معرفی ارز دیجیتالی الکترونیوم (electroneum) ، ارزی که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید

معرفی ارز دیجیتالی الکترونیوم (electroneum) ، ارزی که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه ارز‌های دیجیتال زیادی به صورت قارچ گونه در حال ظهور می‌باشند. بعضی از این ارز‌ها انشعاباتی از ارز‌های مادر نظیر بیت کوین و اتریوم می‌باشند و بعضی دیگر نیز به طور مستقل شکل گرفته‌اند. در این بین بعضی از ارز ها می توانند راه خود را در بازار کریپتو کارنسی پیدا کنند و پیشرفت داشته باشند و بعضی نیز محکوم به فنا هستند. در این مقاله با یکی از آینده دار‌ترین و متفاوت‌ترین ارز دیجیتالی به نام الکترونیوم آشنا می‌شویم.

ارز دیجیتالی الکترونیوم چیست؟

2 معرفی ارز دیجیتالی الکترونیوم (electroneum) ، ارزی که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید

الکترونیوم یا ETN یک پلت فرم پرداخت مبتنی بر بلاکچین است، که به طور خاص برای استفاده در گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.

پیدایش این ارز دیحیتال به سال ۲۰۱۷ باز میگردد. بنیان گذاران این ارز از تاریخ ۱۴ سپتامبر تا ۲۳ اکتبر پیش فروش این ارز را در ico شروع کردند. در طول مدت این ico حدود ۲۰ درصد از کل میزان قابل عرضه‌ی این ارز توسط مردم خریداری شد. حدود ۴۰ میلیون دلار از این عرض به وسیله‌ی ارز مادر اتریوم به مردم واگذار شد.

چه مقدار electroneum تولید می‌شود؟

4 معرفی ارز دیجیتالی الکترونیوم (electroneum) ، ارزی که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید

به گفته‌ی تیم قدرتمند این ارز دیجیتال، مقدار قابل تولید ETN در کل حدود ۲۱ میلیارد الکترونیوم می‌باشد. جالب است بدانید که تا کنون حدود ۹ میلیارد از این عرض در دسترس قرار گرفته شده است. قیمت پایه‌ی الکترونیوم در سال ۲۰۱۷ چیزی در حدود ۱ سنت بود. اوج قیمت این عرض در سال ۲۰۱۸ رخ داد و به چیزی در حدود ۱۸ سنت رسید. بازگشت سرمایه‌ای در حدود ۲۰ برابر شگفت انگیز است.

ماین electroneum به چه صورت می باشد

1 معرفی ارز دیجیتالی الکترونیوم (electroneum) ، ارزی که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید

ماینینگ ارزهای دیجیتال هزینه‌های زیادی جهت تامین دستگاه‌های ماین و همچنین هزینه‌ی برق در پی دارد. جالب‌ترین بخش ارز دیجیتالی الکترونیوم ماینینگ آن توسط گوشی هوشمند شما می‌باشد. با توجه به اینکه فکر اولیه‌ی شکل گیری این ارز ارائه‌ی شیوه‌ی پرداختی جدید درمارکت گوشی‌های هوشمند می‌باشد، ماینینگ این ارز نیز توسط گوشی‌های هوشمند صورت می‌پذیرد. جهت ماین etn کافی است اپلیکیشن این ارز را روی گوشی خود نصب کنید. با ایجاد یک کیف پول و استفاده از اینترنت شروع به ماین این ارز آینده دار نمایید. جالب است بدانید در هنگام ماینینگ این ارز به مقدار ناچیز از دیتای گوشی شما استفاده می‌شود و گوشی شما داغ نخواهد شد.

در سال ۲۰۱۸ و با ارائه‌ی اپلیکیشن ویژه‌ی موبایل، دریافت و ارسال این ارز بین کیف پول‌های ارز دیجیتالی الکترونیوم به صورت آنی امکان پذیر شد. کافیست شماره کیف پول دریافت کننده را در اپلیکیشن وارد نمایید و با کارمزد حدود 0.2 etn هر مبلغی که مد نظرتان است را ارسال نمایید.

بازی‌های آنلاین و ارز دیجیتالی الکترونیوم

5 معرفی ارز دیجیتالی الکترونیوم (electroneum) ، ارزی که در آینده بیشتر از آن خواهید شنید

این ارز دیجیتال قصد دارد تا پرداخت در ضمینه‌ی بازی‌های آنلاین را ساده تر کند و به دنبال ورود به این عرصه می‌باشد. احتما تاکنون بازی‌های آنلاینی که در آن نیاز به خرید طلا، سلاح و یا تسریع در یک فرایند می‌باشد را انجام داده اید. الکترونیوم در نظر دارد تمامی خرید‌های بازی‌های آنلاین را به دست گیرد تا کاربران به راحتی و با استفاده از گوشی هوشمند خود این خرید‌ها را انجام دهند.

شاید ارز دیجیتالی الکترونیوم اولین ارزی که در ضمینه‌ی موبایل عرضه شده است باشد اما مسلما آخرین آن نمی‌باشد. چیزی که بسیاری را به آینده ی این ارز امیدوار کرده است تیم قوی و فعال ارز دیجیتالی الکترونیوم است.
برنامه ریزی جامع و دقیق موسسان آن باعث اقبال بسیاری از فعالان حوزه‌ی کریپتو به این ارز شده است.

بسیاری از اکسچنجر های معروف نظیر hitbtc یا kucoin این ارز را پشتیبانی می‌کنند. کافی است در این سایت ها کیف پول Etn را ساخته و کیف پول خود را شارژ نمایید.

مجموعه اول پرداخت با افتخار در این ضمینه همراه شما است. با مراجعه به وب سایت اول پرداخت از خدمات ما در ضمینه‌ی ارزهای دیجیتال رمز نگاری شده استفاده نمایید.

امتیاز 4.7/5 - از 16 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT