دریافت بیت کوین از طریق ایمیل

امکانات آدرس‌ لایتنینگ : دریافت بیت کوین از طریق ایمیل

زمان مطالعه 2 دقیقه

پروتکل آدرس شبکه لایتنینگ به کاربران این امکان را می‌دهد که بیت کوین را با استفاده از یک شناسه والت (Wallet Identifier) که شبیه به آدرس‌های ایمیل متداول است، جابجا کنند. اکنون مایکل سیلور هوادار معروف بیت کوین آدرس ایمیل خود را به عنوان شناسه کیف پول لایتنینگ خود قرار داده است و هواداران بیت کوین در حال ارسال ساتوشی به این آدرس هستند. در این پست به بررسی دریافت بیت کوین از طریق ایمیل می پردازیم.

دریافت بیت کوین از طریق ایمیل

مایکل سیلور، هوادار معروف بیت کوین و یکی از بنیان‌گذاران شرکت مایکرواستراتژی آدرس، ایمیل سازمانی خود را به عنوان شناسه کیف پول لایتنینگ خود ثبت کرده است. نتیجه این اقدام این است که اکنون هر کس که بخواهد می‌تواند از آدرس ایمیل او – [email protected] – برای ارسال بیت کوین به این میلیاردر ۵۸ ساله استفاده کند.

دریافت بیت کوین از طریق ایمیل

دریافت بیت کوین از طریق ایمیل

سیلور پس از توییت زدن در مورد استفاده از ایمیل شرکت به عنوان آدرس لایتنینگ، کمک‌های کوچکی در قالب بیت کوین از هواداران دریافت کرده است.

این حرکت جالب با استفاده از پروتکل آدرس لایتنینگ (The Lightning Address protocol) ممکن شده است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که یک درخواست پرداخت (یا اصطلاحا Invoice) معمولی در شبکه لایتنینگ را با یک شناسه اینترنتی (Internet Identifier) مانند آدرس ایمیل جایگزین کنند.

شبکه لایتنینگ راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای شبکه بیت‌کوین است که برای ارزان‌تر و سریع‌تر کردن پرداخت‌های بیت‌کوین طراحی شده است.

بنابر به گزارش‌ها مایکل سیلور حدود ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه خالص دارد و شرکت او، مایکرواستراتژی، تقریبا ۱۴۰٬۰۰۰ بیت کوین (به ارزش تقریبی ۴ میلیارد دلار با قیمت‌ فعلی بیت کوین) جمع‌آوری کرده است.

coindesk

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT