شغل توسعه دهنده iOS

از این شرح شغل توسعه دهنده iOS برای استخدام مناسب استفاده کنید

زمان مطالعه 6 دقیقه

اهمیت توسعه دهندگان iOS زمانی که صحبت از ایجاد اپلیکیشن در فروشگاه اپلیکیشن اپل می شود، ثابت شده است. اهمیت آنها همچنان در حال افزایش است زیرا شرکت های بیشتری از آیفون، برنامه های iOS و سایر خدمات استفاده می کنند. ویژگی های شغل توسعه دهنده iOS را در ادامه بخوانید.

استخدام یک توسعه‌دهنده iOS، بزرگی اپل را به‌عنوان یک سازنده پلتفرم که ارزش جذب و جمع‌آوری می‌کند، تأیید می‌کند. بسیاری از ابزارهای محل کار که برای اجرای روزانه شرکت‌ها استفاده می‌شوند، در دستگاه‌های iOS بهترین تجربه را دارند.

این واقعیت باعث می شود که شرکت های SaaS بخواهند بیشتر بر روی محصولات هدف اپل تمرکز کنند. از این رو نیاز روزافزون به توسعه دهندگان iOS است. سطح کیفیتی که توسط فروشگاه برنامه iOS حفظ شده است، بسیار مهم است که شرح شغل توسعه‌دهنده iOS شما را فیلتر کرده و شما را با بهترین‌های بازار کار مرتبط کند.

نقش ها و مسئولیت های یک توسعه دهنده iOS چیست؟

با استخدام یک توسعه‌دهنده سطح بالا یا متوسط iOS، آنها به احتمال زیاد به یک تیم موجود می‌پیوندند یا رهبری آن را بر عهده خواهند گرفت. توسعه دهندگان جوان بلافاصله تحت نظارت آنها قرار می گیرند. به عنوان توسعه‌دهنده ارشد، یک موقعیت رهبری از ابتدا در نظر گرفته می‌شود.

توسعه دهندگان سطح بالا تا متوسط iOS مسئول انجام بررسی کد هستند. آنها همچنین مسئول تسهیل منابع پروژه به زیردستان خود در میان سایر وظایفی هستند که بر اساس نیاز ایجاد می شود. توسعه دهندگان ارشد iOS فرصت های بیشتری برای شرکت در مرحله ایده پردازی پروژه ها خواهند دید.

در جایی که برنامه های تلفن همراه در حال حاضر برای این شرکت وجود دارد، توسعه دهنده جدید برنامه های موبایل iOS به خط لوله تکراری بهبود مستمر و یکپارچه سازی نسخه های این برنامه ها می پیوندد.

مهارت های مورد نیاز برای یک توسعه دهنده iOS چیست؟

از آنجایی که اپل محور است، هر توسعه‌دهنده iOS به دستگاه‌هایی که برای آن‌ها توسعه می‌دهند به عنوان یک ابرکاربر نزدیک می‌شود.

Swift، یک زبان برنامه نویسی منعطف و با اجرای روان برای ساخت اکثر برنامه هایی که با آنها در دستگاه های اپل ارتباط برقرار می کنید استفاده می شود. به طور خلاصه، این یک انطباق از یک Objective-C بسیار قدیمی تر و سفت تر (نسبتا) است.

در حالی که بیشتر برنامه‌های کاربردی برای پلتفرم iOS ترجیحاً با استفاده از محیط توسعه یکپارچه اختصاصی (IDE) Xcode ساخته می‌شوند، ابزارهای دیگر را می‌توان با نتایج مشابه (بسته به صلاحیت توسعه‌دهنده) استفاده کرد.

Xamarin یکی از این ابزارهای توسعه است که توسط مایکروسافت به صورت رایگان ایجاد و ارائه شده است و دارای قابلیت ساخت و استقرار برنامه های iOS است.

علاوه بر آشنایی با ابزارها و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده برای مونتاژ برنامه های iOS، توسعه دهنده باید بتواند اسناد مورد نیاز مشتریان را درک کند. از این میان، یک توسعه‌دهنده ماهر و خوب باید آنها را به نمونه‌های اولیه اپلیکیشن iOS تبدیل کند.

توانایی تبدیل اسناد متنی کامپایل‌شده در مرحله کشف پروژه به جریان‌های کاری فنی برای یک توسعه‌دهنده iOS قابل اغراق نیست.

زبان های برنامه نویسی محبوب برای یک برنامه نویس iOS

یک توسعه‌دهنده iOS ابزارها و زبان‌هایی را برای استفاده در مراحل طراحی و توسعه ساخت برنامه‌های خود انتخاب می‌کند. ما می‌توانیم در جزئیات ترکیب‌های مختلف ابزار سرگردان باشیم، اما این تصویر کامل را به شما نشان نمی‌دهد.

در عوض، در نظر بگیرید که هر ترکیب ابزار بر اساس محصول نهایی مورد نظر انتخاب می شود. اگر در حال ساخت بازی برای پلتفرم iOS هستید، می توانید از ابزارهایی مانند Unity3D و Xcode استفاده کنید. ترکیب، قابلیت های شگفت انگیز ترکیب بصری آنها یک مرحله توسعه لذت بخش و سریع تر را ایجاد می کند.

برنامه های کاربردی داده فشرده به بهترین وجه با اتصال API به پلتفرم های پایگاه داده بلادرنگ مانند Firebase یا MongoDb ساخته می شوند.

جدیدترین زبان‌ها مانند پایتون، روبی و جاوا اسکریپت را می‌توان در قالب بلوک‌های ساختمانی برای برنامه‌های iOS درآورد. با این حال، شما باید از رویکرد چند پلتفرمی برای توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده کنید. در حالی که توسعه‌دهنده را از یادگیری سوئیفت آزاد می‌کند، محصول نهایی را از نظر APIها و عملکردهای سخت‌افزاری دستگاه نیز کوتاه‌نویسی می‌کند.

بسیاری از زبان ها و چارچوب های iOS مورد نیاز برای این موقعیت را می توان در حین کار به دست آورد یا یاد گرفت. با این حال، در مورد توسعه دهندگان سطح بالا تا متوسط iOS، بیشتر مهارت ها و ویژگی ها قبلاً در آنها جا افتاده است.

چگونه توسعه دهندگان iOS در تیم توسعه قرار می گیرند؟

به‌عنوان بخشی از یک تیم توسعه بزرگ‌تر، توسعه‌دهنده توانمند iOS می‌تواند فناوری‌ها و برنامه‌های وب را برای تجربیات بومی iOS در تیم‌های چندکارهی تطبیق دهد. این کار با پورت کردن رابط‌ها برای تطبیق یکپارچه با دستگاه‌های اپل آغاز می‌شود و به همین دلایل با عملکرد بهینه‌سازی و ویژگی‌های جدید به پایان می‌رسد.

در مورد توسعه دهندگان ارشد iOS، آنها به طور خودکار ناظر کارهای انجام شده توسط اعضایی هستند که به آنها اختصاص داده شده است. شرکت در تمرین‌های آزمایشی برای پروژه‌هایی که فراتر از محدوده پروژه‌های iOS هستند، غیرمعمول نیست.

در این مرحله، شما از کارهایی که از یک توسعه دهنده iOS انتظار می رود هنگام استخدام برای پروژه ها انجام دهد آگاه هستید. با این حال، همانطور که در فصل های قبلی این پست قول داده شد، باید بتوانید خودتان یکی را استخدام کنید.

در زیر یک پیش نویس الگوی شرح شغل برای جستجوی شما از توسعه دهندگان iOS است تا به توسعه نرم افزار شما کمک کند.

الگوی شرح شغل برنامه نویس iOS

[نام شرکت را در اینجا وارد کنید] یک شرکت توسعه تلفن همراه است که بر روی سهولت استفاده و در عین حال برنامه‌های کاربردی قدرتمند برای کاربران نهایی تمرکز دارد. به دلیل گسترش، ما به دنبال توسعه دهندگان تلفن همراه iOS سطح بالا تا متوسط هستیم تا در حفظ مجموعه فعلی ما کمک کنند.

ما انتظار داریم که نامزدها در هنگام ایجاد پروژه های آینده رهبری کنند.

مسئولیت ها

  • در میان نقش‌هایی که باید بازی کنید، موارد زیر بخشی از روال روزانه (یا چرخه عمر پروژه) شما خواهند بود.
  • پاکسازی کدهای متعهد شده توسط توسعه دهندگان جوان
  • یادگیری آخرین روندهای توسعه و اجرای آنها در پروژه ها
  • طراحی گردش کار CI/CD برای برنامه های iOS
  • ارائه نقاط عطف پروژه به مدیران پروژه و گاهی اوقات در جلسات با مشتریان

مهارت ها و صلاحیت ها

موارد زیر صلاحیت ها و مهارت هایی است که از داوطلبان مناسب انتظار می رود:

  • دانش کار پیشرفته Xcode IDE
  • توسعه مهارت در زبان برنامه نویسی Swift
  • مدیریت مخزن Git و نسخه سازی کد
  • آشنا با Agile و سایر متدولوژی های مدیریت پروژه
  • توسعه کراس پلتفرم با استفاده از Xamarin
  • ایجاد و انطباق API برای افزودن ویژگی‌هایی از سرویس‌های دیگر
  • تجربه فناوری پایگاه داده موبایل

شما باید تجربه آزمایش برنامه ها را با برنامه هایی مانند Selenium یا Testim.io داشته باشید.

ناگفته نماند که شما باید کاربر پیشرفته دستگاه های اپل باشید

مدرک علوم کامپیوتر متقاضیان را در خط مقدم این موقعیت قرار می دهد. با این گفته، صلاحیت های بیشتر برای این نقش مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. تجربه توسعه iOS با ابزارهایی که استفاده می‌کنیم، ادغام راحت‌تر با تیم [نام شرکت را در اینجا وارد کنید] می‌کند.

به طور خلاصه: بوت کمپ ها، هکاتون ها و سایر روش های جدید کسب دانش و تجربه به جای مدرک لیسانس یا سال ها تجربه مشکلی ندارند.

خصوصیات فردی

نامزدهای ترجیحی در هر مرحله اشتیاق خود را برای یادگیری فناوری های جدید نشان داده اند. در حالی که این وظیفه توسعه‌دهنده است که خود را به دانش تازه در مورد نقش‌های خود مجهز کند، شرکت تا آنجا که از چنین طرح‌هایی حمایت می‌کند، پیش خواهد رفت.

یک بازیکن تیمی فرهنگ شرکت ما را بدون در نظر گرفتن پیشینه آنها فراگیر خواهد یافت. همچنین داشتن مهارت های ارتباطی خوب به نفع شما خواهد بود.

غرامت و مزایا

بسته های حقوق و دستمزد رقابتی به نامزدهای موفق قبل از ثبت نام برای کار پیشنهاد می شود. این شرکت همچنین پوشش دندانی و بینایی را به همراه مزایایی که کار کردن با ما را در تمام مدت ارزشمند می کند به کارمندان ارائه می دهد.

چگونه درخواست شود

لطفاً با نمونه کار توسعه خود و یک رزومه دقیق برای ارزیابی به این آگهی شغلی پاسخ دهید. از طرف دیگر، می‌توانید درخواست خود را به همراه یک نامه پوششی به [اطلاعات تماس اینجا وارد کنید] ارسال کنید.

لطفاً قبل از پیگیری درخواست خود، مدتی را در نظر بگیرید، زیرا انتظار داریم بسیاری از نامزدها را برای این موقعیت بررسی کنیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT