ان اف تی های Bored Ape

افزایش تقاضا برای ان اف تی های Bored Ape در عرض 24 ساعت

زمان مطالعه 2 دقیقه

ان اف تی های Bored Ape شاهد افزایش سرسام آور تقاضا در 24 ساعت گذشته بودند. حجم معاملات 24 ساعته مجموعه 176 درصد افزایش یافت. این افزایش را می توان تا حد زیادی به افزایش خرید نهنگها نسبت داد، زیرا قیمت کف مجموعه Bored Ape Yacht Club به زیر سطوح اصلی کاهش یافت.

ان اف تی های Bored Ape

BAYC مجموعه ای منحصر به فرد از NFT ها در بلاک چین اتریوم است که همچنان مورد توجه افراد مشهور، تجار و نهنگ های رمزنگاری است. با توجه به اینکه میمون ها بر اساس اتریوم قیمت گذاری می شوند، قیمت کف دلاری آنها در هفته های اخیر به دنبال کاهش دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان با افت شدید روبرو شده است.

نهنگ‌ها NFT‌های Bored Ape NFT را در میان افت قیمت به‌دست می‌آورند

در 7 روز گذشته، قیمت کف BAYC امروز به حداقل قیمت 100.85 ETH کاهش یافت. کاهش قابل توجه قیمت کف در 24 ساعت گذشته مورد توجه نهنگ ها قرار گرفت.

طبق داده‌های NFTGo.io، نهنگ‌ها در 24 ساعت گذشته 5 مورد از 11 مجموعه را نزدیک به قیمت کف 109 ETH به دست آوردند. قیمت فعلی مجموعه BAYC 109.50 ETH است. علاوه بر این، ارزش کل بازار 996 میلیون دلار است و تعداد آدرس های نگهداری شده 6419 است.

نهنگ کریپتو Jeffrey Huang (جفری هوانگ)، ان اف تی Bored Ape Yacht Club #7858 را با بالاترین قیمت یعنی 140 ETH، به ارزش 423,433.41 دلار خرید.

علاوه بر این، مجموعه BAYC و Mutant Ape Yacht Collection (MAYC) در 24 ساعت گذشته در 5 مجموعه برتر NFT باقی مانده است زیرا این مجموعه همچنان مورد تقاضا است.

در همین حال، مجموعه Bored Ape Yacht Club در فیلم سه قسمتی «سه‌گانه Degen» توسط Coinbase در سال آینده نمایش داده می‌شود و این شرکت در حال حاضر از صاحبان BAYC می‌خواهد تا شخصیت‌های Bored Ape و ایده‌های داستانی را پیشنهاد کنند.

قیمت ApeCoin (APE) در انتظار روند صعودی است

قیمت ApeCoin (APE) در 7 روز گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به 13.46 دلار رسیده است. اخبار BAYC و ApeCoin در سه گانه فیلم Coinbase و شایعات لیست APE در Robinhood قیمت APE را از 12 تا 14 آوریل 20 درصد افزایش داد. در حال حاضر، قیمت در محدوده 12 تا 12.50 دلار در حال حرکت است.

با این وجود، قیمت APE مرتبط با BAYC با افزایش علاقه نهنگ‌ها و بهبود احساسات بازار بالاتر خواهد رفت.

منبع: coingape

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. حمیدجلالی گفت:

    از ابتدا هم این ان اف تی ها پرسروصدا و جذاب بودن، قشنگی دنیای ان اف تی ها امکان ساختنش برای همه است که میتونیم رایگان تو پلتفرم های مختلف عرضه کنیم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT