استیکینگ شیبا

استیکینگ شیبا درصرافی Shibaswap

زمان مطالعه 2 دقیقه

به گفته یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Shibainuart که فعالیت آن مختص جامعه SHIB بوده و معمولاً به‌روزرسانی‌های مربوط به اکوسیستم SHIB را ارائه می‌کند، در حال حاضر بیش از 37 تریلیون توکن SHIB در Shibaswap استیک شده است. موجودی سایر توکن‌های این اکوسیستم، یعنی LEASH و BONE، در حال حاضر به 35533 و 66224009 واحد می رسد. تاکنون بیش از 37 تریلیون SHIB در صرافی غیرمتمرکز Shibaswap استیک شده است. در این خبر به بررسی استیکینگ شیبا در Shibaswap می پردازیم.

استیکینگ شیبا

همانطور که می دانید، ShibaSwap صرافی غیرمتمرکز بومی شبکه شیبااینو است. این صرافی که در ژوئیه 2021 (تیر 1400) راه اندازی شد، بسیاری از ویژگی های مشابه با سایر صرافی های غیرمتمرکز مانند مبادله توکن و استخرهای نقدینگی، استیکینگ و حاکمیت را داراست.

استیکینگ شیبا

استیکینگ شیبا

نقدینگی ShibaSwap توسط SHIB trifecta، توکن اصلی اکوسیستم شیبا و همچنین دو توکن دیگر مبتنی بر ERC-20 یعنی BONE و LEASH تامین می‌شود. توکن BONE با مجموع موجودی در گردش 250 میلیون، به عنوان توکن حاکمیتی این پلتفرم عمل کند. دارندگان توکن های BONE می توانند از “Doggy DAO” برای ارائه پیشنهاد و رای دادن در مورد بهبود پروتکل ShibaSwap استفاده کنند.

پورتال توکن سوزی شیبااینو تاکنون بیش از 22 میلیارد SHIB را سوزانده است

گزارش ها حاکی از آن هستند که در هفته اول فعالیت پورتال توکن سوزی SHIB، بیش از 22 میلیارد توکن SHIB سوزانده شده است. کاربران می توانند با انتقال توکن های SHIB به این پورتال، به طور دائم آنها را از منبع در حال گردش این ارز حذف کنند. به این ترتیب، می توان توکن را کمی کمیاب تر کرد و به طور بالقوه ارزش آن را افزایش داد.

در همین حال، همانطور که قیمت SHIB برای یک حرکت بزرگ دیگر آماده می شود، نهنگ ها به انباشت آن ادامه می دهند. به طوری که دو نهنگ برتر اتریوم در 24 ساعت گذشته 200 میلیارد SHIB جمع آوری کرده اند.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT