پرداخت one drive

پرداخت one drive | خرید فضای ابری OneDrive

زمان مطالعه 2 دقیقه

OneDrive یک سرویس ذخیره سازی ابری از مایکروسافت است. همراه با مجموعه نرم افزار Microsoft 365 ارائه می شود، یا می توانید یک حساب مستقل رایگان دریافت کنید. می‌توانید فایل‌ها، از جمله عکس، موسیقی و ویدیو را در حساب خود ذخیره کنید، در چندین دستگاه به آن‌ها دسترسی داشته باشید و با دیگران به اشتراک بگذارید. در این مقاله به آموزش پرداخت one drive می پردازیم.

پرداخت one drive

پرداخت one drive

OneDrive به یک حساب مایکروسافت نیاز دارد که می توانید آن را از طریق ایمیل Hotmail و Outlook، Skype و شبکه Xbox دریافت کنید. می‌توانید از OneDrive در مرورگر وب یا برنامه در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های Android و iOS، رایانه‌های Windows و Mac و کنسول‌های Xbox استفاده کنید.

ویندوز 10 با OneDrive از پیش نصب شده ارائه می شود، و همچنین یک برنامه OneDrive ویندوز 10 در فروشگاه برنامه مایکروسافت استور موجود است.

امکانات در دسترس پس خرید فضای ابری OneDrive

پرداخت one drive

پرداخت one drive

OneDrive مشابه رقبای خود در فضای ذخیره سازی ابری کار می کند. اینها ویژگی های اصلی هستند که باید در مورد آنها بدانید:

پشتیبان‌گیری:
 همه فایل‌هایی که در OneDrive ذخیره می‌کنید در فضای ابری هستند، بنابراین اگر دستگاهی را گم کنید یا به آن آسیب بزنید یا از کار بیفتد، دسترسی را از دست نخواهید داد.

اشتراک گذاری:
 می توانید به جای ارسال ایمیل یا استفاده از درایو USB، فایل ها، پوشه ها و عکس ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. می توانید لینک فایل ها را از طریق ایمیل یا متن ارسال کنید.

اسکن اسناد: 
می‌توانید اسناد، رسیدها، کارت‌های ویزیت، و انواع دیگر کاغذها و رسانه‌ها را از دستگاه تلفن همراه خود مستقیماً در وان درایو اسکن کنید.

خزانه شخصی: 
از فایل های حساس با پین، اثر انگشت، چهره یا کدی که از طریق ایمیل یا متن ارسال می شود محافظت کنید. همچنین می توانید از Microsoft Authenticator برای قفل کردن فایل ها استفاده کنید. (تنظیم Microsoft Authenticator آسان است.) و می توانید فایل ها را از دستگاه تلفن همراه خود اسکن کرده و در صندوق خود ذخیره کنید. خزانه از رمزگذاری Bitlocker استفاده می کند و زمانی که برای مدت زمان مشخصی فعال نبوده اید حساب شما به طور خودکار قفل می شود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT