MultiBoxing با سایت lavishsoft بازی

انجام MultiBoxing با سایت lavishsoft برای بازی های مختلف

زمان مطالعه 2 دقیقه

راه‌های پیشرفت در بازی‌ها زیاد است، ولی می‌توان میانبرهایی هم زد. MultiBoxing یک راه میانبر برای پیشرفت در بازی است که اگر در آن مهارت پیدا کنید می‌تواند بسیار با ارزش باشد. در این مقاله به بررسی MultiBoxing با سایت lavishsoft می‌پردازیم.

MultiBoxing چیست؟

MultiBoxing به نوعی تکنیک در بازی‌ها گفته می‌شود که فرد به صورت جداگانه و همزمان در نقش چند کارکتر بازی می‌کند. این تکنیک بیشتر در بازی‌های MMORPG استفاده می‌شود (با توجه به اینکه شما می‌توانید در بازی‌های دیگر همانند کانتر یا Dota از آن استفاده کنید).

شما با استفاده از چند کامپیوتر یا دستگاه می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید. به صورتی که با چند دستگاه وارد بازی شده و به صورت همزمان شروع به بازی کنید که البته بدون تمرین، کار بسیار دشواری است. یکی دیگر از مشکلات این تکنیک این است که بیشتر افراد به چند دستگاه جداگانه یا چند کامپیوتر دسترسی ندارند که با استفاده از سایت lavishsoft می‌توان این مشکل را حل کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

چرا از MultiBoxing استفاده کنیم؟

MultiBoxing با سایت lavishsoft

دلایل زیادی برای استفاده از MultiBoxing وجود دارد، که مهم‌ترین آن این است که در بازی‌های MMORPG شما به صورت تک نفره می‌توانید هیولاهایی با سطح بالاتر را شکست دهید و این بسیار ارزشمند است همچنین می‌توانید با سطح پایین، آیتم‌های با ارزشی را بدست آورید همچنین در بازی های آنلاین شما دیگر یک کارکتر نیستید و می‌توانید هر زمان که یکی از کارکترهای شما مرد با کارکتر دیگر به بازی و رقابت ادامه دهید.

MultiBoxing با سایت lavishsoft

سایت lavishsoft با استفاده از Isboxer به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از چند دستگاه و بدون alt-tab کردن، شما به صورت همزمان با چند کارکتر را می‌دهد و دیگر نه تنها شما نیاز به چند دستگاه ندارید بلکه MultiBoxing را نیز برایتان آسان‌تر می‌کند. همچنین برای کاهش بار RAM و CPU می‌توانید از RAZER CORTEX استفاده نمایید.

حالا که کاربرد MultiBoxing با سایت lavishsoft آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT