امتیازات کانال توییچ

امتیازات کانال توییچ چیست؟ چگونه آنها را تنظیم کنیم؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

وقتی زمان مناسبی را در Twitch صرف می‌کنید، می‌توانید امتیاز کانال یا Channel Point کسب کنید، اما آنها دقیقاً چه هستند؟ چگونه آنها را تنظیم می‌کنید؟ امتیازات کانال توییچ چطور به دست می آیند.

خرید با پی پال

اگر تا به حال یک استریم را تماشا کرده باشید و دیدید که بیننده‌ای جوایز انحصاری دریافت می‌کند، امتیازات کانال را در عمل مشاهده کرده‌اید. احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانید برخی از این پاداش ها را خودتان به دست آورید.

اگر چنین است، این مقاله جواب سوال شماست. در اینجا، همه چیزهایی را که باید در مورد امتیازات کانال و نحوه دریافت آنها به عنوان بیننده بدانید، توضیح خواهیم داد.

امتیازات کانال توییچ چیست؟

امتیازات کانال امتیازهایی هستند که از Twitch در ازای وقت و تعامل با یک کانال دریافت می‌کنید. پس از جمع‌آوری تعداد کافی امتیاز کانال، می‌توانید از آنها برای جوایز انحصاری در استریمی که آنها را جمع‌آوری کرده‌اید، استفاده کنید.

این پاداش ها می‌توانند از برجسته کردن پیام شما برای اطمینان از اینکه استزیمر مورد علاقه‌تان نظر شما را از دست نمی‌دهد تا حتی یادآوری به آنها برای نوشیدن یک جرعه آب متفاوت باشد. هر بازخرید امتیاز کانال توسط خود استریمر تنظیم می‌شود، بنابراین می‌توانند هر چیزی باشند. البته تا زمانی که از خط مشی استفاده قابل قبول Twitch Points پیروی کنند.

امتیاز کانال هیچ گونه تاریخ انقضایی ندارد، بنابراین می‌توانید به همان کانال بازگردید تا هر تعداد امتیازی که دلتان می‌خواهد جمع آوری کنید.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که امتیازات کانال قابل انتقال به کانال استریم های دیگر نیستند. این بدان معناست که شما نمی‌توانید امتیاز کانالی را که در یک استریم دریافت کرده اید بگیرید و در کانالی دیگر استفاده کنید.

بینندگان از امتیازات کانال چه چیزی دریافت می‌کنند؟

امتیازهای کانال فقط در کانال استریم معتبر هستند. آنها به پول دنیای واقعی قابل تبدیل نیستند، بنابراین استریمر واجد شرایط دریافت هیچ گونه سود پولی از امتیازات کانالی نیست. هدف اصلی آنها جذب مخاطبان و علاقمند نگه داشتن بینندگان به استریم است.

اگر استریمری امتیازات کانال جالب و سرگرم کننده ای داشته باشد، بینندگان بیشتر به تماشای برنامه او ادامه می‌دهند و فعالانه در استریم شرکت می‌کنند. هر چه چت جذاب تر باشد، احتمال ماندن بینندگان جدید بیشتر است. و هر چه یک استریمر بیننده بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه Twitch آنها را به دیگران توصیه کند بیشتر است.

بنابراین استریمر از امتیاز کانال پول نقد دریافت نمی‌کند، استریم آنها هم برای بیننده و هم برای پخش کننده جذاب تر می‌شود که به نوبه خود به رشد کانال آنها کمک می‌کند.

نحوه تنظیم بازخرید امتیازات کانال در Twitch

به عنوان یک استریمر، می‌توانید پس از رسیدن به وضعیت وابسته یا شریک، بازخرید امتیاز کانال را تنظیم کنید. بازخرید امتیازات کانال بسیار قابل تنظیم است. می‌توانید از میان فهرستی از بازخرید امتیازهای از پیش ساخته شده انتخاب کنید یا خلاق باشید و موارد جدید بسازید.

همچنین می‌توانید ظاهر امتیازات کانال خود را سفارشی کنید و نام آنها را تغییر دهید تا برای بینندگان خود شخصی تر شوند.

برای تنظیم و سفارشی کردن امتیازات کانال خود، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • با کلیک بر روی نماد کاربر در سمت راست بالای صفحه و انتخاب آن از منوی کشویی به داشبورد سازنده خود بروید.
  • پاداش بیننده را انتخاب کنید.
  • امتیاز کانال را انتخاب کنید.
  • اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، سوئیچ را برای فعال کردن روشن کنید.
  • برای سفارشی کردن نماد و نام امتیاز کانال خود، Customize Points Display را انتخاب کنید.
  • برای تنظیم بازخرید امتیاز کانال، مدیریت پاداش ها و چالش ها را انتخاب کنید.
  • برای فعال کردن پاداش های پیش فرض، به پایین پیمایش کنید، یا + Add New Custom Reward را انتخاب کنید تا پاداش خود را بسازید.
  • سپس باید نام و توضیحات خود را وارد کنید تا بیننده بداند چه چیزی را دریافت خواهد کرد. همچنین می‌توانید یک تایمر برای پاداش خود اضافه کنید یا تعداد دفعات قابل بازخرید آن را در هر استریم محدود کنید.

با بازخرید امتیاز کانال خود خلاق باشید. سعی کنید مخاطبان خود را با استفاده از آنها درگیر کنید یا به بینندگان خود اجازه دهید در بازی که در حال انجام آن هستید شرکت کنند و به آنها اجازه دهید شخصیت یا سلاح شما را در دور بعدی انتخاب کنند.

نحوه دریافت امتیاز کانال در توییچ

Twitch برای درگیر شدن در یک استریم، چه در چت فعال باشید و چه صرفا تماشا، امتیاز کانال را به شما پاداش می‌دهد. می‌توانید فقط برای تماشای یک استریم، امتیاز کانال به دست آورید، اگر در چت فعال باشید، یک استریم را چندین بار پشت سر هم تماشا کنید، در حمله ها شرکت کنید و موارد دیگر، امتیاز بیشتری را سریع تر جمع آوری کنید.

برخی از امتیازات کانال به طور خودکار به موجودی شما اضافه می‌شوند. اما موارد دیگر به عنوان یک پاپ آپ در کنار موجودی امتیاز شما ظاهر می‌شوند که برای پذیرش باید روی آن کلیک کنید.

در زیر خلاصه ای از اقدامات جمع آوری امتیاز کانال و تعداد آنها آورده شده است:

تماشای کانال: وقتی بیننده ای یک برنامه را تماشا می‌کند، به ازای هر 5 دقیقه زمان تماشای زنده، 10 امتیاز دریافت می‌کند.

تماشای فعال کانال: وقتی بیننده ای به طور فعال یک برنامه را تماشا می‌کند، به ازای هر 15 دقیقه زمان تماشای زنده 50 امتیاز دریافت می‌کند. ناظر فعال به کسی اطلاق می‌شود که در چت نیز مشارکت می‌کند.

شرکت در حمله: ۲۵۰ امتیاز برای بینندگانی که به یک حمله می‌پیوندند تعلق می‌گیرد.

دنبال کردن یک کانال: وقتی بیننده یک کانال را دنبال می‌کند، 300 امتیاز کانال دریافت می‌کند.

تماشای Streak 2: وقتی بیننده ای برای دو استریم متوالی برمی‌گردد، 300 امتیاز کانال دریافت می‌کند. هر نمونه باید حداقل 10 دقیقه طول بکشد. نمونه دوم باید حداقل 30 دقیقه قبل از شروع برنامه دوم به پایان رسیده باشد. این قانون برای همه اعمال می‌شود.

تماشای Streak 3: اگر یک بیننده برای بار سوم به یک استریم بازگردد، می‌تواند 350 امتیاز کانال دریافت کند.

تماشای Streak 4: پاداش برای ۴ تماشای پیاپی، ۴۰۰ امتیاز کانال است.

تماشای بیش از ۵ Streak: پاداش تماشای ۵ رگه پیاپی، ۴۵۰ امتیاز کانال است.

اولین تشویق: اولین Cheer در یک کانال در 30 روز با 350 امتیاز کانال پاداش داده می‌شود. پاداش به کسانی که ناشناس تشویق می‌کنند تعلق نمی.گیرد.

اولین هدیه مشترک شدن: بیننده می‌تواند 500 امتیاز کانال برای هدیه دادن اولین اشتراک خود در 30 روز کسب کند. این جایزه به کسانی که به صورت ناشناس هدیه می‌دهند تعلق نمی‌گیرد.

امتیازات کانال مشترک

Twitch سه سطح اشتراک را ارائه می‌دهد. قیمت هر یک از این سطوح از 4.99 دلار تا 24.00 دلار افزایش می‌یابد. اگر در یک کانال مشترک شوید، حتی امتیاز کانال بیشتری کسب خواهید کرد.

  • سطح 1 فرعی: تماشای امتیاز کانال را 1.2 برابر افزایش می‌دهد.
  • سطح 2 فرعی: تماشای امتیاز کانال را 1.4 برابر افزایش می‌دهد.
  • سطح 3 فرعی: تماشای امتیاز کانال را 2 برابر افزایش می‌دهد.

نحوه استفاده از امتیاز کانال در توییچ

استفاده از امتیاز کانال شما آسان است. موجودی امتیاز کانال شما در چت، درست در سمت چپ دکمه چت ظاهر می‌شود. روی موجودی امتیاز کانال خود کلیک کنید، یک کادر پاپ آپ ظاهر می‌شود که بازخرید امتیاز کانال پخش کننده را نشان می‌دهد. برای بازخرید، به سادگی روی بازخریدی که می‌خواهید امتیازات خود را در آن خرج کنید کلیک کنید.

استفاده از امتیازات کانال تنها یک راه برای تعامل با مردم و ایجاد یک انجمن آنلاین است. همچنین راه های بسیار بیشتری برای فراگیرتر کردن چت در استریم وجود دارد، مانند استفاده از دستورات چت در Twitch.

خرید با پی پال

با ارائه پاداش ها، خلاق شوید

اگر بیننده‌ای هستید که دوست دارد در جریان حضور پیدا کند، مشارکت و استفاده از برخی از امتیازات کانال خود را در نظر بگیرید.

اگر استریمر هستید، سعی کنید راه های خلاقانه تری برای استفاده از امتیاز کانال برای لذت بردن بیشتر در استریم خود پیدا کنید. هرچه مخاطبان بیشتری جذب کنید، کانال شما بیشتر رشد می‌کند و می‌توانید به عنوان استریمر سود بیشتری کسب کنید. اگر هدف نهایی شما این است، روی رشد کانال خود تمرکز کنید. استریم خود را پیشرفت دهید و مخاطبان شما افزایش خواهد یافت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT