امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022 | امن ترین ارائه دهندگان میزبانی فایل

زمان مطالعه 9 دقیقه

وبسایت هایی که بتوانید فایل ها و پوشه ها را در آنها میزبانی کنید کم نیست، اما همه آنها از امنیت خاصی برخوردار نیستند. اگر اطلاعات شخصی، داده های حساس یا مطالب کاری مهم را میزبانی می‌کنید، ارزش آن را دارد که برای پیدا کردن یک ارائه دهنده ایمن وقت بگذارید. در این مقاله به بررسی امن ترین فضای ابری سال 2022 می پردازیم.

خرید با پی پال

در این مقاله ما هشت مورد از بهترین ها را لیست کردیم. اگر از هر یک از این گزینه ها استفاده می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما کاملاً محافظت می‌شود.

امن ترین فضای ابری سال 2022

 ما ویژگی های ارائه شده توسط این هشت ارائه دهنده را بررسی کرده ایم. برخی از آنها برنامه های تلفن همراه فوق العاده ای دارند، برخی دیگر دارای ویژگی های همکاری عمیق هستند و می‌توانید ارائه دهندگان میزبانی فایل را پیدا کنید که خدمات تجاری دیگری را نیز ارائه می‌دهند.

خرید با ویزا کارت و مستر

 باید هر سرویس را قبل از خرج کردن پول ارزیابی کنید، اما با هیچ یک از این گزینه ها اشتباه نخواهید کرد، همه آنها عالی و امن هستند.

  1. پرداخت در سایت Mega

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 یک نام بزرگ با گزینه های ساده و راحت

 دلایل خرید:

  • رمزگذاری انتها به انتها
  • همگام سازی خوب فایل
  • ابزارهای پیام رسانی

 دلایل اجتناب:

ویژگی همکاری محدود

 MEGA که توسط کیم داتکام در سال 2013 در نیوزیلند راه اندازی شد، در حال حاضر بیش از 160 میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان دارد. این سرویس رمزگذاری شده سرتاسر را با حساب های رایگان و پولی ارائه می‌دهد.

 رمزگذاری 128 بیتی AES با کلیدهای بازیابی و احراز هویت دو مرحله ای از هر چیزی که در سرویس آپلود شود محافظت می‌کند. نسخه سازی از فایل ها در برابر حملات محافظت می‌کند. 

 این اقدامات امنیتی از چت ها و فایل های میزبانی شده در سرویس محافظت می‌کند. ویژگی های حفظ حریم خصوصی قوی در کنار قابلیت های رمزگذاری و امنیتی برای تضمین امنیت کامل و ناشناس بودن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 MEGA ذخیره سازی و انتقال سریع، برنامه های کاربردی برای دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ و شفافیت چشمگیر را ارائه می‌دهد که 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی فراهم می‌کند. قیمت حساب های فردی از چند دلار در ماه شروع می‌شود و ظرفیت ذخیره سازی و انتقال اضافی را ارائه می‌دهد. حساب های تجاری دارای ابزارهای همکاری اضافی و ظرفیت های بالاتر هستند.

  1. پرداخت در سایت 4Shared

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 امنیت چشمگیر با قیمت مناسب

 دلایل خرید:

  • ویژگی های امنیتی فراوان
  • حساب های رایگان در دسترس است
  • گزینه های پولی مقرون به صرفه

 دلایل اجتناب:

  • حساب رایگان محدودیت

 4Shared برای آلبوم های عکس، موسیقی، ویدیو و اسناد عالی است. یک حساب رایگان در آن فضای قابل توجه 15 گیگابایتی با محدودیت آپلود فایل 2 گیگابایتی را برای شما فراهم می‌کند و رمزگذاری 128 بیتی از اطلاعات حساب محافظت می‌کند. پشتیبان گیری های معمولی و مراکز داده ایمن، آپلودها را ایمن نگه می‌دارند. 4Shared بررسی های منظم آنتی ویروس را اجرا می‌کند.

 این شروع خوبی است، اما اگر می‌خواهید از این محصول حداکثر استفاده را ببرید، توصیه می‌کنیم از گزینه‌های پولی 4Shared استفاده کنید. 100 گیگابایت فضا و 100 گیگابایت محدودیت آپلود فایل در کنار شتاب دانلود بالا، آمار دقیق فایل، دسترسی FTP و ویژگی های پشتیبان قوی تر دریافت خواهید کرد. این اشتراک 10 دلار در ماه هزینه دارد، بنابراین گران نیست.

 4Shared یک انتخاب موثر برای وقتی است که به فضای زیادی نیاز دارید ولی تمایل ندارید پولی خرج کنید.

  1. پرداخت در سایت SpiderOak

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 یک ارائه دهنده در سطح شرکت، با امنیت در سطح جهانی

 دلایل خرید:

  • گزینه های امنیتی پیشرفته
  • طیف گسترده ای از محصولات

 دلایل اجتناب:

  • برای بسیاری از کاربران بیش از حد است

 SpiderOak یکی از قوی ترین ارائه دهندگان میزبانی فایل است که می‌توانید پیدا کنید. زیرا امنیت و حریم خصوصی در خط مقدم همه خدمات این شرکت قرار دارند.

 سرویس One Backup این شرکت برای هر چیزی که آپلود می‌کنید، چه فایل های شخصی یا داده های شرکتی، با امنیت سازمانی محافظت می‌کند. رمزگذاری انتها به انتها از فایل ها محافظت می‌کند و شرکت هیچ اطلاعی از داده ها یا حساب شما ندارد. فایل ها با استفاده از پیوندهای موقتی به طور ایمن به اشتراک گذاشته می‌شوند، و اگر در معرض حمله باج افزاری قرار بگیرید، بازیابی به موقع فایل ها را ذخیره می‌کند.

 این رویکرد امن در سایر محصولات SpiderOak نیز مشهود است. Crossclave یک ابزار همکاری است که همه آن ویژگی های امنیتی را در محیطی به کار می‌گیرد تا افراد بتوانند با هم کار کنند. از جمله در چت ها و تماس های ویدیویی. OrbitSecure امنیت سایبری را برای سازمان ها ارائه می‌دهد.

 نمیتوان از اقدامات امنیتی عالی SpiderOak ایراد گرفت. همچنین نگران هزینه های آن نباشید: اگر می‌خواهید One Backup را امتحان کنید، یک نسخه آزمایشی رایگان 21 روزه وجود دارد و قیمت ها از 6 دلار در ماه برای یک طرح 150 گیگابایتی شروع می‌شود.

  1. پرداخت در سایت Google Drive

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 یک نام بزرگ با عملکرد بی نظیر

 دلایل خرید:

  • رابط کاربری و ویژگی های آشنا
  • فضای زیادی
  • مقرون به صرفه

 دلایل اجتناب:

  • نگرانی های امنیتی جزئی

 همه درباره گوگل شنیده‌اند و تقریباً همه افرادی که گوشی هوشمند یا رایانه دارند به Google Drive دسترسی دارند. اما گوگل در مورد امنیت راضی کننده نبوده است.

 هر چیزی که در Google Drive آپلود می‌شود با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی SSL/TLS رمزگذاری می‌شود و احراز هویت دو مرحله ای از فایل های شما محافظت می‌کند. فایل ها در مراکز داده Google نیز پشتیبان گیری می‌شوند و گزینه های اشتراک گذاری گسترده به این معنی است که می‌توانید کنترل اطلاعات خود را حفظ کنید.

 بدون خرج کردن یک ریال در Google Drive  ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد. رابط کاربری ساده آن آپلود، ذخیره و اشتراک گذاری فایل ها را آسان می‌کند. ارتقاء آن نیز گران نیست: می‌توانید با صرف چند دلار در ماه، 100 گیگابایت فضا دریافت کنید و در صورت انتخاب سطوح بالاتر، تخفیف های بیشتری دریافت کنید و به Android VPN دسترسی پیدا کنید.

 یک نکته وجود دارد: وقتی فایل ها را در Google آپلود می‌کنید، قبل از رمزگذاری مجدد رمزگشایی و اسکن می‌شوند. این اتفاق برای ناامید کردن بسیاری از افراد کافی است، اما گوگل هنوز میزبان فایل نسبتاً ایمنی است که اکثر کاربران را راضی می‌کند.

  1. پرداخت در سایت iCloud

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 سرویس خانگی اپل از امنیت بالایی برخوردار است

 دلایل خرید:

  • طراحی دلپذیر و صاف
  • رمزگذاری و امنیت مناسب
  • گزینه های اضافی برای داده های حساس

 دلایل اجتناب:

  • فقط روی دستگاه های اپل کار می‌کند

 سرویس ذخیره سازی داخلی اپل 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه می‌دهد و سیستم مبتنی بر ابر کوپرتینو دارای ویژگی های امنیتی خوبی است. داده ها در هنگام انتقال با رمزگذاری TLS 1.2 رمزگذاری می شوند و در iCloud با فرمت AES ۱۲۸ بیتی ذخیره می‌شوند و فقط زمانی می‌توانید به داده ها دسترسی داشته باشید که با Apple ID خود وارد شده باشید.

 رمزگذاری سرتاسر اپل همچنین احراز هویت دو مرحله ای را اعمال می‌کند و اقدامات امنیتی اضافی از داده های سلامت محافظت می‌کند.

 دیدن iCloud با چنین امنیت قوی دلگرم کننده است، هرچه باشد، می‌تواند از همه چیزهایی که در دستگاه های شما ذخیره شده است نسخه پشتیبان تهیه کند.  و فراتر از امنیت، استفاده از این سرویس برای کاربران اپل آسان است. iCloud ساده، شهودی و بسیار امن است.

  1. پرداخت در سایت WeTransfer

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 یک سرویس رایگان و ایمن برای نقل و انتقالات داده ها

 دلایل خرید:

  • برای بسیاری از کاربران رایگان است
  • طراحی سریع و ساده
  • رمزگذاری خوب

 دلایل اجتناب:

  • برخی از ویژگی ها فقط برای مشتریان پرداختی قابل دسترسی هستند

 WeTransfer یکی از محبوب ترین وبسایت ها برای میزبانی و اشتراک گذاری فایل ها است، به خصوص اگر به جای یک حساب کامل، یک سرویس اشتراک گذاری فایل می‌خواهید. با توجه به افراد زیادی که از این سرویس استفاده می‌کنند، حفظ امنیت برای آن بسیار مهم است.

 برای این منظور، WeTransfer از رمزگذاری TLS برای انتقال فایل و رمزگذاری 256 بیتی AES فوق العاده برای ذخیره فایل ها استفاده می‌کند. داده‌ها فقط با پیوندهای منحصر به فردی که به سرور و گیرنده ارائه می‌شوند قابل دسترسی است.

نسخه رایگان WeTransfer امکان انتقال فایل 2 گیگابایتی را فراهم می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید به طور منظم از آن برای ذخیره و ارسال داده استفاده کنید، گزینه های پولی نیز در دسترس هستند.

 گزینه Pro به هر کاربر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و 200 گیگابایت انتقال فایل اعطا می‌کند و امنیت را به لطف انتقال های محافظت شده با رمز عبور بهبود می‌بخشد. یک گزینه Premium نیز وجود دارد که فضای ذخیره سازی نامحدود و ابزارهای همکاری بهتر را اضافه می‌کند.

  1. پرداخت در سایت Microsoft OneDrive

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 سرویس ذخیره سازی مایکروسافت به طور شگفت انگیزی از امنیت قوی برخوردار است

 دلایل خرید:

  • عملکرد رمزگذاری خوب
  • با سایر برنامه های مایکروسافت کار می‌کند
  • ویژگی های اضافی کسب و کار

 دلایل اجتناب:

  • برای کاربران اپل ایده آل نیست

 سرویس ذخیره سازی ابری مایکروسافت از سال 2007 وجود داشته است. مایکروسافت رویکردی قوی برای امنیت آن ایجاد کرده است.

 طبق معمول، رمزگذاری TLS از داده ها در حین حمل و نقل محافظت می‌کند و رمزگذاری 256 بیتی AES زمانی که داده ها به سرورهای مایکروسافت برسد، کنترل می‌شود. احراز هویت دو مرحله ای استاندارد است و این سرویس فقط اتصالات احراز هویت شده با HTTPS را امکان پذیر می‌کند. فقط مهندسان مجاز می‌توانند به مراکز داده مایکروسافت دسترسی داشته باشند و سیستم های امنیتی بلادرنگ از همه امکانات OneDrive محافظت می‌کنند.

 شبکه های موجود در OneDrive از بقیه شبکه های مایکروسافت جدا شده‌اند و از هر داده ای که در سرورهای OneDrive ذخیره می‌شود، حداقل در دو مکان مختلف در مناطق مختلف پشتیبان گیری می‌شود. OneDrive از اسکن ویروس، شناسایی باج افزار و تاریخچه نسخه نیز استفاده می‌کند.

 اگر از طرح رایگان OneDrive استفاده کنید، به اکثر این ویژگی ها در کنار 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی دسترسی خواهید داشت، و گزینه های پولی فضای ذخیره سازی بیشتر و دسترسی به برنامه های مایکروسافت آفیس را گسترش می‌دهند. اگر یک کسب‌وکار هستید، OneDrive خدماتی مانند Exchange، SharePoint و Teams را در کنار ویژگی های همکاری و اشتراک گذاری اضافی ارائه می‌کنند.

  1. پرداخت در سایت Dropbox

امن ترین فضای ابری سال 2022

امن ترین فضای ابری سال 2022

 یک گزینه هوشمند و ایمن برای انعطاف پذیری کار

 دلایل خرید:

  • توانایی امنیتی فراوان
  •  به طور کامل با ویژگی های تجاری
  • محصول رایگان در دسترس است

 دلایل اجتناب:

  • بدون پشتیبان کامل دستگاه

 فضای ذخیره سازی اندک در نسخه رایگان

 Dropbox یکی از اولین شرکت هایی بود که در زمینه ذخیره سازی ابری و میزبانی فایل اقدام کرد، بنابراین جای تعجب نیست که امنیت عالی نیز دارد.

 مانند بسیاری از سرویس های دیگر، داده ها با استفاده از پروتکل های TLS و SSL در حین انتقال و با رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES، رمزگذاری می‌شوند.

 Dropbox صندوق فایل محافظت شده با پین و احراز هویت دو مرحله ای لایه های امنیتی را اضافه می‌کند و گزینه های گسترده تاریخچه به این معنی است که می‌توانید به راحتی فایل ها را بازیابی کنید. اگر دستگاه ها گم یا دزدیده شوند، می‌توانید از راه دور آنها را پاک کنید. مشتریان تجاری از کنترل های محتوای قابل اعتماد، مدیریت امنیت در سطح سازمانی و کنترل زیرساخت تطبیقی ​​بهره می‌برند.

 اگر به حساب های تجاری خاصی ارتقا دهید، تأییدیه های دستگاه و دسترسی API نیز دریافت می‌کنید، بنابراین حفظ امنیت و ادغام Dropbox در کسب‌وکارتان آسان تر می‌شود.

 افراد می‌توانند از Dropbox و ویژگی های امنیتی قوی آن به صورت رایگان استفاده کنند. گزینه های Plus و Family آن همه قابلیت های اضافی را با قیمت های مناسب باز می‌کنند.

 انتخاب بهترین سرویس میزبانی فایل امن

 میزبانی فایل ها به صورت آنلاین، امروزه روندی عادی است. وقتی راه ساده تری برای نگهداری فایل وجود دارد، نیازی به نگهداری فیزیکی اسناد نیست. میزبانی آنلاین آسان و راحت است. امن و مطمئن است. همچنین معمولاً با چندین ویژگی ارائه می‌شود. بنابراین همکاری در پروژه ها در عین حفظ امنیت آسان تر می‌شود.

 گزینه استفاده از سرویس میزبانی فایل مزایای زیادی دارد. شما می‌توانید فایل های خود را در یک سیستم ذخیره سازی مبتنی بر ابر آپلود کنید. لازم نیست به فکر ذخیره سازی و نگهداری آن باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل ها را به فضای ذخیره سازی که توسط ارائه دهنده مدیریت می‌شود منتقل کنید و همه چیز همانطور که قرار است کار کند پیش می‌رود.

 علاوه بر این، می‌توانید برنامه آن را در هر یک از دستگاه های خود دانلود کنید و همه فایل های شما به طور خودکار در تمام سیستم هایتان همگام سازی می‌شوند. همچنین می‌توانید گزینه های اشتراک گذاری و مجوزهای فایل ها و پوشه های خود را مدیریت کنید، بنابراین همچنان کنترل حریم خصوصی خود را دارید.

 کدام میزبان فایل برای شما بهترین است؟

 وقتی تصمیم می گیرید کدام میزبان فایل را دانلود و استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید. گاهی اوقات گزینه های نرم افزاری رایگان و مقرون به صرفه ممکن است فقط گزینه های اساسی را ارائه دهند، بنابراین اگر نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته دارید، یک پلتفرم پولی بیشتر کار شما را راه می‌اندازد. علاوه بر این، نرم افزارهای سطح بالا واقعاً می‌توانند هر نیازی را برآورده کنند. مطمئن شوید که انتخاب شما تمامی نیاز های ذخیره سازی و امنیتی شما را برآورده کنند.

 چگونه این سرویس های میزبانی فایل را آزمایش کردیم؟

 برای آزمایش بهترین میزبانی فایل، ابتدا یک حساب کاربری با سرویس آنلاین مربوطه راه اندازی کردیم. سپس سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه می‌توان از سرویس میزبانی فایل برای اهداف مختلف و در موقعیت های مختلف، مانند هنگام استفاده از فایل های حجیم و دستگاه های مختلف استفاده کرد. هدف این بود که سرویس ها را تحت فشار قرار دهیم تا ببینیم ابزارهای اساسی آن چند مرده حلاجند. همچنین دستیابی به ابزارهای پیشرفته تری چقدر آسان است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT