سایت های مشابه Craigslist

معرفی بهترین سایت های مشابه Craigslist | فروش اشیا دست دوم در سراسر دنیا

زمان مطالعه 5 دقیقه

می خواهید اقلام مورد استفاده خود را به صورت محلی بخرید و بفروشید؟ در این مقاله برترین سایت های مشابه Craigslist را بررسی می‌کنیم.

برترین سایت های مشابه Craigslist

Craigslist بخش جالبی از اینترنت است. برای بسیاری از مردم، Craigslist یک بازار محبوب برای خرید و فروش اقلام به صورت محلی است.

پرداخت در سایت Craigslist

اما این تنها گزینه شما نیست. وبسایت های زیادی وجود دارند که می‌توانید آگهی های طبقه بندی شده ارسال کنید، اشیا دست دوم بفروشید یا بخرید. برخی حتی نیازی به حساب کاربری ندارند. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین گزینه های موجود بیندازیم.

پرداخت در سایت Oodle Marketplace

سایت های مشابه Craigslist

سایت های مشابه Craigslist

Oodle تقریباً همان ویژگی های Craigslist را دارد، اما به عنوان یک شبکه اجتماعی نیز عمل می کند. کار اصلی ارسال آگهی های آنلاین است. چیزی که این وبسایت را متمایز می کند، امکان افزودن دوستان به شبکه و دیدن پروفایل های فیسبوک سایر کاربران است.

این پلتفرم از همان فناوری استفاده می کند که Facebook Marketplace را تقویت می کند. لازم نیست از فیسبوک برای ارسال پست استفاده کنید، اما باید حساب Oodle خود را به نمایه فیسبوک خود متصل کنید. این ویژگی اعتماد سازی را آسان تر می کند و نشان می دهد که شما یک کاربر قانونی هستید.

تمرکز Oodle بر روی شبکه های اجتماعی باعث می شود افرادی که به دنبال یافتن اقلام در یک دسته بندی خاص هستند کمی بیشتر وقت بگذارند. برخی از کاربران این طرح را ترجیح می دهند و برخی دیگر آن را خسته کننده می دانند. با این حال، رابط کاربری آن آسان است، حتی برای کسانی که مهارت های زیادی ندارند.

فعالیت های زیادی در Oodle وجود دارد. شما نه فقط می‌توانید اشیای دست دوم را برای فروش پست کنید، بلکه می‌توانید از این پلتفرم برای یافتن شغل در نزدیکی خود استفاده کنید. به نظر می‌رسد این سایت نسبت به رقبا، نتایج بهتری از نظر جغرافیایی ارائه می‌دهد و علاوه بر ایالات متحده، از چندین کشور پشتیبانی می‌کند. این سایت در استرالیا، کانادا، هند، ایرلند، نیوزیلند و بریتانیا فعالیت دارد.

پرداخت در سایت Geebo

سایت های مشابه Craigslist

سایت های مشابه Craigslist

این گزینه یکی دیگر از پیشکسوتان صنعت خرید و فروش است. Geebo هرگز وضعیتی مشابه شرکت های Craigslist و eBay را به دست نیاورده است، اما برای هر کسی که به دنبال یک سایت طبقه بندی شده جایگزین باشد، یک گزینه بالقوه است.

مانند سایر سایت های خرید و فروش، رابط کاربری آن آسان است. کمی رنگارنگ تر و مدرن تر از Craigslist است، اما از این لحاظ به eBay نمی‌رسد. کاربران می توانند آگهی های رایگان را همراه با عکس های مرتبط و اطلاعات اضافی مانند قیمت، مکان و دسته بندی محصول ارسال کنند.

Geebo از شعار “طبقه بندی جامعه ایمن” استفاده می کند و ادعا می کند که رویکرد شخصی تری نسبت به رقبا دارد. وبلاگ آن زمان زیادی را صرف انتشار مشکلات رقبا میکند، اما خود آن از نظر کلاهبرداری چندان ایمن نیست.

پرداخت در سایت Facebook Marketplace

سایت های مشابه Craigslist

سایت های مشابه Craigslist

وقتی در مورد Oodle صحبت می کردیم، اشاره ای به خود فیسبوک وجود دارد. در حال حاضر هزاران گروه در فیسبوک وجود دارند.

به آن به عنوان یک گزینه تخصصی تر فکر کنید که در آن می توانید جستجوهای محلی را برای چیزهایی که می خواهید بخرید یا بفروشید انجام دهید. حتی ممکن است افرادی را بیابید که محصولاتی مانند لباس را به صورت رایگان فهرست می کنند.

یک عکس بگیرید و آن را منتشر کنید تا کالاهای خود را بفروشید. برای خرید، کلمات کلیدی را تایپ کنید و بر اساس مکان، طبقه بندی و قیمت یا از طریق نقشه فیلتر کنید. این بازار مبتنی بر جامعه به شما این امکان را می‌دهد که از طریق پروفایل های اجتماعی نسبت به افرادی که با آنها سر و کار دارید شناخت داشته باشید.

برای حفظ امنیت، مطمئن شوید که لیست ها و همچنین نمایه های فیسبوک آنها را به دقت بررسی کرده اید. در حالت ایده‌آل، فقط از کاربران دارای نمایه‌های تأیید شده خرید کنید. می توانید با استفاده از فیسبوک مسنجر با فروشنده صحبت کنید تا در مورد قیمت نهایی مذاکره کنید. اگر پرچم قرمز را مشاهده کردید، مراقب جزئیات باشید.

Marketplace در برنامه فیسبوک و روی دسکتاپ و تبلت در دسترس است. به دنبال نماد فروشگاه در پایین برنامه در iOS یا در بالای برنامه در اندروید بگردید.

پرداخت در سایت ClassifiedAds.com

سایت های مشابه Craigslist

سایت های مشابه Craigslist

ClassifiedAds.com، یکی از قدیمی ترین سایت های خرید و فروش، دارای هزاران فهرست در هر دسته ‌ای است که فکرش را بکنید. ماشین دست دوم، لوازم خانگی، اسباب بازی، دستگاه های بدنسازی خانگی، تلفن همراه، تشک های دست دوم و سایر کالاها وجود دارد.

این پلتفرم همچنین دارای بخش های اختصاصی برای مشاغل، خدمات و لیست املاک است. اگر چیزی توجه شما را جلب کرد، می توانید به فروشنده پیام دهید و اطلاعات بیشتری را درخواست کنید. خریداران نیازی به ایجاد یک حساب کاربری ندارند.

بیشتر فهرست ها بسیار ابتدایی هستند و شبیه آگهی های طبقه بندی ‌شده‌ای هستند که در روزنامه ها می‌بینید. بسته به ترجیحات خود، می توانید بر اساس دسته بندی جستجو کنید یا از نوار جستجو برای یافتن موارد مستعمل، خدمات محلی یا املاک اجاره ای استفاده کنید. همچنین گزینه ای برای فیلتر کردن نتایج بر اساس مکان وجود دارد.

پرداخت در سایت Locanto

سایت های مشابه Craigslist

سایت های مشابه Craigslist

Locanto یک نسخه ساده تر از Craigslist است. کاربران می‌توانند آگهی های طبقه بندی شده رایگان را در نزدیک به ۶۰ کشور در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده، چین، کانادا، ویتنام، ایرلند، و غیره ارسال کنند.

این پلتفرم را به عنوان یک فروشگاه جامع برای لوازم دست دو، رویدادهای محلی، مشاغل، خودرو و املاک و مستغلات در نظر بگیرید. همچنین بخشی به نام انجمن وجود دارد که در آن می توانید پرستاران کودک، نوازندگان، مربیان و سایر ارائه دهندگان خدمات را بیابید. این وبسایت آگهی های پولی را از خرده‌فروشان محلی و ملی می‌پذیرد و پیدا کردن آنچه را که نیاز دارید آسان تر می‌کند.

مثلاً اگر می‌خواهید تجهیزات بدنسازی خانگی بخرید، می‌توانید آن را از یک فروشنده خصوصی تهیه کنید یا به دنبال فروشگاه هایی نزدیک منطقه خود بگردید. Locanto همچنین به شما این امکان را می دهد که کاربران را دنبال کنید یا نادیده بگیرید، با تبلیغ کنندگان تماس بگیرید یا پیشنهاد بدهید.

سایر بازارهای آنلاین

فروشگاهی را انتخاب کنید که بیشترین مخاطب را داشته باشد یا جامعه پر رونقی داشته باشد. حتی فروش در سطح بین المللی دیگر دشوار نیست.

  1. AdsGlobe
  2. Your Classifieds
  3. Wallapop
  4. Gumtree (UK)
  5. AdlandPro
  6. AdsGlobe
  7. Mercari
  8. Bookoo
  9. USA Today Classifieds
  10. Free Ads Time
راه های بیشتر برای استفاده از Craigslist

سایت های زیادی مانند Craigslist وجود دارد، اما این سایت ها به دلیل جوامع کاربری قوی‌شان انتخاب شده‌اند. یک سایت طبقه بندی شده در صورتی که هیچ کس از آن بازدید نکند، کاربرد چندانی ندارد.

در عصر دیجیتال، می‌توانید از برنامه های خرید و بسیاری از برنامه های تخصصی که فقط چند دسته را فهرست می‌کنند، مانند ماشین های دست دوم یا وسایل الکترونیکی را انتخاب کنید. چه بخواهید لوازم دست دوم بخرید، چه ابزارهای قدیمی خود را بفروشید، چه پیمانکاران محلی پیدا کنید، هر چیزی که نیاز دارید تنها یک کلیک فاصله دارد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT