وقت خرید شیبا

امروز وقت خرید شیبا است !

زمان مطالعه 2 دقیقه

شیبا اینو در اولین حرکت کاهش تورم خود در ماه نوامبر، بیش از 12 میلیون شیبا اینو را به کیف پول های مرده در طی فرایند توکن سوزی فرستاده است. آیا امروز وقت خرید شیبا است ؟

امروز وقت خرید شیبا است

شیبا اینو (SHIB) در حال افزایش سرعت توکن سوزی است. در حالی که افت قیمت جزئی نیز از خود نشان داده است. داده های پرتال توکن سوزی شیبا نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته در مجموع 12,143,493 توکن به کیف پول های مرده ارسال شده است، رقمی که نشان دهنده رشد 105 درصدی نسبت به سطح قبلی است. با این جهش، شیبا اینو وضعیت خود را به عنوان یک پروتکل ضد تورمی تثبیت کرده است.

بر اساس رقم اعلام شده توسط پروتکل توکن سوزی شیبا، حداقل سه کیف پول مجزا در ارسال بیش از یک میلیون SHIB به کیف پول‌های مرده، با ارقام بین 1,406,204 تا 4,747,015 نقش داشتند.

با این حال، قیمت شیبا هنوز عکس العمل مثبتی به این افزایش نرخ سوخت فعلی نشان نداده است. اگرچه قیمت در جهت مخالف نرخ توکن سوزی مثبت حرکت کرده است، ولی شواهدی مبنی بر علاقه خرید پایدار وجود دارد، چرا که شاهد جهش 40 درصدی حجم معاملات هستیم!

افزایش حجم معاملات در کنار رشد نرخ توکن سوزی و فرصت خریدی که افت قیمت شیبا برای سرمایه گذاران به ارمغان آورده است می تواند منجر به رشد قیمت شیبا در کوتاه مدت شود.

صحبت در مورد عملکرد شیبا اینو بدون اشاره به نقش شیباریوم پر سر و صدا و جنجالی ممکن نیست. شیباریوم به عنوان محرک دیگری در کنار توکن سوری شیبا عمل می‌کند و با رشد برنامه‌های غیرمتمرکز و بازارهای NFT، به پذیرش و رشد شیبا از طریق افزایش تقاضا کمک می‌کند.
شیباریوم در حال حاضر دارای تعداد تراکنش های روزانه 21.39K است و به عنوان یک ابزار کاربردی، می تواند نقشی کلیدی در افزایش قیمت نه تنها توکن بونی خود، بلکه سایر دارایی های درون اکوسیستم ایفا کند. همه این موارد زمینه را برای نوامبر صعودی شیبا اینو فراهم میکند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT