انتقال پول از پی پال

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

در میان انواع کیف پول های الکترونیکی که وجود دارد، پی پال با وجود تمام خطراتی که برای کاربران در ایران دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین شیوه های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته می شود. چرا که علاوه بر سطح بالایی از امنیت، امکان خرید از بسیاری از سایت های خارجی و انتقال ارز به نقاط مختلف جهان را فراهم کرده است. اگر شما هم یکی از کاربران این شبکه پرداخت آنلاین هستید، در این مقاله با موضوع انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی همراه ما باشید.

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

همان طور که گفته شد، پی پل یکی از بزرگترین شبکه های پرداخت آنلاین در سراسر جهان است که با استفاده از انواع حساب و کیف پول هایی که دارد، تقریبا نیاز تمامی افراد را برطرف می کند.

انتقال پول از پی پال
پی پال

یکی از قابلیت های اصلی این شبکه، امکان اتصال آن به یکی از کارت های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یامسترکارت و یا حساب بانکی است. که متاسفانه برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، امکان انجام این کار وجود ندارد. چراکه استفاده از خدمات این سرویس برای برخی از کشورها در سطح جهان، مانند ایران ممنوع شده است. البته این تحریم ها به معنای عدم امکان استفاده از این روش پرداخت ارزی نیست، چرا که شما با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط نظیر اول پرداخت افتتاح حساب پی پال ، وریفای و خرید و فروش دلار پی پال (شارژ پی پل) را انجام دهید.

نقد درآمد ارزی


 بنابراین افرادی هم که قصد انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی را دارند، نمی توانند به طور مستقیم از این قابلیت استفاده کنند، مگر اینکه از طریق شرکت های واسط اقدام به انجام این کار بکنند. برای انجام این کار شما باید از طریق خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” شارژ موجود در حسابتان را به ریال تبدیل کرده و سپس به حساب بانکیتان در ایران انتقال دهید.

چه کسانی نیاز به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی دارند؟

به خاطر داشته باشید که استفاده از دلار پی پال در ایران وجود ندارد. بنابراین در صورتی که شما به هر دلیلی از طریق این شبکه پرداخت، حواله ارزی دریافت کرده اید، باید با نقد کردن آن و تبدیلش به ریال، از آن استفاده کنید.

بنابراین افرادی که از پی پل برای انجام امور زیر استفاده می کنند، نیاز به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی دارند:

  • افرادی که به عنوان فریلنسر در یکی از سایت های دورکاری خارجی مانند فریلنسر دات کام و UpWork در حال فعالیت هستند. و درآمدشان را از این طریق دریافت می کنند.
  • افرادی که از طریق سایت نئوباکس کسب درآمد دلاری رایگان دارند.
  • افرادی که از این روش برای دریافت حواله ارزی استفاده می کنند.
  • افرادی از این حساب برای فروشگاه بین المللی خود استفاده می کنند.
  • و …

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT