Reddit Coins چیست

Reddit Coins چیست؟ نحوه دریافت و استفاده از آنها

زمان مطالعه 4 دقیقه

شما نمی‌توانید این سکه ها را با پول واقعی مبادله کنید، اما می‌توانید از آنها به روشی خوب در این پلتفرم استفاده کنید. Reddit Coins چیست؟

خرید با پی پال

Reddit توسط صدها میلیون نفر در سراسر جهان که سازنده یا بیننده هستند استفاده می‌شود. یکی از راه هایی که آنها را تشویق و حمایت می‌کنند از طریق Reddit Coins است.

این سکه ها جوایز سپاسگزاری هستند که می‌توانید به کاربرانی بدهید که پست ها یا نظراتشان برای شما یا جامعه Reddit مفید است.

Reddit Coins نه سکه های فیزیکی هستند و نه توکن های ارز دیجیتال و به هیچ وجه به بلاکچین متصل نیستند. در این مقاله، تمام آنچه را که باید در مورد سکه های Reddit بدانید، چیستی و چگونگی استفاده از آنها، خواهید یافت.

Reddit Coins چیست؟

سکه های Reddit که قبلاً به عنوان Creddits شناخته می‌شدند، سکه های مجازی هستند که می‌توانید به صورت جوایزی برای پست ها یا نظرات استثنایی در Reddit به دیگران هدیه دهید. این روش دیگری برای تشکر کردن است که شبیه به Reddit Trophies است.

سکه های Reddit دارای سطح بندی های مختلفی از جمله نقره، طلا، پلاتین، آرژانتیوم و ترنیون قابل معامله هستند. یک جایزه نقره ای 100 سکه، یک جایزه طلایی 500 سکه، یک جایزه پلاتینیوم 1800 سکه، یک جایزه Argentium ۲۰۰۰۰ سکه و 50000 سکه برای جایزه ترنیون هزینه دارد.

اعطای سکه معروف است. این کار نه تنها راهی برای نشان دادن قدردانی است، بلکه سازندگان و نظر دهندگان را تشویق می‌کند تا راه خود را برای رشد جامعه Reddit ادامه دهند.

شما می‌توانید سکه های Reddit را با ارز فیات از طریق PayPal یا کارت اعتباری خریداری کنید. قیمت ها از 1.99 دلار شروع می شود تا 199 دلار بالا می‌رود. با این حال، Reddit Coins در حال حاضر قابل برداشت نیستند. Reddit در حال افزودن روش های جدید برای خرج کردن سکه در آینده است. در این بین، شما فقط می‌توانید به آنها جایزه بدهید.

هنگامی که شما یک جایزه نقره ای می‌دهید، پست یا نظر گیرنده یک نماد نقره ای دریافت می‌کند که برای همه نمایش داده می.شود. برای جایزه طلایی، دریافت کننده یک هفته عضویت در Reddit Premium به اضافه 100 سکه دریافت می‌کند. یک جایزه پلاتینیوم به گیرنده یک ماه عضویت Premium و 700 سکه در ماه می‌دهد.

جایزه Argentium به گیرنده 2500 سکه Reddit و سه ماه دسترسی r/lounge به علاوه مرور بدون آگهی به گیرنده می‌دهد. از سوی دیگر، جایزه Ternion به 5000 کوین Reddit، شش ماه دسترسی r/lounge و مرور بدون آگهی می‌دهد.

نحوه دریافت و استفاده از سکه های Reddit

سه راه اصلی برای دریافت سکه های Reddit وجود دارد.

  • یک، Reddit ممکن است در مناسبت های خاص سکه بدهد.
  • دوم، کاربران دیگر ممکن است جایزه طلا یا پلاتینیوم را به شما هدیه دهند که به ترتیب با 100 یا 700 سکه ارائه می‌شود. با این حال، سکه ها از طریق نام های کاربری غیر قابل انتقال هستند.
  • سوم، شما همیشه می‌توانید با خرید خودتان سکه های Reddit دریافت کنید. این سریع ترین، ساده ترین و تضمینی ترین راه برای گرفتن سکه است.

Reddit Coins چیست؟ نحوه خرید سکه های Reddit

در ادامه نحوه خرید سکه های Reddit برای خودتان آمده است:

  1. از صفحه Reddit Coins دیدن کنید. در اولین بازدید، در صورت خرید 1800 سکه به قیمت 5.99 دلار، ممکن است 450 سکه جایزه به شما داده شود. اگر دوست داشتید، به سادگی روی خرید کلیک کنید.
  2. در غیر این صورت، صفحه را به سطح قیمت دلخواه خود پیمایش کنید و روی برچسب قیمت آبی کلیک کنید.
  3. روش پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنید. گزینه ها عبارتند از PayPal، Visa، MasterCard، American Express و Discover.
  4. دستورات را دنبال کنید و پرداخت خود را انجام دهید.
  5. پس از انجام این کار، مقدار مربوطه سکه به حساب Reddit شما واریز می‌شود.

برای بررسی اینکه چند سکه دارید:

1. به حساب Reddit خود بروید و روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

2. گزینه های منو را پایین رفته و روی Coins کلیک کنید.

حتی می‌توانید بدون کلیک کردن از گزینه های منو به آن نگاه کنید. با این حال، با کلیک کردن روی آن، جزئیات بیشتری به شما نشان داده می‌شود.

نحوه استفاده از سکه های Reddit

شما اکنون Reddit Coins در حساب خود دارید، بعد چه؟ به یاد داشته باشید که می‌توانید آن را به عنوان یک جایزه هدیه کنید. در اینجا نحوه استفاده از سکه های Reddit آورده شده است:

  1. در حالی که در Reddit هستید، نظر یا پست مفیدی را که واقعاً دوست دارید و می‌خواهید از آن حمایت کنید، پیدا کرده یا جستجو کنید.
  2. در زیر آن، چندین دکمه از جمله رای، پاسخ و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد. بر روی Give Award کلیک کنید.
  3. از گزینه های جایزه، روی مدال ها کلیک کنید و انتخاب خود را انجام دهید. شما این امکان را دارید که کمک مالی خود را به صورت ناشناس انجام دهید.
  4. روی Next کلیک کنید و تراکنش را از موجودی Coins خود تکمیل کنید.
  5. اگر موجودی کوین شما 0 (صفر) باشد، از شما خواسته می‌شود که برای تکمیل تراکنش، پرداختی انجام دهید.

خرید با پی پال

از سکه های Reddit خود به طور موثر استفاده کنید

اگرچه در حال حاضر نمی‌توانید سکه های Reddit را در زندگی واقعی مبادله کنید، اما می‌توانید از آنها برای تشویق Redditor ها و همچنین حمایت از Reddit استفاده کنید.

فیس‌بوک اخیرا برنامه Stars خود را راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد ستاره هایی شبیه به Reddit Coins را به سازندگان هدیه دهند. با این حال، برخلاف Reddit Coins، سازندگان می‌توانند از ستاره های فیس‌بوک پول نقد دریافت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT