انتخابات آمریکا قیمت بیت کوین

انتخابات آمریکا و تاثیر آن بر قیمیت جهانی بیت کوین

زمان مطالعه 3 دقیقه

رکورد جدید قیمت بیت کوین در روز انتخابات آمریکا با توجه به داده های تاریخی بیانگر شکل گیری یک هدف جدید در قیمت بیت کوین است. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

امروز برای اولین بار بیت کوین توانست رکورد جدید باقی ماندن در بالای سطح ۱۰ هزار دلاری را به مدت ۱۰۰ روز پشت سر بگذارد و به نظر می‌آید به زودی افزایش قیمت زیادی در راه است.

با پایان فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سوم نوامبر، بیت کوین هم به رکورد جدیدی رسید و توانست برای ۱۰۰ روز متوالی قیمتی ۵ رقمی را برای خود حفظ کند.

افزایش رکورد بیت کوین در بالای سطح ۱۰ هزار دلار

انتخابات آمریکا و بیت کوین

این موفقیت تنها به خاطر بالاتر بودن قیمت از سطح ۱۰ هزار دلار نیست. با توجه به داده‌های پیشین، وقتی که بیت کوین بالاتر از این سطح برای مدت ۱۰۰ روز معامله می‌شود، حجم معاملات دلار/بیت کوین هم به شدت افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش کوین تلگراف در هفته گذشته، مدت زمان قرار گیری قیمت بیت کوین در سطوح مختلف متفاوت بوده اما نتیجه تفاوت چندانی نداشته و در این دوره قیمت بیت کوین با افزایش زیادی همراه بوده است.

یک تحلیلگر کمی به نام PlanB اعلام کرده که میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای بیت کوین برای اولین بار از سطح ۷۰۰۰ دلار عبور کرده که این موضوع بر ارزشمند‌تر شدن بیت کوین در بالای سطح  هزار ۱۰ دلاری با گذشت زمان بیشتر صحه می‌گذارد.

در صورت تکرار شدن الگوهای تاریخی، امکان بالا رفتن قیمت بیت کوین نسبت به میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای تا هاوینگ بعدی در سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

دیدگاه سهمی وار استراتژیست ها در مورد تاثیرات انتخابات آمریکا

انتخابات آمریکا بیت کوین

حال که بحث تکرار تاریخ به میان آمد، بنا به پیش بینی های استراتژیست‌های معروف در صورتی که بیت کوین رفتارهای گذشته خود را پس از هاوینگ های مختلف تکرار کند، احتمالا باید شاهد رفتار سهمی وار آن در سال ۲۰۲۱ باشیم.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در مرکز تحقیقاتی بلومبرگ، در توییتی که روز ۴ نوامبر ارسال کرد اعلام کرد که احتمال سال آینده برای بیت کوین سالی بسیار پر رونق خواهد بود.

به گفته وی دلیل این امر یک توازن ساده عرضه و تقاضا خواهد بود- عرضه بیت کوین از هاوینگ گذشته تا به حال کاهش داشته و این در حالیست که تقاضا برای خرید سکه های جدید رو به افزایش است.

به نقل از مایک مک گلون :

در صورت تکرار الگوهای قدیمی، احتمال تکرار رفتار سهمی وار بیت کوین همانند سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ وجود دارد. قله‌های جدیدی از قیمت در حال شکل گیری است و بین قیمت های فعلی و آنها چیزی جز زمان قرار ندارد.

مک گلون احتمالا در حال اشاره به خرید های زیاد اخیر و قول های شرکت پی پال به کاربرانش برای ایجاد امکان استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از سال آینده است.

در همین حال، بعضی از بازیگران این میدان که با حجم های بالا کار می‌کنند، برای مثال مدیر GrayScale و شبکه پرداخت Square در سال۲۰۲۰ تنها به خرید های خود افزوده و چیزی به فروش نگذاشته‌اند.

لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت انواع خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT