش Send Money ثبت می‌کنید، حدود ۹۵ دلار یا بیشتر در اکانت پی پال مقصد دریافت می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT