نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک

نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به 0.2 درصد تغییر یافت

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرافی کریپتو بایننس روز چهارشنبه اعلام کرد که طرح مالیات توکن سوزی لونا کلاسیک (LUNC) را از 1.2% به 0.2% تغییر پیدا کرده است. انجمن Terra Classic با موفقیت پیشنهاد 5234 را برای کاهش مالیات به 0.2٪ و تعیین 10٪ برای استخر جامعه به منظور تامین مالی توسعه اکوسیستم Terra Classic و مشارکت کنندگان تصویب کرد. کارمزد واریز و برداشت ارز در بایننس برای تراکنش ها به 0.2 درصد کاهش می یابد. در این خبر به بررسی نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک می پردازیم.

نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک

طبق اعلام رسمی در 19 اکتبر، بایننس مالیات بر روی تراکنش های زنجیره ای شامل سپرده ها و برداشت ها را از 1.2% به 0.2% به روز می کند. این برای تمام واریز ها و برداشت های لونا کلاسیک (LUNC) و استیبل کوین ترا (USTC) قابل اجرا خواهد بود. با این حال، این تغییر برای کاهش مالیات خارج از زنجیره کارمزدهای معاملاتی در معاملات اسپات و مارجین LUNC اعمال نخواهد شد.

بایننس مالیات 1.2 درصدی بر واریزی های LUNC و USTC را به 0.2 درصد کاهش می دهد.

در هنگام برداشت، کاربران مبلغ برداشت را پس از پرداخت هزینه های برداشت توسط بایننس و 0.2 درصد مالیات توسط زنجیره Terra Classic دریافت خواهند کرد.

پس از اینکه مدیر عامل بایننس “CZ” پیشنهاد کرد که کارمزدها را برای افزایش معاملات LUNC کاهش دهد، پیشنهاد 5234 را معرفی و تصویب کرد، که ممکن است نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک را افزایش دهد.

توسعه دهندگان اصلی ترا ریبیلز، Edward Kim و Alex Foreshaw نیز از طرح 5234 پشتیبانی کردند. علاوه بر این، Terra Rebel یک پیشنهاد برای برنامه Grants Terra Classic ارائه کرد تا از استفاده شفاف و کارآمد از بودجه در مجموعه اجتماعی اطمینان حاصل کند.

کاهش 0.2 درصدی مالیات بر توکن سوزی لونا کلاسیک و برداشت‌های Terra Classic و USTC در دوره 98 اعمال می‌شود که در 19 اکتبر ساعت 12.50 به وقت UTC تخمین زده می‌شود.

افزایش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک

بایننس در 17 اکتبر بیش از 2.5 میلیارد توکن لونا کلاسیک را سوزاند و مجموع LUNC سوزانده شده توسط بایننس را در 3 هفته به بیش از 11 میلیارد رساند.

کل LUNC سوزانده شده به بیش از 22 میلیارد رسیده است. طبق داده ها، جامعه بیش از 15 میلیارد LUNC با ارسال به آدرس Burt و 7 میلیارد LUNC با مالیات سوزانده است. نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به 704 میلیون توکن در روز جهش کرد.

قیمت Terra Classic در 0.000248 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد کاهش داشته است. به نظر می رسد این تیم دوباره 0.0005 دلار را هدف قرار دهد که توسط نقشه راه Revival Terra Classic پشتیبانی می شود. در همین حال، جامعه از صرافی رابین هود و کوین بیس می‌خواهد تا LUNC را مجدداً فهرست کنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT